Turchia Custruirà 10 Chilomitri di Strada in TRNC in 314 Anni

Turchia farà chilometri in Turchia durante l'annu
Turchia farà chilometri in Turchia durante l'annu

Karaismailoğlu hà dettu: "Cipru hè a causa cumuna di tutti noi. L'aumentu di u putere di Turchia in a regione è in u mondu senza dubbitu rinfurzà u putere è a sfera d'influenza di a Republica Turca di Cipru di u Nordu, in particulare in u bacinu di u Mediterraniu orientale. U sviluppu olisticu di Turchia significa ancu u sviluppu olisticu di a Republica Turca di Cipru di u Nordu.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà scontru cù u so omologu, u Ministru di i Travaglii Publici è i Trasporti di a Republica Turca di Cipru di u Nordu Officialye Eroğlu Canaltay è a delegazione accumpagna. U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu u scopu di fà cuntributi significativi à a Republica Turca di Cipru di u Nordu cù l'investimenti fatti da Turchia per diventà una putenza logistica, per sviluppà l'ecunumia è aumentà l'impieghi in a regione.

Turchia custruirà 10 chilometri di strade in a TRNC in 314 anni.

Ricordendu chì anu firmatu u Protocolu di Implementazione di l'Autostrade 11-2021 l'2021 di ferraghju 2022, rinnuvà l'accordi stradali esistenti trà i dui paesi, u Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì anu allargatu l'accordi di l'autostrada per copre l'anni 2020-2030, è includeu e seguenti dichjarazioni. in a so dichjarazione:

"In u scopu di a cooperazione trà i dui paesi in u campu di l'autostrade chì copre l'anni 1988 -2020; In u TRNC, avemu custruitu un totale di 19 chilometri di strade, cumprese 181 chilometri di strade divise in 20 sezioni stradali separati, è 421 chilometri di strade singole nantu à 602 sezioni stradali separati. Inoltre, cuntinuemu i nostri investimenti ligati à 5 autostrade impurtanti. In i prossimi 10 anni, custruiremu altri 221 chilometri di strade in a TRNC, cumprese 93 chilometri di strade divise è 1 chilometri di strade di 314ª classe. A nostra cooperazione cuntinueghja à rinfurzà in a stallazione di sistemi di sicurezza di trafficu è di radar nantu à e strade di a TRNC ".

A cuuperazione trà Turchia è TRNC nantu à i mari hè d'impurtanza strategica.

Esprimendu chì a cooperazione trà Turchia è TRNC ùn hè micca limitata à l'autostrade, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Cù l'accordi chì avemu firmatu questu annu, stabiliremu u Sistema di servizii di trafficu navale trà i dui paesi. Stu prughjettu hà impurtanza strategica trà i dui paesi. Cuntinuemu à travaglià nantu à u sviluppu di i porti di Famagusta è Girne è a custruzzione di un novu portu di carica in Kalecik. Sapemu chì i passi chì facemu per rinfurzà a duminanza di a Turchia è di a Republica Turca di Cipru di u Nordu in i mari, diventeranu in impiegu per e generazioni future di i dui paesi u più prestu pussibule.

I travaglii di a tappa 1 in l'aeroportu di Ercan seranu finiti à a fine di questu annu

Karaismailoğlu, chì hà infurmatu chì anu u scopu di compie i travaglii di a 1a tappa in l'Aeroportu di Ercan, chì hè realizatu è in costruzione da a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu, hà finitu e so parolle cum'è seguente:

"Ùn trascuratemu micca di sviluppà a nostra cuuperazione in i campi di a trasmissione è a cumunicazione trà i dui paesi. In questu rispettu, avemu a cuntribuzione di a Torre Camlica, u novu simbulu di a Nova Turchia, chì avemu apertu pocu tempu, in quantu à l'ingenieria è a capacità di cumunicazione. I dui partiti anu una forte vulintà cumuna per accelerà i prughjetti cumuni trà i nostri paesi. Cuntinuemu à rinfurzà a nostra cuuperazione trà Turchia è a Republica Turca di Cipru di u Nordu in i campi di u cummerciu, u turismu, l'energia, l'educazione è a cultura, è ancu in i settori di u travagliu publicu è di u trasportu.

"Patria Turchia hè sempre stata a porta di u mondu per a TRNC"

U Ministru di l'Opere Pùbliche è i Trasporti di a TRNC Officialye Eroğlu Canaltay hà dettu chì a cooperazione più impurtante in u sviluppu di a Republica Turca di Cipru di u Nordu hè sempre stata cù a Republica di Turchia:

"Patria Turchia hè sempre stata a porta di u mondu per noi. Dapoi ch'e aghju pigliatu l'uffiziu cum'è u Ministeru di l'Opere Pùbliche è i Trasporti, avemu cuntinuatu u nostru travagliu per migliurà e nostre relazioni cù Turchia. Vogliu ringrazià a Turchia è u nostru Ministru per tutti i prughjetti realizati da a patria Turchia in a TRNC ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*