A piazza di a ghjustizia Maltepe hè aperta à u serviziu

A piazza di a ghjustizia Maltepe hè aperta à u serviziu
A piazza di a ghjustizia Maltepe hè aperta à u serviziu

IMM hà purtatu l'area verde chì emerge cù a demolizione di strutture illegali operate da terze parti in Maltepe à i residenti di Istanbul. Piazza di a Ghjustizia Maltepe; U vicepresidentu di u Gruppu CHP Parlamentu Engin Altay è u presidente IMM Ekrem İmamoğlu hè stata messa in serviziu da Parlendu à a ceremonia, Altay è İmamoğlu anu enfatizatu a "ghjustizia" basatu annantu à u nome di l'area chì hè stata aperta. Altai, "Ekrem İmamoğluAvemu, vuluntà di Diu, purteremu a ghjustizia à sta nazione, chì si merita a ghjustizia più chè ogni altra nazione, trattandu tutti bè in 81 pruvince, mettendu a ghjustizia in l'amministrazione in tutti i duminii di a vita, ciò chì "speru di fà in Istanbul"; İmamoğlu hà dettu: "Avemu dettu chì elimineremu a discriminazione pulitica è a cunniscenza di esse puliticamenti partigiani da questa istituzione; avemu lanciatu È duvemu sradicà stu spiritu da tuttu u nostru paese, per pudè rilassate è truvà a pace ".

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà purtatu una piazza cuntempuranea è muderna à Maltepe eliminendu l'occupazioni irregulari in i spazii publichi. Piazza di a Ghjustizia Maltepe; Vicepresidente di u Gruppu CHP Parlamentari Engin Altay, Presidente IMM Ekrem İmamoğluhè stata aperta cù a participazione di u sindaco di Maltepe Ali Kılıç è u sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık. In a ceremonia di apertura, rispettivamente; U Vice-Segretariu Generale di l'İBB Gürkan Alpay, Kılıç, İmamoğlu è Altay anu fattu discorsi.

ALTAY RICORDA: "UNA CAMINATA INIZIATA DA ANKARA U 15 JUIN 2017"

Ricordendu chì "Una marcia partia da Ankara u 15 di ghjugnu di u 2017", u Vicepresidente di u Gruppu CHP Parlamentu Engin Altay hà dettu: "Ùn pensate micca chì a marcia hè finita quì. A marcia per a ghjustizia hè stata interrotta quì, una pausa hè stata data. È in questu rispettu, hè assai significativu è assai impurtante chì u nome di stu bellu travagliu oghje hè "ghjustizia". Si dice sempre: Tutte e religioni sò venute per a ghjustizia. Tutti i prufeti sò ghjunti cun ghjustizia. È ciò chì a ghjente aspetta da i guverni hè a ghjustizia. Hè per quessa chì dicemu: "U ghjornu chì dirigemu u Statu, riunitemu u Statu cù trè cose" : cù a moralità, cù u meritu è ​​cù a ghjustizia. Dicemu chì u ghjornu chì guvernemu u statu, riuniteremu a nazione cù trè cose: Pace, prosperità è felicità. Avà Ekrem İmamoğluNoi, se Diu vole, purteremu a ghjustizia à sta nazione, chì meriteghja a ghjustizia più cà qualsiasi altra nazione, trattendu à tutti in modu ghjustu in 81 pruvince, mettendu a ghjustizia in l'amministrazione in tutti i campi di a vita, ciò chì Turchia hà fattu in Istanbul ", disse.

« U CIDELLU ARRIVATA À L’INTERNI, A GIOVENTÙ IN CASA DI NOVU ; HÈ UN ESEMPI DI GIUSTIZIA "

Dichjarà chì a ghjustizia hà cuminciatu à esiste in termini di u guvernu lucale in Istanbul, Altay hà dettu: "U zitellu chì riceve un kindergarten, u ghjovanu chì trova un impiegu, u ghjovanu chì ottiene una patria, u diesel à pocu pressu, u agricultore chì compra. sementi boni è u so riflessu uguali à tutti sò esempi di ghjustizia. Cunduce i zitelli inseme cù a kindergarten, rende e donne d'affari di e mamme è mette in a vita hè u megliu esempiu di ghjustizia. Avà, ci hè una municipalità in Istanbul chì serve tutti i segmenti di a sucetà ugualmente è ghjustu è tocca tutti i segmenti di a società. Questa municipalità, sta cultura, spergu è vogliu, dopu à u sindaco di Ekrem, a municipalità metropolitana di Istanbul avarà una cultura è un rituale permanente ". Ricordendu ch'ellu hà participatu à l'inaugurazione o l'apertura di alcune strutture, chì i fundamenti sò stati posti o messi in serviziu in u scopu di a maratona "150 Projects in 150 Days", Altay hà dettu:

"A A MUGURA DI I PROGETTI 150 IN 150 GIORNI SONT IN DISTRITI GESTITI DA MUNICIPALI DI PARTITU AK ..."

