A legenda di u trolebus tornerà à Istanbul

U "Summit Young Turkey" urganizatu da l'Università Tecnica di Yıldız hà ancu assistitu à dichjarazioni impurtanti in u campu di u trasportu. Direttore Generale IETT Dr. Hayri Baraçlı hà dettu chì ci sò trolleybus ligati à a linea di metrobus.

L'Università Tecnica di Yıldız hà ospitatu un simposiu di trasportu impurtante in u "Summit Young Turkey" tenutu à u Centru di Cungressu Haliç trà u 19-17 di maghju in u quadru di a Commemorazione di u 19 di maghju di l'avvenimenti di Atatürk, Ghjuventù è Sport. In u simposiu tenutu sottu u titulu di "Trasportu è Informatica 2023", sottu a moderazione di Mustafa Ilıcalı, Capu di u Dipartimentu di Ingegneria è Logistica di Trasporti di l'Università di Bahçeşehir, Direttore Generale IETT Dr. Hayri Baraçlı, THY General Manager Assoc. Dr. Temel Kotil, Türk Telekom Retail Customer President Alim Yılmaz hà fattu una presentazione. Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà ancu seguitu u simposiu.

Strade divise salvanu vite

Attraversu l'attenzione à a sicurità di u trafficu furnita da e strade divise, cum'è qualchissia chì hà persu i so parenti in un accidente di trafficu, u Prof. Prof. Dr. Mustafa Ilıcalı hà dettu: "Mi ricordu di u mo assistente in u 1979, questu hè ciò chì aghju dettu in a prima lezione, era una parolla di Halil Rıfat Pasha, unu di i guvernatori ottomani; "U locu chì ùn pudete andà ùn hè micca u vostru" Avà, se traducemu a nova versione di questu secondu u nostru Ministru Binali Yıldırım, a doppia strada chì ùn pudete andà ùn hè micca a vostra. Turchia hà fattu un grande saltu in avanti in strade doppie, è hà datu i figuri stessu; In l'ultimi deci anni sò stati custruiti 16 200 chilometri di strade doppie. Cù queste strade, i scontri frontali sò largamente spariti, è ci hè stata una riduzione di 80 per centu in accidenti fatali. Dicu chì, cum'è qualchissia chì hà patitu di sti scontri mutuali è persu u so fratellu è a zia in l'accidentu nantu à a strada di scalata, se quella strada era una strada divisa oghje, quella strada saria stata perdonata.

IETT hè in ristrutturazione

Dichjarà chì anu ristrutturatu i so piani strategichi in u quadru di a visione 2023, u Direttore Generale IETT Dr. Hayri Baraçlı hà dettu: "Avemu ristabilitu a nostra missione per questu scopu. U trasportu publicu urbanu hè unu di i prublemi di trasportu più difficiuli, mentri facendu questi, sicuru, simu in un sforzu di dimustrà un approcciu di gestione chì pò andà oltre una cunniscenza classica è palesa i bisogni di i nostri citadini. Vulemu offre à a ghjente di Istanbul un trasportu publicu chì faciliterà a vita di a cità è rispettà e cundizioni ambientali. Semu in un sforzu di realizà e nostre attività cun una cunniscenza chì gestisce IETT, una istituzione di 142 anni, cù a so cunniscenza è a so sperienza, è intruduce questu in u mondu. Mentri fendu questi, avemu agisce cù u principiu 4 E; Cunsideremu ancu l'ecunumia, l'ecologia, l'energia è l'efficienza. In a visione 2023, l'efficacità di u costu, vale à dì l'usu efficace di finanzii è soldi, hè trà e cundizioni più basi per noi. Questa capiscitura ùn significa micca "Minimizà u costu è minimizemu a satisfaczione". Cerchemu di mette in avanti una cunniscenza chì maximizerà a satisfaczione minimizendu u costu ".

U carburante hè un costu significativu

Enfatizendu chì u carburante hè u fattore di costu più impurtante, Baraçlı hà dettu: "I nostri risorse sò assai impurtanti per noi. Ùn ci hè micca SCT in u trasportu marittimu è aereu, ma ci hè SCT in u trasportu stradale. Hè assai impurtante per noi in carburante, avemu una spesa annuale di carburante di 300 milioni di TL. Ci sò sistemi chì applichemu constantemente per risparmià carburante. Cù stu sistema chì avemu implementatu, andemu à un studiu di risparmiu di carburante trà 3 per centu è 5 per centu nantu à a linea di metrobus ", disse. Dichjarà chì anu ancu aduprà sistemi di applicazioni mobili cù successu, Hayri Baraçlı hà dettu chì ci sò trolebusi ligati à a linea di metrobus.

Grazie à u vostru staffu

Esprimendu chì THY hà da cuntinuà à cresce è esse l'orgogliu di Turchia, THY General Manager Assoc. Dr. Basic Cotil; "U successu ùn hè micca permanente s'ellu ùn vene micca da l'essenza, u nostru successu vene da a nostra essenza, avemu statu sceltu cum'è a megliu cumpagnia aerea in Europa per l'ultimi dui anni. Semu attualmente à 228 punti, avemu a quarta reta più grande in u mondu, è simu i primi in voli internaziunali. Spergu chì in 2023, a nostra destinazione di volu serà 500, è a nostra flotta serà 415 aerei. Semu u megliu in qualità, per quessa hè bonu, ognunu pò cumprà un aviò, ognunu pò avè un staffu, ma u persunale di THY hè ghjovanu. Diu li benedica tutti, anu dimustratu quantu amanu a cumpagnia di a greva, l'aviò di tutti pò esse u persunale di tutti, ma micca tutti ponu mette a so mente è u core in u stessu ambiente. I nostri ghjovani amichi mostranu veramente questu ". U General Manager Kotil hà ancu annunziatu ch'ellu hè attualmente u vicepresidentu di u cunsigliu di direzzione di THY, è chì serà u presidente di u cunsigliu di direzzione à u principiu di l'annu novu.

Surghjente: www.ulastirmadunyasi.com

News: Şeref KILIÇLI

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*