Erciyes si prepara per 100 mila turisti russi

Erciyes si prepara per 100 mila turisti russi: Kayseri si prepara à accoglie 100 mila turisti russi cù Erciyes Ski Center. Turisti russi venenu à Erciyes cù KEIB. I dettagli sò in a nostra nutizia ...

Erdogan Gündüzpolat, Rappresentante Turchia di u Cunsigliu Naziunale Russu di a Cooperazione Economica di u Mar Neru, hà dettu chì 12.5 miliardi di euro di cuncessione d'investimentu hè stata data da Russia à Crimea da BSEC. Gündüzpolat hà dettu: "L'investitori anatoliani seranu datu a priorità è Kayseri duverà ottene ciò chì si merita da piglià passi per investimenti serii quì". Erdogan Gündüzpolat, u Rappresentante di Turchia di u Cunsigliu Naziunale Russu di a Cooperazione Ecunomica di u Mar Neru hà scontru cù u presidente di KTO Noyilmaz è u presidente di u Cunsigliu di Erciyes Aş Murat Cahit Cıngı, è hè statu accunsentutu chì l'Uffiziu di Rappresentanza di a KTO deve esse apertu in Mosca è i primi Olimpiadi invernali di u Mar Neru. si terrà in Erciyes. Erdogan Gündüzpolat, chì hè ghjuntu à Kayseri prima di a visita di l'affari è di i rapprisentanti di l'ONG di Kayseri è Nevşehir, chì andaranu in a regione trà u 22-27 di marzu per discutiri a cooperazione di sei ghjorni è l'opportunità per esse fatta in Mosca è Crimea, hà tenutu una serie di riunioni.

Prima, u Rappresentante Turchia di u Cunsigliu di Keib Russia Erdoğan Gündüzpolat, chì hà visitatu u presidente di KTO Mahmut Yağıyılmaz, è u Rappresentante di a Regione Anatolica di u Cunsigliu İlter Sağırsoy è i membri di u cunsigliu di amministrazione anu discututu ciò chì si pò fà per sviluppà a cooperazione trà i dui paesi.

100 MIL TURISTI RUSSI À ERCIYES

Erdoğan Gündüzpolat è a delegazione chì l'accompagna si sò riuniti dopu cù u presidente di u Cunsigliu di Erciyes AŞ Murat Cahit Cıngı. A delegazione, chì hà esaminatu l'alberghi è e facilità di novu custruzzioni in Erciyes, hà scambiatu opinioni nantu à ciò chì si pò fà per purtà à Erciyes i turisti russi, chì sò soprattuttu entusiasmati è entusiastici di u sci, à Erciyes. Gündüzpolat hà ricurdatu chì i turisti russi mostranu un grande interessu à Palandöken è hà dettu:

"Se vedenu Erciyes, ùn rinunceranu micca quì. Tuttavia, e facilità è soprattuttu l'alberghi devenu esse sviluppati un pocu più è a capacità di u lettu deve esse aumentata. Dopu à i travaglii chì faremu, pudemu purtà 100 mila turisti in Erciyes l'annu prossimu ".