"A maiò parte di l'avvenimenti sò stati in distretti gestiti da e municipalità di u Partitu AK. Hè ghjustizia. Eccu a ghjustizia. Avete da vede cusì. Ciò chì hè accadutu ieri in Tuzla ùn hè micca partigianu - vi aghju avvistatu - hè indigestione. "Stanu cracking", dicu. Dicu: "Ùn ponu micca digeritu". È qualchì volta riflettenu questu da a so gentilezza. Vecu questu cum'è indigestione piuttostu cà partisanship. E sta indigestione pare cuntinuà per un tempu. Per Allah, Presidente, per avè riunitu u populu di Istanbul cù i servizii chì meritanu, ancu s'è qualchissia cracke o splode; In nome di u mo partitu, in nome di u Signore Kemal, cum'è diputatu di Istanbul, cum'è persona di Istanbul, ti ringraziu assai. I Istanbuliti senza dubbitu meritanu u megliu di tuttu. Maltepe merita u megliu di tuttu ".

İMAMOĞLU: "SPERIMENTU UNA PIAZZA chjamata "JUSTIZIA""

Dicendu: "Sò entusiasmu è felice di esse in Maltepe, per inaugurà una piazza è un parcu chjamatu "ghjustizia"," İmamoğlu hà enfatizatu chì si sò disposti à fà di Istanbul una cità "giusta, verde è creativa". Dicendu: "Una grande cità à volte significa grandi opportunità, grandi opportunità", İmamoğlu hà dettu, "Ma se l'opportunità è l'opportunità in quella cità ùn sò micca distribuite ugualmente, se i nostri citadini ùn beneficianu micca ugualmente di queste benedizioni, allora ci hè un prublema enormu. . Ma vi dicu questu: Se ùn ci hè micca massa, nimu pòpulu per fà fronte à questu prublema, allora ci hè un prublema più grande. L'inghjustizia brusgia u sensu di l'unità è di l'unione, è ancu si trasforma in un prucessu chì distrugge e società da l'internu.

"A VOLUNTÀ DI U POPULU DOMINA U PROCESSU"

Enfatizendu chì Istanbul hè una cità chì sente assai a miseria urbana dapoi anni cù l'inghjustizia, İmamoğlu hà dettu: "Ci sò stati quelli chì anu sceltu di fà a pulitica, di sfruttarla è di guadagnà un benefiziu puliticu da ellu cum'è una strada pulitica, ancu annantu à sta miseria. in e cità. Avete sustinutu u nostru manifestu di cità ghjusta, verde è creativa chì avemu presentatu in Istanbul. A vuluntà di u populu hà duminatu u prucessu. Dunque, in fattu, avete distruttu quellu periodu inghjustu in Istanbul è hà iniziatu un novu ", disse. Nutendu chì un guvernu chì spende u bilanciu di Istanbul micca per una manciata di persone, ma per eliminà a miseria urbana è assicurendu a ghjustizia urbana, hè ghjuntu à u putere, u discorsu di İmamoğlu era u seguente:

"Per avè un prucessu ghjusta in ISTANBUL ..."

"Mentre distribuisce u latte à i zitelli di e famiglie in difficultà ... Apertura di kindergarten in i quartieri ... Distribuzione di borse di studiu gratuiti à i studienti ... Aumentendu u numeru di dormitori da zero à 3000 ... Mentre furnisce u viaghju gratuitu per e mamme cù i zitelli è e mamme chì ùn anu micca mezi in questu. cità ... Opening City Restaurants ... In fondu a nostra vista; Per fà Istanbul una cità ghjusta. Mentre stabiliscenu Uffici di Impiegazione è pruvate à truvà opportunità di travagliu per decine di millaie di Istanbuliti ... Mentre mostranu u so sustegnu à l'agricultori di Istanbul per sustene u sviluppu rurale ... Mentre apre i mercati di pruduttori ... Vulemu chì Istanbul sia una cità ghjusta. Mentre trattemu tutti i gruppi di fede ugualmente in Istanbul è identificà i bisogni di ogni gruppu di fede è curremu per suluzioni cù a tavola di fede chì avemu stabilitu ... Mentre assicurendu chì e persone di ogni gruppu di fede travaglianu in a Direzzione di Cimiteri è rispondenu à i bisogni di quelle persone... avemu fattu ".

