A Francia accoglierà a stagione primavera-estate 2023 cù vestiti turchi

A Francia accoglierà a stagione primavera-estate 2023 cù vestiti turchi
A Francia accoglierà a stagione primavera-estate 2023 cù vestiti turchi

L'esportazioni di prêt-à-porter è di vestiti di Turchia in Francia anu righjuntu 1 miliardo di dollari. L'Associazione di Esportatori di Prêt-à-Porter è Apparel di l'Egeu urganizerà a 8a participazione annuale à a Premiere Vision Manufacturing Paris Fair, una di e fiere principali è più prestigiose di u mondu in l'industria di a moda, l'10-2022 di ferraghju 12.

Burak Sertbaş, presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Prêt-à-Porter è di l'Abbigliamentu di l'Egeu, hà infurmatu chì a Fiera PV riunisce i settori di filati, tessuti, pelle, prêt-à-porter, accessori è design è chì hè urganizata duie volte à l'annu. , è chì a più alta participazione à l'ultima Fiera organizata era da Turchia. "Dopu à a pausa di l'attività fisica per via di a pandemia, a fiera PV Paris September 2021 hè stata a prima fiera internaziunale fisica chì noi, cum'è EHKİB, avemu participatu. Mentre chì un totale di 120 cumpagnie turche, cumprese l'imprese chì participanu cù l'urganisazione di participazione naziunale EHKİB, anu participatu à a fiera, 7 fabricatori di Turchia anu participatu à a sezione "pronto à portà" di a fiera per via di l'ambiente incertu creatu da a pandemia. Normalmente, 30 cumpagnie anu participatu à a fiera di PV Manufacturing in l'urganisazioni di participazione naziunale EHKİB. 12 Manufacturers ready-to-wear da Izmir è Istanbul participanu à a fiera di ferraghju, induve organizzeremu l'urganizazione di participazione naziunale per a 17ª volta. Cù u ritornu di a vita à a nurmale, u numeru di cumpagnie chì participanu ghjunghjerà à u so cursu precedente. E nostre cumpagnie prisentanu e so cullezzione di a stagione Primavera-Estate 2023 à l'importatori di tuttu u mondu.

L'espurtazioni di Turchia in Francia anu aumentatu da 28 per centu, mentre chì l'espurtazioni di l'Egeu anu aumentatu da 46 per centu.

Turchia; Enfatizendu chì dopu à a Cina, u Bangladesh è l'Italia, a Francia hè u paese chì importa più vestiti, Sertbaş hà dettu: "A Francia hà impurtatu un totale di 2021 miliardi di dollari di prudutti prêts à porter in u periodu di 11 mesi di u 25,2, mentri u nostru paese. hà una parte di 6,5 per centu di u mercatu francese di vestiti. In l'esportazioni di vestiti, a Francia hè u nostru 5u mercatu più grande. Avemu rializatu u nostru scopu di esportà 1 miliardi di dollari in Francia cù e nostre strategie di u mercatu straneru successu. L'esportazioni di prêt-à-porter di Turchia in Francia anu aumentatu di 2021 per centu in 28, righjunghjendu u livellu di 1 miliardi di dollari. À u listessu tempu, trà i nostri primi 10 mercati, a Francia hè u paese induve avemu aumentatu u più exportazioni, dopu Israele è Spagna. E nostre esportazioni di prêt-à-porter da l'Egeu à a Francia anu righjuntu 2021 milioni di dollari in 46 cun un aumentu di 50% in paragunà à l'annu precedente. disse.

Finalisti del 15° Concorso di Design di Moda BEI a Parigi

Annunziando chì a Fiera di Manufacturing PV di Parigi serà visitata da i finalisti di u 15th Fashion Design Competition di l'EIB Zülal Açar, Selen Tavtın, Ayşe Kaya, Manolya Yalçınkaya è Fadime Yıldırım, Sertbaş hà dettu chì i diseggiani chì anu ghjuntu à a finale è vincenu u premiu riceveranu premi in denaro. , i principali designer di moda in u mondu, hà aghjustatu chì hà avutu l'uppurtunità di visità fieri internaziunali di vestiti pronti urganizati da EHKİB, è borse di studiu internaziunali in i so scole.

L'acquistu vicinu mette in risaltu Turchia

Seray Seyfeli, Vicepresidente di EHKİB è Presidente di u Cumitatu di Sviluppu di Strategie di Mercatu Esteru, hà spiegatu chì l'incertezza creata da a pandemia è i prublemi di salute anu causatu l'annullamentu di e fiere principali d'Europa. "Trà queste fiere, ci hè a fiera di Munich Fabric Start Sourcing, chì pensemu di avè una participazione naziunale da a nostra Associazione in ghjennaghju. Turchia hè u paese chì participa à a divisione PV Manufacturing cù u più grande numaru di cumpagnie. Sta situazione mostra u putere è u putenziale di l'industria turca di vestiti in fronte à i risichi in a catena di supply globale, induve l'incertezze è i costi aumentanu. Durante u periodu pandemicu, l'impurtanza di a Turchia hè aumentata postu chì e marche tendenu à furnisce da e geografie vicine per via di risichi esistenti. Avemu ricevutu richieste di cooperazione in un futuru vicinu ".

L'industria di a moda turca stringe i so passi cù Danimarca, Inghilterra, Francia

Seyfeli hà dettu: "In u risultatu di a dumanda di una riunione bilaterale da u Cunsulatu Generale Danese in Istanbul, avemu tenutu riunioni di cummerciale bilaterali in Izmir in Novembre 2021 cù a participazione di e nostre cumpagnie membri di l'Associazione è un gruppu di cumpratori danesi. U secondu cumitatu d'acquistu hè previstu in marzu 2022. Una riunione hè stata fatta trà u giant britannicu di vendita in linea Boohoo Group è e nostre cumpagnie di fabricazione. A nostra associu cuntinueghja i so cuntatti cù a Federazione Francese di Maglieria è a catena francese Monoprix per cullaburazioni future. L'annu passatu, avemu principiatu u nostru prughjettu chjamatu AHA (AegeanHasApparel) per prumove l'industria di vestiti ready-made di a Regione Egea à una scala internaziunale. Vulemu aumentà a cuscenza internaziunale di a marca prumove u prughjettu AHA (AegeanHasApparel), chì hè trà e priorità di EHKİB in 2022, in l'avvenimenti internaziunali da esse tenuti da a nostra Associazione, in particulare a fiera PV ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*