Arçelik hà ricevutu u certificatu di produzzione sicura TSE Covid-19

U successu di Arcelik in a lotta contru coronavirus hè statu registratu
U successu di Arcelik in a lotta contru coronavirus hè statu registratu

Facendu passi cumpleti per prutege a salute di i so impiegati, clienti è partenarii cummerciale cù e misure chì hà pigliatu da u primu ghjornu di l'epidemie di coronavirus, Arçelik hà avutu u dirittu di riceve u "Certificatu di Produzione Sicura TSE COVID-19" per u so travagliu.

Arçelik mette a salute in cima di e so priorità cù a rispunsabilità di esse una di e cumpagnie principali in Turchia, è cuntinueghja à implementà e misure è misure chì hà pigliatu à u più altu livellu in tutti i campi di attività dapoi u principiu di a pandemia. Tutte l'imprese di Arçelik, chì anu sottumessu auditi detallati da l'Esperti di l'Istitutu di Standards Turchi, anu ricevutu u "Certificatu di Produzione Sicura TSE COVID-19".

Cumpiendu cumplettamente e prucedure di prevenzione è cuntrollu di l'infezzione determinate da l'Istitutu di Standards Turchi (TSE), 9 imprese Arçelik anu cumpletu cù successu l'auditi senza alcun inconveniente o tempu supplementu. I campus di l'affari di Arçelik, chì sò stati sottumessi à un cuntrollu detallatu di l'auditori TSE in parechje tematiche diverse, cum'è e zone di produzzione, u cuntrollu di i servizii di u persunale, a furmazione per pandemie, a gestione di i rifiuti, l'idoneità di l'uffizii, a sterilizzazione di i camerini di u persunale, i vivai, l'equipaggiu di pulizia, i caffetterie, fornitori di servizii, sò "TSE COVID-19". Hè statu intitulatu per riceve u "Certificatu di Pruduzzione Sicura".

Eskişehir Refrigerator Plant, Eskişehir Compressor Plant, Çayırova Washing Machine Plant, Bolu Cooking Appliances Plant, Ankara Dishwasher Plant, Beylikdüzü Electronics Plant, chì e so attività sò state pianificate in linea cù a guida di Koç Holding Emergency Crisis Coordination Center da u principiu di u prucessu. , Çerkezköy Impianto di asciugatrice di lavanderia, Çerkezköy Electric Motors Plant è Wat Motor A.Ş continueranu a so pruduzzione cù certificatu TSE. U ducumentu, chì mostra chì a produzzione hè fatta in cunfurmità cù a salute umana, aiutarà ancu i cunsumatori à superà e so preoccupazioni per l'igiene.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*