"A PRIMA VOLTA IN HISTORIA IMM DONNE CONDUCENTE DI AUTOBUS, VATMAN, SEGRETARI GENERALI DEPUTATI..."

"Per a prima volta in a storia di a Municipalità Metropolitana, e donne sò cunduttori d'autobus, citadini, agenti di polizia, pompieri, supervisori di stazioni di metro, assistenti di parcheghju, salvatichi, marinari ... Micca solu; Se u direttore generale per a prima volta in a so storia, u secretariu generale assistente per a prima volta in a so storia, u direttore generale assistente per a prima volta in a so storia; Facemu cusì cusì chì Istanbul serà una cità ghjusta. Hè per quessa ch'e aghju una eccitazione speciale in Maltepe per esse apertu a Piazza di a Ghjustizia. Di sicuru, u fattu chì Maltepe hè unu di i simboli di a ricerca di a ghjustizia in stu paese hà ancu un effettu nantu à a mo eccitazione. Di sicuru, u fattu chì u primu partitu chì vene in mente quandu a ghjustizia suciale hè mintuvata in Turchia hè u Partitu Populare Republicanu, chì sò fieru di esse membru è di serve, hà ancu un effettu nantu à a mo eccitazione. Maltepe Justice Square hè una piazza significativa è bella in ogni rispettu. Mentre una tale piazza hè stata formata quì, un altru eccitazione per mè hè chì hè u simbulu di a lotta per i diritti, a lege è a ghjustizia, chì u nostru stimatu presidente Kemal Kılıçdaroğlu hà fattu un slogan per a Turchia, hà un grande effettu nantu à a mo eccitazione. Ringraziu sinceramente u sgiò Ali Kılıç, chì m'hà suggeritu chì l'occupazione quì è a carenza deve esse curretta è chì stu locu deve esse ricurdatu cù u cuncettu di ghjustizia ".

"ABBASSI U PARTISMU"

Enfatizendu chì camminanu cù u principiu di serve i 39 distretti di Istanbul ugualmente, İmamoğlu hà dettu: "Ùn separemu micca nimu da l'altru. Servimu tutti. 39 distretti sò ancu impurtanti per noi. Avemu dettu chì avemu da sguassà a discriminazione pulitica è a cunniscenza di esse puliticamenti partigiani da questa istituzione; avemu lanciatu È duvemu sradicà stu spiritu da tutte e parte di u nostru paese per pudè rilassate è truvà a pace. Passemu i soldi di a nazione è strivemu per fà un travagliu utile cù i soldi di a nazione per fà vi felici. I soldi di u nostru paese ùn appartene à alcunu individuu o partitu puliticu. Di sicuru, vi ringraziemu per ogni serviziu da u passatu à u presente. Ma ancu critichemu e cose sbagliate fatte, è continueremu à criticà. Ma faremu questu; Creemu sta cultura è a criemu. Esprimemu stu capitu chì avemu principiatu in Istanbul cusì: Di sicuru, avemu una identità pulitica, di sicuru avemu una cammisa pulitica. Ma cum'è u nostru presidente hà dettu; Avemu tiratu fora u nostru badge di partitu. Avemu appiccatu, messi, è purtatu a nostra bandiera turca, chì rapprisenta a nostra nazione, è serve a nostra nazione. Dunque, sti travaglii chì facemu in nome di a nostra nazione pò esse benefiziu per a nostra nazione.

