U passaghju di u metrobus in Sefaköy hè statu scurdatu?

U passaghju di u metrobus in Sefaköy hè scurdatu?: Dichjarà chì u travagliu nantu à u passaghju di u metrobus in Sefaköy hè statu rivisionatu, i membri di u Cunsigliu di CHP anu fattu una dumanda parlamentaria annantu à u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. I membri di u CHP anu dumandatu nantu à u destinu di u passaghju, per quale u travagliu hè statu iniziatu per fà adattatu per l'usu di i disabili.

I membri di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) di CHP Küçükçekmece anu purtatu u travagliu nantu à u passaghju in a stazione di metrobus Sefaköy à l'Assemblea IMM. In a dumanda parlamentaria preparata da Fatih Üstünbaş, Ercan Ulaş Kaya, Ali Delen è Erhan Aslaner, hè statu dichjaratu chì ùn ci hè statu travagliu nantu à u cavalcadu per un bellu pezzu per rende adattu à l'usu di i disabili, è i motivi di questu sò stati dumandati. .

U check-out dura 25 minuti
In a mozione, chì hà dettu: "U travagliu in a stazione di metrobus sò stati in piazza per un bellu pezzu, in i nostri investigazioni in situ", "A fermata hè una di e fermate di metrobus occupate. Attualmente, i passageri ponu entra è esce da a stazione da un latu solu. In ogni casu, quandu u passaghju hè strettu, ci hè una grande quantità di congestioni, in particulare in u trasportu è l'esce, è ci vole una media di 20-25 minuti per esce da a fermata di l'autobus durante l'ora occupata. I citadini chì ùn volenu micca aspittà in a fila di uscita è chì sò in furia utilizanu l'E-5 per attraversà, è questu pone una seria minaccia per a salvezza di a vita.

riferitu à a Presidenza
In a pruposta, hè stata dumandata à quale hè stata cuntratta u travagliu di custruzzione di u passaghju, e date di iniziu è di fine, perchè i travaglii sò stati firmati, è chì tipu di travagliu hè statu fattu nantu à i passaggi in generale. A pruposta hè stata riferita à l'unanimità à a presidenza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*