Hasanbey diventa u pilotu di a ricerca di i Centri Logistici

Hasanbey Diventa u Pilotu di a Ricerca di i Centri Logistici: A ricerca nantu à i centri logistichi in Turchia, preparata da UTIKAD in cuuperazione cù a Scola Professionale di Logistica Beykoz per esse presentata à u Ministeru di i Trasporti, hè in u stadiu di cumpletu. U gruppu di ricerca hà visitatu u centru logisticu pilotu "Hasanbey Logistics Center" in cuuperazione cù u Governatore di Eskişehir.

L'Associazione di Fornitori di Serviziu Internaziunali di Spedizioni è Logistiche (UTIKAD), in cuuperazione cù Beykoz Logistics Vocational School, conduce un studiu di ricerca nantu à i centri logistichi in Turchia per esse presentatu à u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni.

TCDD Hasanbey Logistics Center in Eskişehir, chì hè statu sceltu cum'è pilotu per stu studiu, è e cumpagnie di u settore privatu chì utilizanu stu centru seranu visitate, è e dati trasferiti da TCDD Hasanbey Logistics Center seranu analizati cù l'infurmazioni ottenute da faccia a faccia. interviste è infurmazioni preliminari nantu à a strutturazione di u centru logisticu di Turchia. U rapportu serà preparatu prestu.
Dopu à queste visite, i rapprisentanti di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche pertinenti sò stati ancu incontrati in Eskişehir per valutà l'impattu è a cuntribuzione di u Centru Logisticu Hasanbey à a regione.

Eskişehir Vice Governatore Hamdi Bilge Aktaş, Eskişehir Municipality Metropolitana Vice Sindaco Abdülkadir Adar, Eskişehir Customs Manager Sadık Toprak, TCDD Hasanbey Logistics Center Manager Mesut Uysal, UTIKAD Board Member Kayıhan Özdemir Turan, UTIKAD General Manager Project Consultantsğykoz School Consulting School Vocalistic. di BLUARM Direttore Prof. Dr. Okan Tuna è rapprisentanti di l'urganisazioni cunnessi anu assistitu.

Facendu u discorsu d'apertura di a riunione, u Vice Governatore di Eskişehir Hamdi Bilge Aktaş hà mintuatu l'impurtanza di a logistica per l'ecunumia di u paese è di a cità è spiegò i studii realizati per valutà u putenziale di a regione Eskişehir in u campu di a logistica. Aktaş hà ringraziatu à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a realizazione di a riunione è hà cunclusu u so discorsu vulendu chì u travagliu sia produttivu.

Kayıhan Özdemir Turan, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD, hà dichjaratu in u so discorsu chì i centri logistichi sò unu di l'elementi impurtanti di u sviluppu di u settore, è hà nutatu chì a ricerca nantu à u Centru Logisticu Hasanbey hè di grande impurtanza da un puntu logisticu. di vista. Turan hà ringraziatu u Guvernatore di Eskişehir per i so cuntributi à a riunione.
Dopu, u Direttore Generale di UTIKAD, Cavit Uğur, hà datu esempi di i centri logistichi in Europa è trasmette diverse informazioni nantu à i travaglii realizati da u settore publicu è privatu in quantu à i centri logistichi in Turchia.

Parlendu à a riunione, u Manager di u Centru Logisticu di TCDD Hasanbey, Mesut Uysal, hà fattu una presentazione è hà datu infurmazioni nantu à i vantaghji di u centru logisticu è l'attività realizate da u centru.

Dopu à i discorsi, Project Consultant Beykoz Logistics Vocational School BLUARM Manager Prof. Dr. Sottu a moderazione di Okan Tuna, i cuntributi di u centru logisticu à e variàbili macroambientali, i variàbili di l'infrastruttura di trasportu è logistica è diversi beneficii di u centru logisticu à a regione sò stati discututi.

I participanti anu dichjaratu ch'elli ùn s'eranu micca scuntrati prima cum'è stakeholder di Hasanbey Logistics Center è anu dichjaratu ch'elli eranu assai felici di avè l'uppurtunità di scambià opinioni nantu à u centru logisticu per a prima volta grazia à una tale riunione, è anu ringraziatu UTIKAD per esse u pioniere di una tale urganizazione. I rapprisentanti di l'istituzioni è l'imprese chì participanu à a riunione vulianu riunite per scambià opinioni in u futuru è travaglià inseme per u sviluppu di a regione in u campu di a logistica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*