ATTENZIONE DI PROVOCAZIONE

Dicendu: "Ci sarà quelli chì provanu à pruvucàci, qualchì volta ci pruvucanu in i nostri incontri, ci facenu dì qualchi parolle cattive o ci facenu agisce", disse İmamoğlu, "Che sia a so astuzia. Ragazzi, per piacè siate vigilanti è intelligenti. Ùn mai permette micca questu. A mala parolla appartene à u so patrone, ùn si ferma mai à a nostra nazione. Allora, ùn importa micca. Siate cuntentu, sia tranquillu. Siate sicuru; Un grande cambiamentu vene in u nostru paese in u 100 anniversariu di a nostra Republica, induve seremu tutti assai felici inseme. Seremu assai felici inseme. Festegeremu inseme i 99 anni di a nostra Republica in trè ghjorni. È u cronometru cumminciarà à cuntà a volta da 365. Mentre tiramu a corda di quella celebrazione di u 100 anniversariu inseme cù eccitazione, cumpiendu a nostra rispunsabilità inseme in quellu prucessu. Avemu da travaglià inseme. Ci scurderemu tutti i dettagli. Ci scurderemu di tutte e cose chì ci stressanu. Daremu a nostra risposta cù un surrisu à ognunu di u nostru populu. Ùn rinunceremu mai à a nostra lotta ", disse.

GRAZIE DA KILIÇ À IMAMOĞLU

U sindaco di Maltepe, Ali Kılıç, chì hà dichjaratu chì a zona di Maltepe era stata occupata dapoi anni, hà dettu: "Alcune persone anu avutu e so sacche piene quandu u publicu duverebbe aduprà". Nutendu chì i travaglii cuminciaru cù l'istruzzioni datu da İmamoğlu dopu à u so postu, Kılıç hà dettu: "Avemu purtatu stu locu cum'è una zona cerimoniale per u populu di Maltepe. Prima di tuttu, vogliu ringrazià voi è tutta a vostra squadra. Quandu u nostru presidente, u sgiò Kemal Kılıçdaroğlu, partì da Ankara, hà partitu cù u scopu di "Justizia", ​​chì hè un prublema fundamentale di Turchia. È dopu avè scontru milioni quì, vulemu chì stu locu sia chjamatu "Piazza di a Ghjustizia". Signore Merre, l'occupazioni cuntinueghjanu nant'à a nostra costa. Avemu sempre occupazioni in l'area metropolitana. Vulemu chì sò puliti è aperti à u serviziu di u populu di Maltepe, cum'è sò stati finu à avà ", disse.

Dopu à i discorsi, a piazza di a Ghjustizia di Maltepe hè entrata ufficialmente in u serviziu di i citadini cù a cinta tagliata da e persone di Altay, İmamoğlu, Kılıç, Çalık è Maltepe.

MAYDAN ASSISTIRÀ OGNI GRUPPI D'ETA'

Maltepe Justice Square in Yalı District, chì hà una superficie totale di 4.760 metri quadrati, hè stata creata aprendu u spaziu creatu da a rimuzione di l'affari gestiti da terze parti da l'area di u prugettu, à l'usu di i citadini è à scuntrà. i bisogni di ricreazione. A piazza hè stata cuncepita cù un accostu integratu cù i zoni verdi in a vicinanza immediata. In l'area di u prugettu, 2.010 metri quadrati di pavimenti duru è 2.750 metri quadrati di spazi verdi sò stati pruduciuti. A piazza, chì include ancu una zona cerimoniale; Hè statu cuncepitu cù i zitelli, i ghjovani, l'anziani è l'anziani in mente cum'è una priorità.

IMM hà purtatu l'area verde chì emerge cù a demolizione di strutture illegali operate da terze parti in Maltepe à i residenti di Istanbul. Piazza di a Ghjustizia Maltepe; U vicepresidentu di u Gruppu CHP Parlamentu Engin Altay è u presidente IMM Ekrem İmamoğlu hè stata messa in serviziu da Parlendu à a ceremonia, Altay è İmamoğlu anu enfatizatu a "ghjustizia" basatu annantu à u nome di l'area chì hè stata aperta. Altai, "Ekrem İmamoğluAvemu, vuluntà di Diu, purteremu a ghjustizia à sta nazione, chì si merita a ghjustizia più chè ogni altra nazione, trattandu tutti bè in 81 pruvince, mettendu a ghjustizia in l'amministrazione in tutti i duminii di a vita, ciò chì "speru di fà in Istanbul"; İmamoğlu hà dettu: "Avemu dettu chì elimineremu a discriminazione pulitica è a cunniscenza di esse puliticamenti partigiani da questa istituzione; avemu lanciatu È duvemu sradicà stu spiritu da tuttu u nostru paese, per pudè rilassate è truvà a pace ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*