A linea di metro Göztepe Ataşehir aspetta l'approvazione di u Tesoru dapoi 6 mesi

A linea di metro Goztepe Ataşehir aspetta l'approvazione di u Tesoru per mesi
A linea di metro Göztepe Ataşehir aspetta l'approvazione di u Tesoru dapoi 6 mesi

IMM hà finitu a custruzzione di a strada di cunnessione Ümraniye Küçüksu Caddesi - Çamlık TEM, chì hà iniziatu u 18 d'Aostu 2021, prima di a fine di 1 annu. U prughjettu finisce u soffrenu di u trafficu di circa 3 mila citadini chì vivenu in 200 distretti; U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluHè statu messu in serviziu da u sindaco di Ümraniye İsmet Yıldırım è u sindaco di Beykoz Murat Aydın. Dichjarà chì anu decisu di a custruzzione di a strada aperta dopu a so visita à u sindaco di Ümraniye Yıldırım in 2019, İmamoğlu hà dettu: "Se eramu un sindaco chì ùn hà micca visitatu u nostru sindaco Ümraniye, se eramu un sindaco chì ùn hà micca parlatu cun ellu, ùn sariamu capace di sente a sensibilità di u nostru stimatu Sindaco. "Se ùn pudemu micca sente quella sensibilità, forse questu travagliu seria un travagliu chì hè ghjittatu trà decine o centinaie di impieghi in a burocrazia", ​​disse. İmamoğlu hà rispostu à a so dumanda per l'accelerazione di a linea di metro chì passerà per Finanskent, situata in i cunfini di u so distrittu, dicendu: "In u nostru prughjettu di a linea di metro Göztepe - Ataşehir, sfurtunatamenti, avemu un appruvamentu di prestitu chì hè statu pendente. per 6 mesi, pendente in u prucessu di appruvazioni di u Tesoru. Hè diventata una di e nostre linee di metro, a fonte di quale avemu trovu è partite subitu. È travagliemu duramente per apre sta linea di metro inseme cù Finanskent. Allora cuntinuemu à piena velocità. Ùn l'avemu micca interromputu, ma perchè aspittà 6 mesi?" ellu rispose.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà finitu a custruzzione di a strada di cunnessione Ümraniye Küçüksu Caddesi - Çamlık TEM, a custruzzione di a quale hà iniziatu u 18 d'Agostu 2021, prima di a fine di 1 annu. A cerimonia d'apertura di a linea, chì servirà à circa 200 mila citadini chì vivenu in Ümraniye, Beykoz è Üsküdar è i cunduttori in transitu; Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu è u sindaco di Ümraniye İsmet Yıldırım è u sindaco di Beykoz Murat Aydın anu participatu. À a ceremonia, rispettivamente; IMM Vice-Segretariu Generale Buğra Gökçe, Yıldırım è İmamoğlu anu fattu un discorsu.

GÖKÇE: "U CORTO 'GOLDEN TOUCH' FORNIRÀ RISPARMI IN STRADA E CARBURANTE"

Elencu in detail i tappe di u prugettu è i beneficii chì portanu, Gökçe hà dettu: "In u quadru di i principii è principii definiti da a scienza; Semu quì cun una soluzione di trasportu sustinibule è amichevule à u clima chì hè low cost, flexible è pruduce risultati veloci. Per parlà cusì; Cù sta scorciatoia "toccu d'oru" à l'autostrada TEM, una scorciata hè stata fatta via a strada di cunnessione TEM à l'incrozione Ümraniye, chì Hekimbaşı, Topağacı, Dumlupınar, İnkılap, Elmalıkent, Kazım Karabekir è Üsküdar distrettu Kandilli Küçüçekür, quartiere di Kandilli Küçüçükür è quartiere di Bahuçükür. à aduprà. "Questu toccu d'oru hà scurciatu a strada di 7 chilometri è hà risparmiatu strada è carburante", hà spartutu.

A DOMANDA DI YILDIRIM "A LINEA DI METRO À FINANSKENT DEVA ESSERE ACCELERATA"

Yıldırım, chì hè ghjuntu à u microfonu dopu à Gökçe, hà dettu: "Senza questa cumunicazione trà unità è istituzioni, ùn hè micca pussibule di furnisce stu serviziu. Quandu u nostru sindaco metropolitanu ci hà parlatu di questu locu durante a so prima visita à noi in 2019, ci anu datu struzzioni dicendu "Ci duvemu definitivamente custruisce stu locu". Tuttavia, cù u permessu di u nostru ministeru è l'istruzzioni di u nostru sindaco metropolitanu, hè diventatu una intersezzione assai chjuca ma assai funziunale per a nostra municipalità metropolitana. Una nova "Finance City" hè ghjunta à Ümraniye. Ci hè ancu un pesu enormu nantu à a nostra cità finanziaria. Tunnel etc.; Ci sarà prubabilmente qualchì travagliu stradale, sia da u ministeru sia da a nostra cità metropolitana. Ma u più impurtante hè a nostra linea di metro. "Se avete l'uppurtunità di finisce a nostra linea di metro quì in pocu tempu, pigliaremu veramente u pesu di a cità finanziaria cù quella metro", disse.

