U prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara İzmir ùn hè micca finitu dapoi 8 anni

U prughjettu di u trenu d'alta velocità ankara izmir ùn hè micca finitu dapoi anni
U prughjettu di u trenu d'alta velocità ankara izmir ùn hè micca finitu dapoi anni

A fundazione di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir hè stata posta 8 anni fà. U puntu ghjuntu hè a frustrazione. A custruzzione di a linea Afyonkarahisar-Banaz ùn hà micca cuntinuatu per 2 anni.

Sicondu a nutizia di Berkay SAĞOL da BİLGÜN; A fundazione di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir (YHT) hè stata posta in 2013. Hè statu annunziatu chì u 8% di l'infrastruttura di u prugettu hè statu finitu in l'anni 43 chì sò passati. Duranti stu periodu, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture hà cambiatu 7 volte. À questu puntu, hè statu amparatu chì a custruzzione in certi spazii hè stata completamente firmata.

FINIRÀ IN 2019

In u prugettu, i zoni di custruzzione sò stati divisi in zoni di custruzzione cum'è Polatlı-Afyonkarahisar, Afyonkarahisar-Banaz, Banaz-Eşme, Eşme-Salihli, Salihli-Manisa. A sezione Polatlı-Afyonkarahisar di a linea YHT hè prevista per esse cumpletata à a fine di u 2021, è a sezione Afyonkarahisar-İzmir à a fine di u 2022. In ogni casu, a custruzzione di a linea Afyonkarahisar-Banaz ùn hà micca cuntinuatu per circa 2 anni.

Tekfen İnşaat ve Tesisat A.Ş., una filiale di Tekfen Holding, ha premiato l'offerta per la linea Afyonkarahisar-Banaz in 2016. è Doğuş Construction and Trade Inc. Partenariatu cummerciale ricevutu. U prucessu di cumpletamentu di l'offerta per a Sezione Afyonkarahisar-Uşak (Banaz) di u Prughjettu YHT di Ankara-İzmir è l'opere di custruzzione di l'infrastruttura Afyonkarahisar Direct Pass, chì hè stata acquistata per un prezzu tutale di 879 milioni di TL, hè stata annunziata cum'è 2016 mesi in 36. . Per quessa, sta linea duvia esse cumpletata in 2019.

In u prossimu periodu, Tekfen İnşaat ve Tesisat A.Ş., una filiale di Tekfen Holding. è Doğuş Construction and Trade Inc. A Joint Venture hà terminatu l'offerta. Sta volta, ERG İnşaat hà vintu l'offerta, chì hè stata negoziata in 2020, cù un prezzu di 2 miliardi 163 euro, vale à dì, circa 22 miliardi di lire. L'offerta hè stata appruvata da u Cunsigliu di Statu in u ghjugnu di questu annu; in ogni modu, ancu s'ellu sò passati circa 6 mesi, a custruzzione ùn hè ancu principiata.

ERG İnşaat avia prima ghjuntu in prima linea cù l'offerta di l'autostrada Adana-Pozantı cun un mudellu di costruzione-operazione-trasferimentu per un valore di 4 miliardi d'euros.

DEVE CONTA

İsmail Özdemir, Sicritariu Generale di l'Unioni di i Travaglii di i Trasporti Uniti (BTS), affiliatu à KESK, hà dettu chì i prughjetti per i quali sò stati attribuiti appruvazioni serii ùn sò micca stati creati secondu i bisogni di u publicu, è chì u prublema nasce da questu. Parlendu à BirGün, Özdemir hà fattu a seguente valutazione: "L'appropriazioni attribuite à i prughjetti sò creati interamente secondu i desideri di i cuntrattanti. Quandu guardemu u campu in u risultatu di i soldi pagati, o vedemu prughjetti chì ùn sò micca stati finiti malgradu un bellu pezzu, o vedemu chì i travaglii chì ùn sò micca adattati per u prugettu sò fatti. Semu scomodi sia cum'è impiegati di queste istituzioni è cum'è citadini. Questi difetti è danni sò ancu revelati in i rapporti TCA. Quelli rispunsevuli di sti atti devenu esse rispunsevuli davanti à a lege. Ci vole à esse più disciplinati è à surveglià elli mentre facenu offerte ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*