Locomotive: u cervellu è u putere di u mondu di a ferrovia

Locomotive U cervellu è u putere di u mondu ferroviariu
Locomotive U cervellu è u putere di u mondu ferroviariu

E locomotive chì tiranu treni di merci o movenu i passageri sò e putenzi intelligenti di a rete ferroviaria. Frank Schleier, Capu di Piattaforma Locomotiva in Alstom, hà travagliatu cù locomotive pesanti dapoi duie decennii è spiega cumu questi "equipaggiu di custruzzione ferroviaria" diventanu più verdi per via di l'innuvazione cuntinua.

Frank Schleier hè capu di piattaforma di produttu per locomotive in Alstom. Hà principiatu a so carriera in u 1992 cum'è ingegnere elettricu, travagliendu in prughjetti internaziunali in diversi settori, in i campi di a gestione di tender, di vendita è di gestione di prughjetti. Vint'anni fà s'hè unitu à l'industria ferroviaria è hà assuciatu cù locomotive. Grazie à i so pusizioni principali in a gestione di prughjetti, a gestione di u produttu è l'ingenieria, hà trovu a strada induve hè oghje. Frank Schleier hà guidatu u segmentu di e ferrovie elettriche in l'associu cummerciale ZVEI dapoi u 2020. Perchè viaghja assai, prova di risparmià u so tempu in a fine di settimana per fà attività di divertimentu cum'è cavalcà una bicicletta elettrica, ghjucà à carte cù a famiglia è l'amichi, è caminari in i boschi o vigneti vicinu à a so casa.

A locomotiva hè u cervellu di u trenu, chì hà u putere di tirà tutti i vagoni chì custituiscenu u trenu. Una locomotiva deve esse veramente pesante per ottene a forza di trazione necessaria appiicata à e piste è di solitu davanti à u trenu. In cuntrastu, altri tipi di treni, cum'è treni d'alta velocità, metro o monorails, sò pruduciuti cum'è unità elettriche multiple (EMU) induve ogni carru hà a so propria fonte di energia. A maiò parte di e nostre locomotive sò elettriche è 80% sò aduprate per u trasportu. Una locomotiva elettrica europea standard di 4 assi hà 300 kilonewtons di trazione è ponu potenzialmente tirà 60 o 70 vagoni secondu a carica di ogni vagone, ma cù locomotive pesanti pudemu facilmente andà finu à 120-150 vagoni cun un tunnellu.

Chì tipi di locomotive hà Alstom ?

A nova cartera di Alstom copre più o menu tutti i tipi di locomotive: picculi locomotive di manovra, locomotive di operazione principale, locomotive di passageri è locomotive pesanti. Diversi usi significanu diverse tecnulugia. I treni di merci anu bisognu solu di un accoppiamentu è di un tubu di frenu per cunnette cù altre vitture di passageri. In cunfrontu, una locomotiva di treni di passageri hà bisognu di più funziunalità, cum'è i sistemi d'infurmazione di u passageru, i sistemi di apertura di porte, è ancu u fornimentu di riscaldamentu è di l'aria condizionata da a locomotiva.

Per i clienti specifichi, avemu sviluppatu una locomotiva universale chì pò esse aduprata per l'operazione di passageru durante u ghjornu è l'operazione di trasportu di notte, chì offre un ritornu più veloce di l'investimentu.

Avemu ancu migliuratu a funziunalità di l'ultimu chilometru per i treni di linea principale è aghjustatu un picculu mutore diesel per manuvra senza bisognu di una locomotiva di shunting. U prossimu passu chì travagliammu attualmente hè u pacchettu di batteria di l'ultimu chilometru per rimpiazzà u mutore diesel.

Ancu in Europa, Alstom hè un capu in furnisce l'equipaggiu di signalizazione Atlas per u Sistema Europeu di Controlu di Treni (ETCS) è attualmente l'offremu à u Sistema di Controlu di Treni Europeu (ETCS).