İMAMOĞLU: "I MIEI AMICI 'GOLDEN TOUCH' ŒOVRI PRODUCEN ŒUVRI BENEFICI PER ISTANBUL"

L'ultimu parlante di a cerimonia d'apertura era İmamoğlu. Dichjarà chì una tale pianificazione raziunale furnisce sollievu regiunale riducendu a densità di u trafficu, İmamoğlu hà dettu: "I mo amichi, cum'è dicenu, "u toccu d'oru"; Era una bella ricetta. Hè certamente pussibule di fà tali tocchi d'oru in parechje parte di Istanbul. Cum'è u sgiò Buğra hà dettu, hè pussibule di aumentà stu numeru à 30 punti à a fine di l'annu, forse ancu più altu, se aumentemu a nostra cuncentrazione un pocu più è cuntattate i nostri 39 distretti. "Avemu bisognu di fà questu", disse. Ricordendu chì recentemente anu messu in serviziu una strada simile è un travagliu di intersezzione trà Avcılar è Beylikdüzü, İmamoğlu hà dettu: "U travagliu di i nostri amichi, chì avemu descrittu cum'è" u toccu d'oru ", produce opere assai benefiche per Istanbul".

"SE NOI FUSIAMU U SINDACALE CHE ÙN PARLARIA CU U NOSTRE MAYOR ÜMRANİYE..."

İmamoğlu hà dichjaratu chì quandu hà ricevutu l'infurmazioni chì u prugettu hè statu finitu, vulia chì l'apertura sia fatta è chì i sindaci di i distretti ospitanti sò invitati, è hà dettu:

"Invitemu sempre u nostru sindaco ospitante induve andemu. Hè impussibile per elli ùn esse implicati in stu prucessu. Sò in u prucessu. Ma u mutivu chì vogliu particularmente sta apertura hè; Perchè vedemu quì un risultatu di u sensu cumunu è di a pusizione cumuna. In altre parolle, s'è no eramu un sindaco chì ùn hà micca visitatu u nostru sindaco di Ümraniye, s'è no eramu un sindaco chì ùn hà micca parlatu cun ellu, ùn sariamu micca capaci di sente a sensibilità di u nostru stimatu sindaco. S'ellu ùn pudemu micca sente quella sensibilità, forse stu mistieru seria un mistieru chì si mette in giru trà decine o centinaie di impieghi in a burocrazia. Ma u populu ci hà elettu da pudè parlà inseme, pinsà inseme, è pruduce suluzioni inseme. In questu cuntestu, vogliu ringrazià di tuttu u sindaco di Ümraniye per avè presentatu queste priorità à noi durante a nostra visita è per fà parte di quellu prucessu trasparente cun noi. Questu hè cumu funziona u serviziu. "Ùn saria micca un altru modu".

"ASPETTEMU L'APROVAZIONE PER U METRO CHE PASSERÀ PER FINANSKENT"

Sottulineendu chì i quartieri Yenimahalle di Beykoz, Göksu, Hekimbaşı Topağaç di Ümraniye, Dumlupınar, İnkılap, Elmalıkent, Kazım Karabekir è i quartieri di Üsküdar Kandilli, Küçüksu, Küçüksu, Bahuçüksu, i quartieri positivi seranu influenzati da a strada è Yavuzür. apertu, İmamoğlu hà dettu: "Questu hè ciò ch’è no parlemu.» u risultatu di u dialogu è a sulidarità ; "Avemu realizatu qualcosa chì farà a vita di quasi 200 mila Istanbuliti più faciule", disse. In riferimentu à Finanskent, chì u sindaco di Ümraniye Yıldırım hà dettu in u so discorsu, è a so dumanda per l'accelerazione di a linea di metro necessaria in questa regione, İmamoğlu hà dettu:

"Com'è ogni nostru distrettu, Ümraniye hè unu di i distretti più impurtanti di Istanbul. Cum'è u nostru presidente hà dettu; Hà bisognu urgente di qualchi investimenti per via di e so intersezioni, assi di trasportu è centri impurtanti, in particulare l'autostrada TEM. Di sicuru, Finanskent hè un prublema impurtante. Un situ di custruzzione assai grande. Quasi 100 mila impiegati sò citati. U prucessu quì hè stata una di e prime linee di metro chì avemu trattatu quandu avemu ghjuntu. S'era firmatu è ùn avia micca fonte. Hè diventata una di e nostre linee di metro, a fonte di quale avemu trovu è partite subitu. È travagliemu duramente per apre sta linea di metro inseme cù Finanskent. Grazie per avè apertu stu prublema. Lasciami dì questu à u nostru Sicritariu Generale: Cù a vostra participazione immediata; cù Ataşehir in u primu pianu. Forsi avemu bisognu di include Üsküdar. Pensu chì trè tali Sindaci è noi duvemu cullà una tavola quì è discute stu prucessu inseme. Invitemu ancu i rispunsevuli di Finanskent. Chì avemu bisognu di fà ? In particulare u metro, e so strade, i passaghji pedonali, altri elementi, altri bisogni, altre esigenze; In altri palori, discutemu di tuttu à a tavula, da i bisogni di a criatura di l'impiegate femine chì veneranu quì. Facemu un discorsu di apertura. Allora, lasciate chì i nostri amichi travaglianu trà elli, portanu un risultatu à noi, è creemu un pianu d'azzione ".

"PERCHÈ ASPETTU 6 MESI PER UN APPROVAZIONE?

Dendu esempi di cumu anu implementatu più di 20 prughjetti, cumprese cumpagnie private, İmamoğlu hà ancu inclusu in u so discorsu u prucessu di appruvazioni chì anu passatu nantu à a linea di metro Göztepe - Ataşehir, induve si trova Finanskent. "Per stu prughjettu, per quale avemu digià ricevutu una parte di u finanziamentu, sfurtunatamenti avemu una appruvazioni di prestitu pendente in u prucessu di appruvazioni di u Tesoru per 6 mesi", disse İmamoğlu.

"Allora cuntinuemu à piena velocità. Ùn avemu micca interromputu, ma perchè aspittà 6 mesi? Avemu un prestitu prontu, l'averemu. A metro ùn saria micca finitu altrimenti. Daremu questu à a linea di metro Göztepe - Ataşehir - Ümraniye, a rende più spaziosa è cuntinuemu u nostru viaghju. In questu sensu. Questa hè una decisione passata à l'unanimità da u Parlamentu. Cumpiendu sti prucessi di appruvazioni u più prestu pussibule significa chì u nostru travagliu serà finitu senza interruzzione. Comu dissi; Hè un dirittu vitale. Hè statu decisu di trasfurmà a sede di parechje istituzioni in Ankara à Finanskent. Assai impurtante. Ùn hè micca pussibule di traspurtallu in veiculu o serviziu di navetta. In questu cuntestu, dumandemu currettamente chì tali avvenimenti ùn sò micca ritardati. Se tutti travagliammu inseme, goderemu di successu inseme. Hè una fonte di orgogliu per tutti noi di alzà e braccia. A cura è u sforzu di ogni amicu elettu è autorizatu da sta nazione hè preziosa. U so postu hè preziosu ancu per noi. Nimu ùn deve dubbità questu. In questu cuntestu, aghju dettu chì duvemu di sicuru scuntrà quì per revelà sta unità è per revelà cumu a mente cumuna è u pensamentu cumuni anu successu è chì tipu di toccu d'oru rende felici a ghjente. Sò veramente cuntentu. Ùn apremu micca un prughjettu chì vale uni pochi di miliardi, ma oghje facemu una apertura assai preziosa è applaudable in u nostru paese. In questu rispettu, sò felice. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu da u principiu finu à avà", disse.

Dopu à i discorsi; Strada Küçüksu - A strada TEM Çamlık hè stata ufficialmente messa in serviziu cù a cinta tagliata da İmamoğlu, Yıldırım, Aydın, u membru di u PM CHP Sevgi Kılıç, u Vicepresidente di u Partitu İBB İBB Parlamentu İbrahim Özkan è Segretariu Generale CanİBB.

RISPARMIA 20 MINUTI DI TEMPU È CARBURANTE

Cù l'apertura di a strada di 790 metri è l'intersezzione chì culliga a strada Küçüksu - strada TEM Çamlık; A strada per ghjunghje à Hekimbaşı è u so circondu immediata serà accurtata di circa 7 chilometri. A strada, chì risparmierà tempu è carburante per almenu 20 minuti durante l'ore di punta di trafficu, riducerà ancu a congestione di u trafficu sperimentata à i rami di l'intersezzione Ümraniye-Küçüksu nantu à a Strada Statale D-16 Şile è l'accessu à a strada costiera Üsküdar-Beykoz. . A strada aperta è intersezzione; quartieri Yenimahalle è Göksu in u distrittu di Beykoz; Quartieri Hekimbaşı, Topağacı, Dumlupınar, İnkılap, Elmalıkent, Kazım Karabekir in u distrittu di Ümraniye; In u distrittu di Üsküdar, servirà direttamente à circa 200.000 Istanbuliti chì vivenu in i quartieri di Kandilli, Küçüksu, Bahçelievler è Yavuztürk.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*