Durmazlar R&D indispensabile di a Macchina

Durmazlar Makina
Durmazlar Makina

Durmazlar R&D indispensabile di Makina: Attore globale di l'industria di a machina turca Durmazlar A macchina exporta 80 per centu di a so pruduzzione. A cumpagnia annuncia u nome di Turchia à u mondu cù a so marca DURMA in 120 paesi.

Fendu a so prima esportazione in u 1975 Durmazlar Aumentò a figura di l'esportazione di machini à più di 110 milioni di dollari. Sottu stu successu DurmazlarA forte struttura di R&D, quasi 60 anni di sperienza in u settore è una gestione di l'impresa famigliali chì cunserva i valori. Durmazlar, hè trà i primi in u so settore cù u centru di R&D chì hà stabilitu in 2010. Durmazlar Machinery Inc. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Hüseyin Durmaz, mostra l'impurtanza ch'elli attachenu à a R&D cum'è esse trà e prime 3 cumpagnie chì anu fattu a maiò parte di applicazioni di patenti in Turchia per l'ultimi 10 anni. 75 persone travaglianu in u dipartimentu di R&D, facendu sviluppi per i sistemi ferroviari è u dipartimentu di machini. Custruendu a so visione futura nantu à i machini è i sistemi ferroviari Durmazlar Makina hè ancu u fabricatore di Silkworm, chì hè a 7ª marca di tram in u mondu oghje. Produce u primu tram domesticu di Turchia, Silkworm Durmazlar A macchina si distingue ancu cum'è un attore impurtante in a localizazione di i veiculi di trasportu di u sistema ferroviariu. Durmazlar 6 veiculi pruduciuti da a Municipalità Metropolitana di Bursa è utilizati in u trasportu urbanu operanu nantu à e strade di Bursa dapoi 1,5 anni.

A so gamma di prudutti include tramvii unidirezionali, tramvii à dui sensi è un veiculu di metro ligeru chjamatu "Green City". DurmazlarA capacità di pruduzzione annuale hè di 100 veiculi. Durmazlar Infine, hà vintu l'offerta di a Municipalità Metropolitana di Bursa per l'acquistu di 60 vagoni è 12 tram in ferraghju. Targeting u mercatu globale cù a marca DURMARAY Durmazlarhà ancu cullaburazioni in stu campu. Produce bogies di treni d'alta velocità è li esporta à l'esteru DurmazlarIn questu modu, permette ancu l'esportazione di prudutti d'altu valore aghjuntu trasferendu tecnulugia. Durmazlarhà un accordu di cooperazione cù Aselsan in i prughjetti di sviluppu di i veiculi di trasportu. Sistemi elettrici-elettronici critichi da esse inclusi in tram, metro, treni regiunale è prughjetti d'alta velocità sviluppati da Aselsan in u scopu di l'accordu, Durmazlar Serà integratu in i veiculi di trasportu ferroviariu sviluppati da a cumpagnia.

U PUBLICITÀ hè di creà una marca naziunale

U mercatu di i veiculi di trasportu di u sistema ferroviariu urbanu in Turchia per u 2023 hè di 6 mila metri, 500 tram è 350 sistemi di ferrovia leggera. U valore monetariu di sta necessità righjunghji 14,7 miliardi di dollari cù veiculi impurtati. Cridendu chì sta pruduzzione pò esse fatta in Turchia per 60 miliardi di dollari cù una rata di produzzione lucale di 9,6 per centu. Durmazlarcuntinueghja i so sforzi per creà una marca naziunale è aumentà a so tarifa di località ghjornu per ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*