200 telefoni cellulari illegali catturati à Kapikule Border Gate

Numeri di telefuni cellulari illegali catturati à Kapikule Border Gate
200 telefoni cellulari illegali catturati à Kapikule Border Gate

Durante i cuntrolli realizati per un veiculu da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di u Cummerciu, 200 l'ultimi mudelli di telefunini intelligenti sò stati sequestrati.

E squadre d'infurzazioni doganali di u Ministeru di u Cummerciu anu revelatu un altru mètudu interessante chì i contrabandisti anu pruvatu in l'operazione chì anu realizatu à a Porta Doganale Kapıkule.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, in u scopu di l'analisi di risichi è di i studii di destinazione realizati da e squadre di l'Assistenza Doganale, u veiculu sottu a gestione di u stranieru chì hè ghjuntu à a Porta Doganale di Kapıkule per entre in Turchia hè statu cunsideratu risicatu da i squadre è hè statu mandatu per scanning di raghji X. Analizendu l'imaghjini durante a scansione, hè statu determinatu chì ci sò densità sospette in u veiculu. Allora u veiculu hè statu purtatu à l'hangar di ricerca per esse cercatu in dettagliu da e squadre.

In a ricerca dettagliata realizata in l'hangar, hè statu determinatu chì i fanali di u dirittu è di a manca di u veiculu sò stati sguassati è i fogli di metallo sò stati saldati à l'internu di u veiculu è i telefoni di contrabande sò stati posti in questa parte. In u risultatu di a ricerca, l'ultimi mudelli di telefuni mobili, chì anu pruvatu à esse cuntrabandu in u nostru paese, sò stati sequestrati. Mentre era determinatu chì i telefunini ùn anu micca utilizatu, un totale di 200 telefuni sò stati rilevati. Hè statu capitu chì u valore di i telefoni cuntrabandi era 2 milioni 200 mila lire turche.

L'inchiesta annantu à l'incidentu cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore di Edirne.