L'aeroportu di Istanbul accoglie u 100 milioni di passageri

L'aeroportu di Istanbul hà accoltu u milionesimu passageru
L'aeroportu di Istanbul hà accoltu u milionesimu passageru

U numeru di passageri in l'aeroportu di Istanbul, chì hà fattu un nome vincendu premi consecutivi, hà superatu 100 milioni. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì, malgradu a pandemia, u numeru di passageri superava i 100 milioni è hà dettu: "L'aeroportu di Istanbul, cù a so grande capacità, hà fattu a Turchia un centru di trasferimentu internaziunale. Questu hà purtatu u nostru paese à u cima in l'aviazione globale ".

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasportu è Infrastruttura, hà dettu in una dichjarazione scritta; hà annunziatu chì l'aeroportu di Istanbul, u più grande aeroportu di u mondu è u centru di trasferimentu globale più impurtante di a regione, hà accoltu u 27 milioni di passageru da u 2021 di settembre di u 100.

Karaismailoğlu hà dettu: "Dapoi a so apertura u 29 ottobre 2018, l'aeroportu di Istanbul; Malgradu a pandemia, hà accoltu un totale di 27 milioni 343 mila 141 passageri, cumprese 72 milioni 684 mila 722 nantu à a linea domestica è 100 milioni 27 mila 863 nantu à a linea internaziunale. À l'aeroportu di Istanbul, un totale di 198 mila 46 voli sò stati fatti, cumprese 507 mila 940 voli domestici è 705 mila 986 voli internaziunali.

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "L'aeroportu di Istanbul, cù a so grande capacità, hà fattu a Turchia un centru internaziunale. Hè diventatu u gioiellu di a corona di l'industria di l'aviazione cù a so infrastruttura fisica, investimenti tecnologichi è qualità di serviziu. Sta situazione hà purtatu u nostru paese à u cima in l'aviazione globale ".

L'AEROPORTU DI ISTANBUL U SEGUNDU CLASSIFICATU IN U RANKING "I MIGLIORI 10 AEROPORTI DI U MONDU"

L'aeroportu di Istanbul, chì rinforza a so pusizione di hub internaziunale ghjornu per ghjornu, cuntinueghja à riceve premii unu dopu à l'altru acquistendu l'apprezzazione di istituzioni prestigiose in u mondu.

L'aeroportu d'Istanbul era trà i "2021 migliori aeroporti in u mondu" in u sondaghju "World's Best Awards 10" di a rivista Travel and Leisure di fama mondiale basata in New York. Sicondu i risultati di l'indagine; Aeroportu di Istanbul; Hè superatu l'aeroporti cum'è Incheon (Corea), Dubai, Hamad (Qatar), Tokyo (Giappone), Hong Kong, Narita (Giappone), Zurich (Svizzera) è Osaka (Giappone) è classificatu secondu dopu à l'aeroportu di Changi.

In a lista induve l'Aeroportu di Singapore Changi hà classificatu prima cù punti 93.45, l'aeroportu di Istanbul hè stata classificatu secondu cù punti 91.17.

In a lista determinata da i voti di i lettori di a rivista, l'Aeroportu d'Istanbul entra in u top 10 da u più altu ordine. Hè statu enfatizatu chì l'aeroportu di Istanbul hè unu di l'aeroporti cù i voti più alti, mentre chì u votu, chì hà cuminciatu l'11 di ghjennaghju di u 2021, finisce u 10 di maghju di u 2021.

L'AEROPORTU DI ISTANBUL hè u megliu AEROPORTU IN EUROPA

L'aeroportu di Istanbul, chì serve 20 milioni 972 mila 497 passageri, hè u primu postu in a lista di l'aeroporti più trafficati in Europa. Sicondu i dati di 8 mesi di l'annu annunziatu da a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu; Ci era un totale di 6 milioni 291 mila 783 trafficu di passageri, 14 milioni 680 mila 714 nantu à e linee domestiche è 20 milioni 972 mila 497 nantu à e linee internaziunali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*