Tram purterà 40 mila persone à AOSB

U tramvia purterà 40 mila persone à AOSB: u sindaco di İzmir Aziz Kocaoğlu, Karşıyaka Ellu hà dettu chì a linea di tram hè allargata à l'Hospital di Formazione Regionale di Çiğli, per include a Zona Industriale Atatürk. Evaluendu u prublema, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Zona Industriale Organizzata İzmir Atatürk (IAOSB), Hilmi Uğurtaş, hà dettu: "A linea di tramvia stabiliscerà a nostra relazione cù u metro è risolverà u prublema di trasportu di una regione cù più di 40 mila impiegati. "
Cù u tram di Konak cù 12.8 stazioni è una lunghezza di 20 chilometri, chì hè in custruzzione in Izmir, hè 8.8 chilometri longu cù 14 stazioni. Karşıyaka tramway hè ghjuntu in prima linea cù e rivisioni fatte in u percorsu prima di l'offerta è durante a fase di custruzzione è discussioni cunnesse. U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu hà valutatu e discussioni nantu à u tram. A custruzzione hà fattu dichjarazioni annantu à l'ultima strada è e novi linee di tram.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Aziz Kocaoğlu, chì hà subitu diverse revisioni prima di l'offerta è durante u prucessu di custruzzione, Karşıyaka è hà annunziatu a strada finale di u tram Konak. Kocaoglu, Karşıyaka annunciatu chì anu iniziatu a preparazione di u prugettu per a 2ª tappa, chì estenderà u tram à a Zona Industriale Organizzata İzmir Atatürk (IAOSB), l'Industria Ata è l'Hospital Statale Çiğli.
Evaluendu e dichjarazioni di u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu in questa direzzione, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di İAOSB, Hilmi Uğurtaş, hà dichjaratu ch'elli avianu precedentemente suscitatu u prublema chì a linea di tram deve passà per a Zona Industriale Organizzata di Atatürk, è hà dettu chì Kocaoğlu hà pigliatu. in contu di e dumande è estendu u prughjettu di u tram à l'industria urganizata, manifestanu a so satisfaczione cù e so dichjarazioni.
"Avemu parlatu prima cù u presidente"
U presidente Ugurtas, Karşıyaka Ellu hà dichjaratu chì l'urganizazione di a linea di tram hè assai impurtante per Çiğli è İAOSB. Nutendu chì quandu u prublema ùn era micca in l'agenda, l'anu trasmessu à Kocaoğlu quandu l'anu visitatu è discututu u prublema nantu à a tavula, u presidente Uğurtaş hà dettu: "Avemu trasmessu sta dumanda à u nostru stimatu presidente durante a nostra visita. Ùn era micca in l'agenda à u mumentu. Ellu hà dettu chì a cunsiderà. I ringraziu. Credu chì sta decisione hè assai curretta è cuntribuisce assai à Çiğli è İAOSB.
"I costi di l'affari calanu"
Enfatizendu chì ci sò 40 mila travagliadori chì travaglianu in IAOSB, Uğurtaş hà dettu chì cù a custruzzione di a linea di tram, u prublema di trasportu in IAOSB serà risoltu in larga misura, è e carte di trasportu saranu date à i travagliadori invece di u serviziu. è i costi si riduceranu tramindui è u trafficu urbanu serà alleviatu. Uğurtaş hà dettu: "A linea di tramvia stabiliscerà a nostra relazione cù u metro è risolverà u prublema di trasportu di una regione cù più di 40 mila impiegati. Parechje piccule imprese ponu alluntanassi cù u serviziu emettendu una carta di trasportu publicu. Facilita ancu u trafficu di a cità. Pensu chì hè assai pusitivu. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*