Alstom hà firmatu un accordu di mantenimentu per 12 treni d'alta velocità

Alstom bombardier
Alstom bombardier

Alstom hà firmatu un cuntrattu di circa 12 milioni d'euros cù a Republica di Turchia State Railways (TCDD) per i servizii di mantenimentu di 2 anni di 22,3 treni d'alta velocità. I treni, chì sò in opera cummerciale da u 2009, viaghjanu trà Ankara-Eskişehir (245 km) è Ankara-Konya (310 km). I treni d'alta velocità sò previsti per viaghjà 10 milioni di chilometri durante u periodu di cuntrattu di dui anni. I travaglii di mantenimentu seranu realizati in u magazzinu di mantenimentu di TCDD in Ankara.

U cuntrattu include a pulizia interna è esterna di i treni ogni ghjornu, è cuntrolli ogni ghjornu è travaglii di mantenimentu preventivu è currettivu. U cuntrattu ancu copre i travaglii di mantenimentu pesante, riparà i danni potenziali durante l'operazione. Concedendu l'attività di mantenimentu à Alstom, TCDD beneficerà di l'esperienza di più di 20 anni di Alstom in a manutenzione di treni à alta velocità è di più di 30 anni in a cuncepimentu è a fabricazione di sti treni.

Arda İnanç, Direttore Generale di Alstom Transport Turkey, hà dettu: "Da quandu Alstom hè ghjuntu in Turchia circa 60 anni fà, hà realizatu assai prughjetti cù TCDD. Tuttavia, stu cuntrattu differisce da l'altri in quantu hè u primu à mantene i treni d'alta veloce. Semu felici di prisentà TCDD cù a nostra sperienza longa è internaziunale in questu campu. Ringraziemu TCDD per rinnuvà a so fiducia in noi, è faremu u nostru megliu per risponde à e so aspettative.

Alstom hà cuntribuitu à u sviluppu di l'infrastruttura ferroviaria di Turchia per più di 60 anni, è in questu cuntestu, furnisce materiale rotabile, infrastruttura, sistemi d'informazione, servizii è soluzioni chiavi in ​​mano.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*