Soydan da CHP: YHT Route is Wrong

U membru CHP Soydan YHT Route Is Wrong: CHP Çanakkale Deputy Serdar Soydan hà dettu chì centinaie d'uccelli migratori sò morti per via di errori in a selezzione di a linea di trenu d'alta velocità.

CHP Çanakkale Deputy, Gruppu CHP di a Cummissione Ambientale di a Gran Assemblea Naziunale Turca SözcüSerdar Soydan hà dettu chì centinaie d'uccelli migratori sò morti per via di errori in a selezzione di e rotte di a linea di trenu d'alta velocità.

U deputatu CHP Çanakkale Serdar Soydan hà fattu una dichjarazione scritta è hà dichjaratu chì u YHT, chì opera nantu à a strada Ankara-Istanbul, presenta una minaccia di vita per l'uccelli migratori. Notendu chì l'errori in a determinazione di a ruta causanu morti nantu à e rotte di migrazione di l'uccelli, Soydan hà criticatu a dichjarazione fatta da i funzionari TCDD.

Soydan hà sustinutu chì l'affirmazioni di TCDD chì u YHT, chì dura 1 ora è 20 minuti trà Ankara è Eskişehir, hà colpitu più stonde d'uccelli in i primi anni, è chì questu hè avà cuminciatu à calà perchè l'acelli si sò abituati à a situazione è cuminciaru à sminticà. cambià e so rotte di migrazione, ùn hè micca credibile, è hà fattu e seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione:

"L'uccelli sfurtunati chì utilizanu sta strada è ùn anu micca capacità di manuvra affilata continuanu à more nantu à quella linea di trenu. Dopu à 30-40 anni, a pupulazione d'uccelli migratori quì sopravvive, quelli chì utilizanu altre rotte di migrazione è quelli chì anu subitu l'evoluzione fisica per salvà si da u trenu veloce. L'evoluzione di e cose viventi è a so adattazione à e novi cundizioni di vita ùn hè micca abbastanza simplice per esse realizatu in u prucessu chì principia cù i treni d'alta velocità è cuntinueghja finu à oghje. Ddu trenu chjappà quelli acelli, è quelli acelli cuntinueghjanu à more. Sfortunatamente, questu ùn hè micca qualcosa assai anormale in u mondu oghje. Tuttavia, ciò chì hè anormale hè chì l'autorità pruvate à ingannà u publicu in questu modu. L'acelli ùn cambianu micca e so rotte di migrazione per sè stessu. Parechji aeroporti è e linee di treni d'alta velocità in u mondu utilizanu diverse tecnulugia per sguassà l'uccelli da e so linee. Cù questi pratichi, chì varienu sicondu l'spezie di l'acelli, i veiculi artificiali sò impediti di dannà l'acelli è i pussibuli accidenti sò impediti. U ministeru pertinente è u TCDD duveranu realizà urgentemente una valutazione di risicu in i lochi induve l'acelli sò densamente populati. "I treni quì ponu esse chjusi cù barriere in modu chì i pussibuli morti di uccelli è accidenti ponu esse prevenuti".

Soydan hà aghjustatu ch'ellu hà da purtà à u prublema di a natura è di a vita in modu chì pò esse investigatu in modu cumpletu quandu a Gran Assemblea Naziunale Turca apre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*