A perla di u Mediterraniu hè sottu Protezione Marina in Mersin

a perla di u Mediterraniu hè sottu prutezzione in u mirtu
a perla di u Mediterraniu hè sottu prutezzione in u mirtu

In un mondu induve l'atmosfera è l'ambiente diventanu vittime di u riscaldamentu glubale diventendu inquinatu ghjornu per ghjornu, a municipalità metropolitana, chì minimizza l'effetti di u riscaldamentu glubale è a contaminazione ambientale in Mersin, esibitendu un esempiu di municipalità ambientalista, impedisce à i veiculi marittimi di inquinanu. u Mediterraniu.

U mare di Mersin, a perla di u Mediterraniu, hè sia inspeccionatu, pulitu è ​​​​protettu cù veiculi cum'è una barca d'ispezione di u mare, una barca di fibra per a pulizia di i rifiuti solidi da a superficia di u mare, è una scopa di mare. Inoltre, in u Mediterraniu, chì hè u puntu di transitu di parechje navi di carica cù u so portu, una prutezzione cumpletamente equipata hè furnita cù l'equipaggiu di Risposta d'Emergenza in a stallazione di u Rifugiu per i Pescatori di Çamlıbel per prevene eventuali sversamenti di petroliu / oliu.

Mentre chì i rifiuti provenienti da i veiculi marittimi sò impediti di inquinassi u mare pigliendu i rifiuti da i veiculi marittimi in e strutture di accettazione di i rifiuti, induve u permessu / licenza ambientale hè ottenutu da i veiculi marittimi rifuggiati in e strutture portuali di Çamlıbel è Taşucu operate da u portu. A municipalità metropolitana, a parte più impurtante di l'ecosistema hè prutetta. Cù u Sistema di Automatizazione di a Carta Blu messu in pratica per i picculi navi, circa 2014 2018 tunnellate d'acqua residuale sò state raccolte da i navi marittimi trà 5 è 500, prevenendu a contaminazione marina.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*