CevizliPassaggio pedonale in a stazione di metrobus di Bağ rinnuvatu

Unu di i centri di trasferimentu di passageri più impurtanti di Istanbul, CevizliBağ Pedestrian Overpass hè statu rinnuvatu.

E squadre affiliate à u Dipartimentu di Mantenimentu di Strada è di Coordinazione di l'Infrastruttura di a Municipalità Metropolitana di Istanbul anu purtatu un passaghju più durable è esteticu à Istanbul cù i travaglii di revisione chì anu realizatu.

I squadre IMM s'impegnanu à furnisce un serviziu di qualità megliu à a ghjente di Istanbul, CevizliSituatu à a stazione di metrobus Bağ CevizliA vigna hà rinnuvatu cumplettamente u Passaghju Pedonale. I cattivi apparizioni di i ponti è e scale esistenti, causati da a deteriorazione di a terra è a decadenza chì si sò accaduti cù u tempu per via di e cundizioni climatichi avversi è u trafficu umanu pesante, sò stati riabilitati è rinnuvati.

I parti di ferru di u ponte sò stati dipinti completamente. U vetru vechju è bruttu nantu à i railings hè statu sguassatu è u passaghju pedonale hè statu fattu più mudernu. Dopu à u prucessu di pittura sottu u ponte, l'esterno di u ponte è u fondu di e scale sò stati cuparti cumplettamente cù materiale esterno compositu d'aluminiu.

Per impediscenu à u ponte di arrugginà di novu, l'impermeabilizazione basata in poliuretanu hè stata appiicata à a passerella è a scala. Cù stu sistema, hè destinatu à impedisce l'acqua di piovana da penetrà in u cimentu è u ferru è à caccià da u passaghju. I canali custruiti nantu à u ponte, chì anu u scopu di cullà l'acqua di piova, sò calati sottu à u ponte cù drenaggi d'acqua di piova, è l'acqua hè scaricata in questu modu. U pavimentu modulare di gomma fattu nantu à l'insulazione hà u scopu di creà un aspettu sustenibile, faciule da mantene, a prova di vibrazioni è più esteticu.

Prima volta in megacity CevizliIn seguitu à stu sistema, chì hè statu pruvatu nantu à u Passu Pedonale di Bağ, i prucessi di rinnuvamentu è di riabilitazione sustenibili previsti per esse realizati in tutti i cavalieri d'acciaio è di cimentu in i cunfini di Istanbul, i passaggi pedonali sò secchi da u so aspettu arrugginitu è ​​vechju è diventanu più. mudernu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*