Ci hè stata Eccitazione Finale in u Torneo Tradizionale di Football Inter-Company

Ci hè stata eccitazione finale in u Torneo Tradizionale di Football Inter-Company organizatu da l'Associazione Industriali è Imprenditori di a Zona Industriale Organizzata Demirtaş (DOSABSİAD) per migliurà e relazioni suciali trà e cumpagnie chì operanu in a Zona Industriale Organizzata Demirtaş (DOSAB).

BEYÇELİK DIVINTU U CAMPIONU

Beyçelik è Valeo si scontranu in a finale di u Torneo di Football Tradizionale, chì hè stata per a 16a volta di questu annu è hè stata tenuta in u DOSAB Social Facilities AstroTurf Field cun grande interessu da l'industriali è i fan di football. Beyçelik vincìu a partita feroce cumpetitiva è divintò u campionu. Polyteks hè vinutu terzu in u torneu, induve 21 cumpagnie cumpetenu in 4 gruppi. In i cuncorsi di 8 settimane, a squadra più sportiva era Metkon, u marcatore più altu di u torneu era Mahmut Güleç da a squadra Beyçelik, è u megliu portiere era Tayfun Ayaş da a squadra Yaşar Kalıp.

"RIFIZEMU U SPIRITU DI UNITÀ IN DOSAB PER 16 ANNI"

À a cerimonia tenuta per e cumpagnie, i participanti anu ricevutu e so tazze è placche da u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di DOSABSİAD Nilüfer Çevikel, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di DOSAB Levent Eski, u tesoriere di l'Associazione DOSABSİAD Fatih Tuğral è u membru di u Cunsigliu di Işıksoy Arzu Işıksoy. Parlendu à a ceremonia, u presidente di DOSABSİAD, Nilüfer Çevikel, hà nutatu chì anu u scopu di sottolineare l'impurtanza di a cooperazione è u travagliu in squadra in a vita cummerciale. Çevikel hà dettu: "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'amicizia di u Torneo di Football Tradizionale, chì avemu tenutu per a 16a volta questu annu. U torneu chì urganizemu per i nostri impiegati chì rinfurzeghjanu a nostra pruduzzione travagliendu duramente in l'imprese chì operanu in a nostra regione hà rinfurzatu ancu u spiritu di unità è sulidarità in a nostra regione dapoi 16 anni. "Cum'è DOSABSİAD, continueremu à travaglià per sustene a vita suciale di i nostri impiegati, cunziddi chì u mondu cummerciale ùn hè micca limitatu à l'attività cummerciale solu". Parlendu à a ceremonia, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di DOSAB, Levent Eski, hà felicitatu tutte e squadre è hà dettu: "Questa lotta gentile si adatta assai bè à DOSAB. I nostri participanti anu ancu dimustratu u so successu in a vita cummerciale in u football. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à a realizazione di stu torneu, chì hà furnitu mumenti indimenticabili". hà utilizatu e so parolle.