A risturazione hà iniziatu à a stazione di trenu Guzelyurt

I travaglii di risturazione di a storica stazione ferroviaria di Güzelyurt, unu di i simboli di Cipru è Güzerlyurt, sò cuminciati.

Passi concreti sò stati fatti in a risturazione è a reintegrazione di a Stazione Ferroviaria di Güzelyurt, chì hè stata custruita durante u periodu coloniale britannicu è situata nantu à a linea "3rd Stage Güzelyurt-Evrihu".

U Ministru di u Turismu è di l'Ambiente, Ataoğlu, hà dettu ch'elli avarianu restauratu a Stazione Ferroviaria di Güzelyurt, chì hè stata custruita durante u periodu di a Colonia Britannica è hè stata chjusa cù l'ultimu volu u 46 di dicembre di u 31, dopu à 1951 anni di serviziu, è ch'elli a purteranu torna à a cità. sucità. Ataoğlu hà annunziatu dopu chì u prugettu hè statu finitu, i so soldi sò stati bluccati è u prucessu di offerta era cuminciatu.

"U SITU hè STABILITA, I TRAVARI INIZIATI"

U Ministeru di u Turismu è di l'Ambiente hà fattu un cuncorsu per a riparazione è a risturazione di a Stazione Ferroviaria. L'impresa, chì hà ricevutu l'offerta, hà iniziatu i travaglii di riparazione è risturazione. Tutte e parte di a stazione, cumpresi i mura distrutte, e porte è e finestri rotulati, sò stati riparati. L'opere in u museu licitatu sò previste per esse finite in pocu tempu. L'iniziu di l'opere hè statu accoltu cun gioia da e persone chì stanu in Güzelyurt.

Cliccate per leghje u restu di a nutizia

Surghjente: http://www.gundemkibris.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*