U prossimu passu hè u funziunamentu di trenu automaticu. I primi operazioni sò digià stati realizati cù successu. Paesi Bassi in l'ultimi sei mesi. Fighjemu avà cumu mette stu sistema in una operazione di vita reale: deve esse una linea simplice senza interconnessioni.

Un'altra innovazione chì introducemu hè l'accoppiatore automaticu digitale. Attualmente u splicing hè un prucessu manuale, ma da u 2025/26 realiceremu a prima prova di prova per un accoppiatore automaticu digitale nantu à una linea di carica in Europa.

I più grandi successi di e locomotive Alstom sò in Europa, India è Kazakistan, pudete spiegà cumu avemu ottinutu a leadership di u mercatu in questi spazii?

Spessu rispondemu megliu à e specificazioni di u cliente perchè i nostri prudutti sò cumpetitivi in ​​certi casi. Semu ancu assai bè in a localizazione. Pigliate l'India: Avemu custruitu una fabbrica di locomotive in Bihar, unu di i distretti più poveri di l'India, è hà stimulatu l'ecunumia lucale cù buttreghi, scole, assistenza sanitaria è un centru di educazione, è ancu furnisce l'electricità à i paesi vicini. . Alstom pò fà a diferenza quì è veramente faci un bellu travagliu bellu.

Un altru fattore hè tutte e diverse dimensioni di ferrovia è standard. Tutti questi paesi anu diverse larghezze di traccia è norme diverse è pudemu adattà à tutti i mercati.

È dopu, avemu rete di serviziu in tuttu u mondu. Se una locomotiva hà una vita di 30 anni, i sistemi di l'informatica cambianu cù u tempu. I nostri squadre di serviziu creanu suluzioni per serve u cliente per tutta a vita di a locomotiva. In novu, micca tutti ponu furnisce questu.

Chì sò i prughjetti principali chì vi intraprenderete è ciò chì hè interessante di elli?

Partendu da l'Europa, cuntinuemu à furnisce a flotta Traxx è à stallà gradualmente l'equipaggiu di segnalazione Atlas.

U sicondu hè a locomotiva WAG-12 chì furnimu. U Ministru di u Trasportu di l'India hà dettu chì questu hè a megliu locomotiva di u mercatu. Avemu assai successu in quantu à a prestazione di u cuntrattu è u prugramma include a custruzzione di 110 locomotive à l'annu è continuerà per altri sei anni. Cume u mercatu indianu cresce in modu esponenziale, ci sarà una dumanda addiziale di circa 6 3.000 locomotive in i prossimi XNUMX anni.

In Sudafrica, a locomotiva chì furnimu hè una bestia pesante - una locomotiva di 4.000 assi nantu à un metru di pista, a stessa dimensione di un tram, chì tira 6 tunnellate di carbone. Avemu 90% pruduzzione domestica è avemu statu citati in l'Assemblea cum'è l'unicu imprenditore trà i quattru cuntratti chì anu ottenutu questu è cumpiendu u cuntrattu. Questu ci dà l'uppurtunità di fà affari cù i clienti privati ​​​​chì sò emersi com'è u risultatu di a liberalizazione di u mercatu.

Chì sò i piani di locomotive in un futuru vicinu?

In Europa, travagliemu per migliurà u rendiment è riduce l'usu di l'electricità. Avemu una longa lista di idee chì ponu riduce l'usu di l'electricità da 7 à 8%, cum'è aiutà i cunduttori cù un frenu ottimale.

Travagliemu ancu nantu à a tecnulugia di pila di carburante per locomotive chì ùn utilizanu micca l'electricità verde. Per esempiu, l'electrificazione serà assai caru in u mercatu nord-americanu postu chì a reta hè assai grande. In i prossimi 2-3 anni, testeremu i primi prototipi nantu à a pista. Travagliemu ancu à una suluzione per rimpiazzà i motori diesel cù batterie. Tali suluzione hibrida furnisce un aumentu di efficienza da 35% à 40%. U sicondu passu hè sempre di integrà queste innovazioni in i prudutti esistenti o novi.