Circa 3,5 miliardi di TL Investimenti sò stati fatti in l'infrastruttura di cumunicazione in u primu trimestre

Circa un billion TL hè statu investitu in l'infrastruttura di cumunicazione in u primu trimestre.
Circa un billion TL hè statu investitu in l'infrastruttura di cumunicazione in u primu trimestre.
Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà fattu valutazioni in quantu à u "Primu Rapportu trimestrale di Dati di Mercatu di l'Industria Turca di Comunicazioni Elettroniche per 2020" preparatu da l'Autorità di Tecnulugia di l'Infurmazione è di a Comunicazione (BTK) in quantu à u settore di a cumunicazione elettronica da u primu trimestre di 2020. U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u numeru di abbonati mobili in Turchia hà righjuntu 81,8 milioni, è chì a rata di prevalenza mobile hè di 98,4 per centu, in u primu trimestre di 2020, cù un tempu mediu mensile d'utilizazione mobile di 488 minuti, Turchia hè u primu trà l'Europa. paesi, cum'è in u periodu precedente, disse chì era in linea.

Semu u primu europeu in l'usu mensile di u telefuninu

U Ministru Karaismailoğlu, in a so valutazione, hà dichjaratu chì l'infrastruttura di fibra sviluppata per u scopu di disseminazione di rete è servizii di banda larga fissi, mobili è wireless d'alta capacità hà righjuntu 10,2 mila chilometri cun un incrementu di 400%, u numeru di abbonati mobili aumentatu à 81.8 milioni. , è Turkey's European Ellu disse chì hè u primu trà i paesi.

Seremu unu di i primi paesi à cambià à 5G

Dendu a bona nutizia chì Turchia serà unu di i primi paesi in u mondu à passà da 4,5G à 5G, Karaismailoğlu hà dettu: "U sine qua non di 5G hè l'infrastruttura di fibra. Per quessa, cuntinuemu à tesse u nostru paese cù rete di fibra da a testa à i pedi ".
Dichjarà chì u numeru di abbonati 4.5G hè cresciutu à 75 milioni 372 mila, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì u numeru di abbonati di banda larga mobile chì ricevenu serviziu Internet da l'urdinatori mobili è i telefunini mobili, inseme cù i servizii 3G è 4.5G, hà superatu 62 milioni. 852 mila.

U numeru di numeri portati superava 3,6 milioni

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u numeru di portatori di numeri mobili in u primu trimestre di u 2020 hè aumentatu di 5,6 per centu cumparatu cù u trimestre precedente è hà superatu 3 milioni 609 mila.
U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì u voluminu tutale di u trafficu mobile in u primu trimestre di u 2020 era di 67,9 miliardi di minuti.

Kovid-19 aumenta a dumanda di tecnulugia di l'infurmazione

Indittendu chì e tecnulugia di l'infurmazione sò diventate una parte indispensabile di a vita ecunomica, Karaismailoğlu hà nutatu chì l'epidemie di covid-19 hà aumentatu a dumanda di tecnulugia di l'infurmazione.
U Ministru Karaismailoğlu hà continuatu e so parolle cusì: "In u periodu chjamatu, l'interessu per l'educazione è i siti di e-commerce, in particulare in u settore bancariu è di cumunicazione, hè aumentatu. Questa situazione, mentre chì a necessità di tecnulugii di l'infurmazione è di a cumunicazione s'intensificava, i paesi cù infrastruttura insufficiente anu affruntatu grandi difficultà. À questu puntu, Turchia hà pruvatu cù successu a so infrastruttura ".

L'usu di l'Internet a banda larga hè cresciutu di 28 per centu in un annu

Dichjarà chì u numeru di abbonati in Internet hè cresciutu di 3,6 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente, Karaismailoğlu hà fattu a valutazione seguente: "U più altu aumentu hè statu sperimentatu in u numeru di abbonati "Fibra to the Home" cù un tassu di 27,4 per centu. . Questu hè statu seguitu da u numeru di abbonati "Cable Internet" cun un incrementu di 18,7 per centu. L'usu mediu mensile di dati di l'abbonati di banda larga fissa era di 28 GByte, cun un aumentu di 138,6% in paragunà à u listessu periodu di l'annu precedente. Pudemu ancu vede quantu hè l'impurtanza chì attachemu à l'infrastruttura di fibra ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*