U ponte di Çukurca hè statu messu in serviziu

U Ponte di Çukurca Apertu à u Serviziu: u Ponte di Çukurca, chì a custruzzione hè stata finita da a Direzzione di Gestione Forestale, hè stata messa in serviziu cù una cerimonia.
U guvernatore Orhan Alimoğlu, u deputatu di Karabük Osman Kahveci, u candidatu diputatu Sedat Namal, u cumandante di a guarnigione, u cumandante di a gendarmeria, u coronellu anzianu Samit Tokmak, u capu di a polizia provinciale Serhat Tezsever, u presidente di l'Assemblea Generale provinciale Hasan Yıldırım, u secretariu generale di l'amministrazione speciale provinciale Mehmet Uzunmet Mehmet Uzuny Mehmet Uzuny Mehmin Mehmet Uzunyrım, u direttore di l'operazioni forestali. . , Managers di Dipartimentu, Membri di l'Assemblea Generale Pruvinciale, Presidente è membri di Organizzazioni Non-Guvernamentali, Capi di Village è Quartieri è paisani anu participatu.
Parlendu à a ceremonia di apertura di u ponte di 25 metri di lunghezza è 5 metri di larghezza, u guvernatore Orhan Alimoğlu hà dettu: "Quandu guardemu intornu, vedemu chì sta regione hè un locu assai bellu. U celu hè un locu cusì bellu. Ma u puntu chì aghju pruvatu à enfatizà è enfatizà à ogni opportunità hè chì avemu bisognu di aumentà l'intimità cù un pocu di terra è a natura. Ligumi è frutti assai belli crescenu quì, i nostri boschi sò furmati da elli stessi. Duranti e mo visite à u nostru centru di a cità di u tempu à u tempu, vecu chì e donne crescenu assai prudutti in una zona di 20 m2 davanti à e so case. Dicenu: "Se aghju avutu 100 metri quadrati di terra, aghju fattu un campà". Ci vole à piglià sta lezziò da quì, apprezzemu e nostre terri è paesi. Ùn ci hè più privazione in i nostri paesi, è circhemu d’assicurà ch’elli ùn ne. Stu ponte hè statu custruitu in cuuperazione cù a nostra Direzzione di Gestione Forestale, Opere Idrauliche Statali è Amministrazione Pruvinciale Speciale. U statu hè digià un sanu, tutte l'urganisazione sò parti di questu tuttu. I nostri paisani anu da sapè chì faremu tuttu ciò chì hè ghjustu, ghjustu è benefiziu, sempre chì ùn avemu micca paura di a terra. Sicondu i medichi, se una persona suda cù u travagliu è u travagliu, diventa sana. Quellu chì manghja prudutti naturali diventa sana. Per quessa, apprezzemu u valore di sti paesi è di e nostre terre, ùn rumpimu micca u nostru cuntattu cù a tarra. Pensu chì ùn saria micca sbagliatu s'è no diciamu chì u patriotismu hè un pocu d'amà u nostru paese è micca di lascià. Vogliu ringrazià tutti i nostri amichi chì anu cuntribuitu à a custruzzione di stu ponte. Vogliu chì u nostru ponte sia benefiziu è di auspiziu per u nostru paese di Çukurca è a pruvincia di Karabük ".
KAHVECI: "STU PONTE hè U MEGLIU ESEMPIU DI COOPERAZIONE NAZIONALE STATA"
U deputatu di u Partitu AK Karabük è u candidatu diputatu Osman Kahveci hà dichjaratu chì anu finitu un'altra storia è hà dettu: "Avemu finitu un'altra storia quì. Sapete, tali bisogni sò stati parlati per anni; ma un ghjornu hà da vene à a fine. Stu avvenimentu di ponte hè statu ancu discututu in u nostru Karabük è hè finitu grazia à a forte ecunumia durante u nostru periodu di guvernu. Cum'è questi sò finiti, u nostru statu face e cose chì i nostri novi paisani aspettanu è dicenu, s'ellu hè custruitu una diga, si hè custruitu quì un ponte. I bisogni sò risposti unu per unu. U nostru paese di Çukurca avia bisognu di un tali ponte. Eru un membru di u parlamentu quandu sta materia hè stata trasmessa à mè, è perchè ùn cunnosci micca a legislazione, l'avemu inclusa in u prugramma di l'urganizazione forestale. Unu di i nostri citadini hà donatu a so terra, u Serviziu Forestale hà custruitu u ponte cum'è a spina dorsale principale, l'Amministrazione Pruvinciale Speciale hà riempitu i pedi, è l'Opere Hydrauliche Statali stallate. Queste opere custituiscenu u megliu esempiu di a cooperazione statale-nazione. U statu hà messu a manu, u populu hà messu a manu, è hè surtitu stu bellu serviziu. Avà, i nostri residenti di Çukurca Village avianu una seconda dumanda. Vulìanu ancu un passaghju sottu à a ferrovia. Avemu parlatu cù i Ferroviari di u Statu è u prublema quì serà cumplettamente risolta, cù l'offerta per questu in i ghjorni à vene. Semu transitori; ma per pudè lascià un sonu piacevule in questa cupola di u celu. Quale hè vinutu è passatu; ma simu preoccupati di lascià una bona memoria. Vulemu i vostri cori, simu cuntenti s'è no pudemu entre in u vostru core. Sò quì quandu i nostri figlioli passavanu quì u ponte di legnu ; ma avà stu prublema hè andatu. Vulemu bona furtuna à tutti i nostri cumpatrioti cù stu ponte, chì serà utile à tutti i nostri paisani, urganisazione forestale, Amministrazione Pruvinciale Speciale è ogni istituzione.
Dopu à i so discorsi, u guvernatore Orhan Alimoğlu è i membri di u protocolu anu tagliatu una cinta è u ponte Çukurca hè statu messu in serviziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*