Katmerciler offre Kenya per 118 Veiculi blindati Khidr

katmerciler hà fattu una offerta à u Kenya per u numeru di veiculi blindati Hizir
katmerciler hà fattu una offerta à u Kenya per u numeru di veiculi blindati Hizir

Katmerciler, unu di i principali produttori di veiculi terrestri di Turchia, hà fattu una offerta per a vendita di veiculi blindati Hızır à u Ministeru di a Difesa di Kenya.

Hè statu publicatu chì u Kenya vulia acquistà 118 veiculi blindati Hızır da Katmerciler. In a dichjarazione fatta da Katmerciler, hè statu annunziatu chì l'offerta d'offerta hè stata sottumessa à l'autorità di u cumpratore. Hè statu dichjaratu chì da u 9 di marzu di u 2021, u prucessu di valutazione amministrativa hà iniziatu ufficialmente. In a dichjarazione fatta da Katmerciler,

"U prucessu di valutazione hè un invitu à a prucedura di licitazione, è l'autorità ricevente hè u Ministeru di a Difesa di Kenya. A nostra offerta hè stata data per 118 veiculi blindati. Dopu à a valutazione amministrativa, u numeru finali è a quantità di l'offerta seranu determinate in u risultatu di e valutazioni finanziarie. U prucessu di valutazione di l'offerta hè sempre in corso è a data di finalizazione di l'offerta ùn hè micca certa. Quandu u prucessu hè cunclusu, u publicu serà ancu infurmatu. " dichjarazioni sò state incluse.

Sicondu l'infurmazioni ottenute da Defense Turk, i scontri trà e delegazioni sò stati fatti trà Katmerciler è e Forze Armate Kenyane. In i testi realizati, Hızır TTZA hà dimustratu un rendimentu superiore è a delegazione kenyana hè stata assai impressionata da u veiculu blindatu.

A vuluntà di u Kenya à cumprà un veiculu blindatu Khidr

E Forze Armate Kenyane volenu acquistà 118 Hızır TTZAs per aduprà in a lotta contru l'urganizazione terrorista Al-Shabaab. Cum'è informatu da The Star, l'armata kenyana vole rinfurzà a so flotta di trasportatori blindati esistenti cù a produzzione Katmerciler Hızır TTZA. Forze armate kenyane SözcüU coronellu Zipporah Kioko hà dettu à u ghjurnale Star chì u Ministeru di a Difesa hè vicinu à un accordu per acquistà 118 Hızır TTZAs d'altu rendiment. Kioko hà dettu chì e discussioni sò in una fase avanzata è l'acquistu di veiculi blindati hè una necessità fundamentale per furnisce a mobilità protettiva à e truppe induve sò disposte. Kioko hà dettu chì l'armata kenyana hà fattu una valutazione critica è chì u campu di battaglia attuale presenta una minaccia maiò per i trasportatori blindati cù imbuscati cumplessi cum'è IED è mine.

U Star hà dettu chì u costu di l'acquistu di 118 veiculi blindati hè di circa 7,7 miliardi di shillings keniani (518 milioni di lire).

U Veiculu Blindatu Tatticu HIZIR 4 × 4 hè statu ottimizzatu per un altu rendimentu in cundizioni intensi di cunflittu in e zone rurale è urbane, è hè statu cuncepitu cù una capacità di 9 persone. U veiculu hà un altu livellu di prutezzione balistica è mine. Serve cum'è un veiculu di piattaforma versatile, low-cost è faciule da mantene per diverse cunfigurazioni cum'è veiculu di cuntrollu di cummandu, veiculu CBRN, veiculu di trasportu d'arme (integrazione faciule di diversi sistemi d'arme), veiculu d'ambulanza, veiculu di sicurezza di cunfini, veiculu di ricunniscenza. .

Katmerciler, chì hè intrutu in u settore di a difesa cù a produzzione di Vehicle di Risposta à l'Incidenti Soziale (TOMA), travaglia nantu à u mudellu hibridu di u veiculu di cummattimentu blindatu Hızır inseme cù Aselsan.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*