Enciclopedia Ferroviaria è Dizziunariu Ferroviariu Introduttu à a Stampa

introduttu à l'enciclopedia ferroviaria è u dizziunariu ferroviariu
introduttu à l'enciclopedia ferroviaria è u dizziunariu ferroviariu

Enciclopedia Ferroviaria è Dizziunariu Ferroviariu Intruduttu à a Stampa: U Direttore Generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà dettu chì l'Enciclopedia Ferroviaria è u Dizziunariu Ferroviariu serà un libru di lettone per presentà tutti i segmenti di a sucità eccettu i ferrovii è i ferroviari.

L'Enciclopedia Ferroviaria è u Dizziunariu Ferroviario, chì hè statu preparatu da a Fundazione TCDD da l'autori Ümit UZMAY è Kudret Emiroğlu, hè statu introduttu à a stampa da u Direttore Generale di TCDD Süleyman KARAMAN u Mercuri 20 Novembre 2013.

U direttore generale di TCDD, Süleyman KARAMAN, hà dettu: "U vechju Casinò Ankara Station, chì hè statu messu in serviziu in u 1939, hè statu custruitu da Şekip Akalın cum'è l'architettu è Abdurrahman Naci Demirağ, u fratellu di Nuri Demirağ, chì l'imprenditore hè statu datu u cognome "Demirağ". da Atatürk. Esprimu u mo grande piacè di accoglievi in ​​u locu ". In u so discorsu, hà cuminciatu à dì chì in i primi anni di a Republica, i casinò di a stazione è i ristoranti di a stazione eranu i lochi di scontru di pueti, scrittori è artisti di u nostru paese.

Dichjarà chì pensanu chì saria più significativu di tene a riunione introduttiva di l'Enciclopedia Ferroviaria è Dizziunariu Ferroviario, preparata da l'autori Ümit Uzmay è Kudret Emiroğlu, chì a pruprietà intellettuale appartene à u Cunsigliu di u Ministeriu Adnan Ekinci, KARAMAN hà dichjaratu ch'elli pruteghjenu a cultura culturale. è u patrimoniu architetturale di a ferrovia, è chì l'anzianu palazzu Gar Casino hè situatu in u vechju palazzu Gar Casinò, hà ancu nutatu chì hè unu di l'esempii di stu patrimoniu culturale.

"Cerchemu di esse degni di l'amore di i FERROVII DI U NOSTRE POPLU"

Sottulineendu chì in i 157 anni di storia di e ferrovie, u destinu di sta geugrafia era cum'è chiodi, suldati è munizioni sò stati spediti in trenu in i tempi difficiuli quandu a nostra nazione passava per un filu di cuteddu, è chì ogni ghjovanu anatolianu chì si n'andò à l'esteru hè ghjuntu. à e grande cità in trenu, è dapoi i primi anni di a Republica, i ferrovii sò stati a locomotiva di u sviluppu è ancu "consideratu ancu com'è "prughjettu di mudernizazione" ; Centinaie di insediamenti anu enfatizatu chì hà scontru un duttore per a prima volta, un ghjurnale per a prima volta, una reta d'acqua calda per a prima volta, un arrangiamentu di giardinu per a prima volta, un cinema, un teatru per a prima volta, grazia à i ferrovie.

"I sentimenti di u nostru populu è l'amore per i treni anu cuntinuatu ancu in l'anni di negligenza trà 1950-2003, diventendu in brama, diventendu un sognu, diventendu in brama". disse KARAMAN è continuò cusì:

"Qualunque sia u mutivu perchè una istituzione cusì amata hè pocu cunnisciuta da u publicu, hè a nostra mancanza. Mentre custruimu e linee di treni d'alta velocità, aumentendu a cumpetitività di u nostru paese cù i centri logistichi, da una banda, rinnuvemu e strade chì ùn sò micca state rinnuvate da u ghjornu chì hè stata custruita, da una banda, creamu un L'industria ferroviaria domestica, da un latu, facemu u nostru paese u corridore ferroviariu più vantaghju in a so regione, rializendu a Ferrovia Moderna di Seta. Mentre pruducia suluzioni di u sistema ferroviariu urbanu, circhemu à esse degni di l'amore di i nostri populi di i ferrovii cum'è i ferroviari. simultaneamente cù prughjetti suciali è culturali ".

Sottulineendu chì l'Enciclopedia Ferroviaria è u Dizziunariu Ferroviariu sò libri chì saranu un libru di lettu per intruduce e ferrovie à tutti i segmenti pertinenti di a sucità, fora di i ferrovie è i ferroviari, KARAMAN hà dettu chì i libri sò stati preparati cun grande sforzu dopu un periodu di ricerca di più di 2. anni, è chì ci sò 640 articuli in l'enciclopedia è 463 in u dizziunariu.

U General Manager KARAMAN, infine, hà spartutu a diffarenza trà u prucessu di custruzzione è u funziunamentu di Marmaray parlendu DEMİRYOLCA è turcu, cù i membri di a stampa.

Cum'è Karaman, Demiryolcular Demiryolca: "I tunnel di avvicinamentu di Marmaray sò stati aperti cù una macchina TBM, vale à dì cù una mole, coperta in anolar, i buchi barbakan sò stati aperti, partendu da Ayrılık Çeşmesi, una piattaforma hè stata creata in a pose di a linea Marmaray. , u sub-ballast hè statu postu, i traversi sò stati posti, rails sò stati posti, tyrphons hè statu strettu cù trombets, u so ballast hè furnitu, tamping hè statu fattu, retracement, dever è flash sò stati disposti, a fascia hè stata riunita cù u rail, a linea. hè stata pronta per a navigazione attuale, i cordi di i treni sò stati disposti, i treni sò stati preparati un ghjornu in anticipu, i volani sò stati disposti, i primi treni sò stati navigati, U trenu hè statu speditu. "Allora, dicenu i ferrovieri, aghju apertu u tunelu, aghju fattu u pavimentu prontu per a stallazione di i rails, aghju utilizatu ogni tipu di materiale in modu adattatu, hà stallatu a ferrovia, hà custruitu a strada, l'aghju aperta à u trafficu di treni, preparatu l'orari di i treni, hà datu. u primu trenu in cunseguenza ", dice.

Adnan Ekinci, u Cunsigliu di u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dichjaratu chì 98% di i nostri populi amanu u trenu, 2% preferiscenu, ma ci hè una mancanza di cunniscenze nantu à e ferrovie in più di l'amore. Ellu hà dichjaratu chì l'Enciclopedia è u Dizziunariu cumpienu sta mancanza di cunniscenza è chì l'amore serà sustinutu da a cunniscenza.

Isa APAYDIN, Vice Direttore Generale di TCDD è Presidente di a Fundazione TCDD, hà dettu chì sò felici di sustene tali studii chì migliurà a cuscenza ferroviaria cum'è a Fundazione.

Ümit UZMAY è Kudret Emiroğlu, chì anu preparatu l'Enciclopedia è u Dizziunariu, hà dichjaratu chì sò assai felici di fà un tali studiu nantu à e ferrovie, chì anu una storia prufonda di 157 anni, è di lascià à e generazioni future.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*