U pianu maestru di trasportu Eskişehir hè cumpletu

U "Rapportu di Risultatu" di u Pianu Maestru di Trasportu di Eskişehir (EUAP), chì hè statu preparatu da a Municipalità Metropolitana di Eskişehir da l'Università Tecnica di Istanbul (ITU) è l'Università Eskişehir Osmangazi (ESOGÜ) è copre l'anni 2015-2035, hè statu finitu. U rapportu hè statu prisentatu à u publicu in un attellu induve i rapprisentanti di istituzioni è urganisazioni pertinenti sò stati invitati.

Istruttore Assoc di l'Università Tecnica di Istanbul (ITU). Dr. U Pianu Maestru di Trasportu Onur Tezcan Eskişehir include determinazioni è suggerimenti in quantu à e novi linee di trasportu publicu, i regulamenti esistenti di u sistema di trasportu di massa stradale, u cambiamentu di a rete stradale è i prughjetti di pedone.

In quantu à a versione finale di Eskişehir Transportation Master Plan (EUAP) chì copre l'anni 2015-2035, Assoc. Dr. Kemal Selçuk Öğüt è Assoc. Dr. Onur Tezcan hà fattu una presentazione. Facendu u discorsu d'apertura di l'attellu, u vice-segretariu generale di a municipalità metropolitana di Eskişehir, Mustafa Ünal, è u vice sindaco di a municipalità metropolitana Hüseyin Erdemir anu ringraziatu İTÜ, ESOGÜ, e unità pertinenti di a municipalità metropolitana è l'ONG è istituzioni pertinenti chì anu preparatu u rapportu.

Facendu una presentazione à u workshop, ITU Instructor Assoc. Dr. Kemal Selçuk Öğüt hà datu infurmazioni nantu à i studii realizati à cortu è mediu termine. Öğüt hà dettu chì anu riunitu i studii sottu 3 rubriche principali, "U primu hè i studii nantu à e strade è intersezioni, u sicondu hè nantu à u trasportu in bicicletta, è u terzu hè nantu à u trasportu pedonale. In quantu à e strade è e junctions, i studii di censu sò stati realizati da ESOGÜ in 150 junctions in i distretti Odunpazarı è Tepebaşı è 20 junctions in altri distretti. Avemu travagliatu nantu à i rigulamenti fisici, i rigulamenti cummerciale è e pruibizioni quì ", disse.

In u sughjettu di u parcheghju, Öğüt hà dettu: "Avemu inclusu u parcheghju in strada in i sacchetti di parcheghju. Ùn ci deve esse assolutamente micca parcheghju nantu à e strade Mustafa Kemal Atatürk, Süleyman Çakır, Ziya Paşa. Quandu assignemu i sacchetti di parcheghju quì, ùn avemu micca l'uppurtunità di allargà e strade. Hè ancu impussibile per noi di stringhje i marciapieli perchè i trottoli sò troppu stretti. I parchi duveranu esse pruibiti in queste trè strade ", disse.

Öğüt hà dichjaratu ch'elli anu realizatu sondaggi nantu à i camini di bicicletta è anu pigliatu in contu induve a ghjente vulia andà in bicicletta. Avemu creatu una reta di camini di bicicletta ", disse.

Dichjarà chì pianificanu e zone per esse pedonale in duie tappe, Öğüt hà dettu: "A cosa da dì per u trasportu pedonale hè chì i marciapiedi esistenti duveranu esse aduprati solu per i pedoni. Tuttavia, si vede chì i marciapiedi pedonali in parechje strade è strade in Eskişehir sò occupati da cummercianti. In questu casu, i pedoni anu da marchjà nantu à a strada. Cù un cuntrollu strettu, hè imperativu chì i marciareli esse dispunibuli per i pedoni quant'è pussibule. Dopu chì l'arrangiamenti di a strada sò stati fatti à l'intersezzione, avemu riservatu i lochi restante per i pedoni. Avemu pruvatu à allargà i marciapiedi pedonali ", disse.

Istruttore Assoc di l'Università Tecnica di Istanbul (ITU). Dr. Onur Tezcan, invece, hà dichjaratu chì anu creatu soluzioni à longu andà per u trasportu urbanu di Eskişehir. Esprimendu chì prevedenu una proiezione di cumu diventerà Eskişehir in u 2035 in quantu à u trasportu, a pupulazione è altre caratteristiche, Tezcan hà dettu: "Finu à u 2035, a pupulazione di Eskişehir aumenterà di quasi 68 per centu. L'impieghi aumenterà da 70 per centu. Ci sarà un aumentu significativu in u numeru di veiculi registrati. Questu aghjunghjenu novi prublemi nantu à i colli di bottiglia esistenti. In u nostru studiu, avemu usatu u Pianu Maestru di Zonificazione rivedutu per u 2035. I dati chì avemu da quì ghjucanu un rolu impurtante. Ci sò diverse soluzioni di trasportu publicu in u Pianu Maestru di Trasportu Eskişehir. Mentre crea questi scenarii, hè basatu annantu à furnisce opportunità d'accessu durabile à novi spazii di sviluppu, centru di a cità, OIZ è altri siti industriali, spazii universitarii esistenti è novi, spitali di cità è altri grandi ospedali, Centru Logisticu Hasan Bey, Stazione di Bus, Stazione Ferroviaria. è l'aeroportu, è i distretti cintrali. Avemu spustatu ", disse.

In l'ultima parte di l'attellu finale di u Eskişehir Transportation Master Plan, Prof. Dr. Haluk Real, Assoc. Dr. Onur Tezcan, Assoc. Dr. Kemal Selçuk Öğüt hà rispostu à e dumande di i participanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*