L'Australia si scusa per u disastru di u trenu di Granville 40 anni fà

L'Australia si scusarà per u disastru di u trenu di Granville 40 anni fà: U guvernu statale di New South Wales (NSW) scusarà à e famiglie chì anu persu i so amati in u disastru di u trenu di Granville 40 anni dopu. In questu tragicu avvenimentu u 18 di ghjennaghju di u 1977, u trenu di trasportu sbarcò vicinu à l'estazione di Granville è u ponte hà colapsatu nantu à i carru; 83 persone sò morti è 213 persone sò state ferite. U Ministru di i Trasporti, Andrew Constance, hà publicatu una dichjarazione à ABC cun scusa à quelli affettati.

"Senza dubbitu tutti sò assai arrabbiati da questu incidente", disse Constance. "In l'anni, a nostra nazione hà avutu affruntà unu di i disastri più terribili in a so storia". L'attuale Cancelliere di NSW hà descrittu u sistema ferroviariu di u statu à u mumentu cum'è "regula".

In l'accidentu di trenu chì hè accadutu u 18 di ghjennaghju di u 1977, 83 persone sò morti è 213 persone ferite. L'accidentu hè accadutu cum'è u risultatu di u trenu di passageri deragliatu è sbulicatu, pruvucannu u colapsu di u ponte chì u trenu in deriva hà culpitu. L'investigazioni è l'investigazioni anu revelatu una mancanza di travagliu d'investimentu, di mantenimentu è di migliuramentu, è dopu à u disastru, u guvernu era assai debitu à mudernizà e ferrovie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*