Chì ci hè l'ultima situazione à l'aeroportu di Milas Bodrum?

Funda Ocak, Direttore Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI), hà datu infurmazioni nantu à l'ultima situazione in i travaglii di mantenimentu è di riparazione realizati in l'aeroportu di Milas Bodrum in u so contu Twitter ufficiale. I tweets chì cuntenenu e dichjarazioni di Ocak, annunziendu chì i travaglii cuntinueghjanu intensamente, sò i seguenti:

In più di i nostri grandi investimenti, i travaglii di mantenimentu è riparazione in i nostri aeroporti cuntinueghjanu. I nostri squadre travaglianu ghjornu è notte per embelli è migliurà i nostri aeroporti.

Milas Bodrum hè unu di i nostri aeroporti induve u travagliu cuntinueghja intensamente. Un prugressu significativu hè statu fattu in a riparazione di i campi di PAT in corso, chì hè prevista per esse cumpletata u 15.07.2019, è a demolizione di a pista hà iniziatu.

Se parlemu di u livellu di travagliu:

•U corpu di a strada di taxi parallela hè statu smantellatu è ricustruitu.

• Novu piazzale (35 posti di parcheghju), nova strada di taxi di cunnessione di piazzale è sistema di idranti di carburante sò stati custruiti.

•Eliportu hè statu custruitu.

• L'edificiu di trasmettitore è a torre di l'antenna (torre d'acciaio di 35 metri) sò state custruite.

L'accettazione parziale temporale di l'opere finite hè stata fatta, è a strada di taxi parallela hè stata messu in usu u 02.05.2018 è u novu grembiule u 12.07.2018.

Dopu chì a strada di taxi parallela hè stata messa in usu u 02.05.2018, a pista principale hè stata consegnata à u cuntrattu per rinnuvamentu u 17.09.2018.

Pudemu listessi l'opere da fà in u scopu di l'opere cum'è: Rinnuvamentu di u cimentu di a pista principale, riempimentu di a zona paludosa à a testa di a pista 1-0, rinnuvamentu di i luci di avvicinamentu è di l'infrastrutture elettriche, cunversione di u drenaje esistente. sistema à un sistema chjusu.

Quandu stu prughjettu di riparazione assai impurtante hè finitu, u nostru aeroportu, chì hà una grande parte in u sviluppu di u turismu di u paese, avarà l'uppurtunità di furnisce un serviziu più còmode à i nostri ospiti. Grazie mille à quelli chì anu cuntribuitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*