Circular di Implementazione di i Rifiuti Marittimi Rivisu

Circular di Implementazione di Rifiuti Marittimi Riurganizata
Circular di Implementazione di i Rifiuti Marittimi Rivisu

U Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu hè intrutu in una nova era in u seguimentu di i rifiuti di navi. Una mudificazione hè stata fatta in a Circular di Implementazione di i Rifiuti Marittimi, è l'obbligazione di lascià i so rifiuti à a "installazione di ricezione di rifiuti" in 12 ore dopu à u ritornu à u portu hè stata aumentata à 48 ghjorni per via di l'adeguatezza di i volumi di cisterna di rifiuti, soprattuttu per navi cù una capacità di trasportu di 10 persone è sopra, cumprese barche di pesca. In questu cuntestu, una multa amministrativa à partesi da 10 mila 32 lire serà applicata à i navi è i battelli di pesca chì ùn lascianu micca i so rifiuti in 855 ghjorni è ùn anu micca rispettu l'obbligazioni determinate, secondu a natura di a violazione è a dimensione di a violazione. nave.

U Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hà riorganizatu a circular "Pràtica Maritime Waste". In a dichjarazione scritta fatta da u Ministeru, misure supplementari sò state pigliate per prevene i rifiuti liquidi è solidi lasciati da e navi in ​​u turismu di l'estiu.

Ingressu in un novu periodu in u seguimentu di i rifiuti di e navi, l'articulu chì obbliga i navi cù una capacità di trasportu di 12 persone o più, cumpresi i passageri è u persunale, à furnisce i so rifiuti in 48 ore dopu à u ghjornu di u ritornu. à u portu dopu à compie a so attività dopu à abbandunà u portu, hè statu cambiatu; Stu periodu hè statu aumentatu à 10 ghjorni. Siccomu l'adeguatezza di i volumi di cisterna di rifiuti di e navi è i battelli di pesca cù più di 12 passageri è equipaghji hè stata trovata abbastanza per questu periodu, hè statu determinatu chì u periodu di 48 ore era cortu.

"Quelli chì ùn lascianu micca i so rifiuti in e strutture di ricezione di rifiuti in u ghjornu specificatu seranu penalizzati cù una penalità chì parte da 32 mila lire".

In a dichjarazione fatta da a Direzzione Generale di Gestione Ambientale di u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, "Se i navi si imbarcanu in un altru viaghju in 10 ghjorni, anu da trasmette i so rifiuti prima di u viaghju. Quelli chì ùn cumpiendu micca questi obblighi, partendu da 32 mila 855 lire, una multa amministrativa chì cresce secondu a natura di a violazione è a dimensione di a nave; Serà implementatu da u Cumandante di a Guardia Costiera, l'Autorità Portuali è e Municipalità Metropolitane pertinenti.

Hè statu dichjaratu chì tuttu u prucessu, da a consegna di i rifiuti di navi è i residui di carichi à a facilità di ricezione di rifiuti o navi chì ricevenu i rifiuti, à a so dispusizione, pò esse monitoratu istantaneamente è in linea da u Ministeru è istituzioni / urganisazioni autorizate cù u "Rifiuti Marittimi". Applicazione".

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì i patroni di i battelli ponu avà andà à a facilità custiera più vicinu è registrà per u sistema gratuitamente, è postu chì u sistema hè statu messu in usu; Hè statu dichjaratu chì e strutture custiere cum'è e marina è i rifugi di i pescatori monitoranu i rifiuti cù 97 carte blu.

A dichjarazione include ancu e seguenti dichjarazioni:

"Cù a circular, l'applicazioni di u Sistema di Tracciamentu di i Rifiuti di Navi è di u Sistema di Carta Blu aduprate per a gestione di i rifiuti provenienti da e navi sò stati aghjurnati è cumminati in una sola applicazione sottu u nome di" Applicazione di Rifiuti Marittimi (DAU) ", riducendu cusì a burocrazia. Inoltre, cù a fusione di l'applicazioni, a forma di trasferimentu di rifiuti è i prucessi di stampa di carta blu sò stati abuliti. L'usu di carte di carta è plastica hè statu ancu eliminatu assicurendu chì e transazzione sò realizate in digitale è simultaneamente monitorate in linea. In particulare, l'obbligazione di avè una carta blu cù i patroni di barca hè stata eliminata è i registri sò stati trasferiti à i media digitale.

U prucessu tutale, da a consegna di rifiuti di navi è residui di carichi à a facilità di ricezione di rifiuti o navi chì ricevenu rifiuti, à a so eliminazione, pò esse monitoratu istantaneamente è in linea da u Ministeru è istituzioni / urganisazioni autorizate cù l'"Applicazione di rifiuti marittimi". Cusì, hè diventatu più faciule per prevene a contaminazione marina chì pò esse da i navi.

I veiculi marini chì ùn anu micca un equipamentu per generà rifiuti altru ch'è l'oliu di motore residuale sò stati esclusi da u scopu di a circular. Cù questu, l'amende è a vittima di e navi marine cum'è i picculi barche di pesca sò stati impediti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*