Lotta contr'à u virus Corona in a Direzzione di Gestione Portuale di TCDD İzmir

Lotta contr'à u virus corona in l'uffiziu di gestione portu tcdd izmir
Lotta contr'à u virus corona in l'uffiziu di gestione portu tcdd izmir

L'area di a Direzzione di Gestione di u Portu di Izmir è l'uffizii di travagliu sò disinfettati ogni ghjornu, e temperature di l'impiegati è di i clienti chì entranu in u portu sò misurate, è l'entrata senza maschera ùn hè micca permessa. E macchine di disinfettante sò state messe in usu in l'uffizii è i salotti induve travaglianu u persunale di a dogana, a sicurità è u portu.

In u scopu di e misure di Corona Virus, à a Direzzione di Gestione Portu di Izmir, una media di 1500 veiculi per ghjornu sò processati senza cuntattu umanu è senza riempimentu di documenti.

E misure riguardanti sia a disinfezione sia a regula di distanza suciale sò realizate meticulosamente secondu e circulari publicate da l'istituzioni autorizate, è in linea cù e circulari, i travagliadori portu cuntinueghjanu à serve in turni di 24 ore cù un sistema di travagliu rotativu.

Da u 24 di dicembre di u 2019, tutte e carichi in entrata è in uscita da è da a Direzzione di l'Operazioni Portuali sò trattate da u Sistema di Tracciamentu di Container (KLTS) senza cuntattu umanu. I crediti portu chì derivanu da queste transazzione sò fatti senza cuntattu attraversu i banche.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*