Autobus publichi privati ​​​​per operà sottu MANULAŞ

I cuntrolli di u trasportu publicu sò in a municipalità metropolitana di Manisa
I cuntrolli di u trasportu publicu sò in a municipalità metropolitana di Manisa

Un protokollu hè statu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Manisa è a Cooperativa di Transportatori di Autobusi Publici Privati ​​di Manisa cù u Controlu Urbanu N ° 155. In cunfurmità cù u protocolu firmatu trà u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, è u presidente di a cooperativa Erdoğan Akatmacı, da u 1 di marzu di u 2019, i veiculi di trasportu publicu in a cooperativa continuanu à serve i citadini in a piscina in MANULAŞ.

A Municipalità Metropolitana di Manisa cuntinueghja i so sforzi per avanzà Manisa in u scopu di a trasfurmazioni in u trasportu publicu. In u scopu di u travagliu cuntinuu cù l'autobus elettrici chì anu iniziatu test drives, un protokollu hè statu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Manisa è a Cooperativa di Transportatori di Autobusi Publici Privati ​​di Manisa cù u Controlu Urbanu N ° 155. U protocolu hè statu firmatu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa Cengiz Ergün è u presidente di a Cooperativa N ° 155 Erdoğan Akatmacı. Mentre u presidente di Manisa Chamber of Drivers, Salih Karaağaç, era presente à a ceremonia di firma di u protocolu, i membri di u cunsigliu di a cooperativa eranu ancu presenti. In u scopu di u protocolu firmatu, i veiculi di trasportu publicu in a cooperativa continuanu à serve i citadini in a piscina in MANULAŞ da u 1 di marzu di u 2019.

"Travaglieremu in MANULAŞ cù autobus elettrici"
Parlendu à a ceremonia di firma di u protocolu, u presidente di a Cooperativa N ° 155, Erdoğan Akatmacı, hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à furnisce servizii di trasportu publicu à i citadini in MANULAŞ, cù l'introduzione di autobus elettrici da u 1 di marzu, è hà dettu: "Inseme cù 168 autobus publichi. è 22 autobus elettrici chì accuminciaranu u serviziu in aprile." Travaglieremu inseme in a piscina MANULAŞ. U trasportu diventerà ancu più cunvene cù a cuntribuzione di l'autobus elettrici durante e nostre ore affollate. L'applicazione fatta à u flussu di u trafficu hà digià facilitatu u trafficu assai. Naturalmente, predichemu chì u trasportu publicu serà utilizatu ancu di più. U tempu di trasportu di 40 minuti hè statu dimezzatu. Ci sarà megliu trasportu publicu da avà. Avemu sempre dettu chì ùn pudemu micca suddisfà i citadini per via di a congestione di u trafficu. Da oghje, i tempi di trasportu sò più brevi ogni ghjornu. Spergu chì stu periodu serà più cortu è i citadini seranu più soddisfatti. Prima di tuttu, vulemu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, per avè datu questa opportunità di travaglià inseme. "Spergu chì questu ordine serà benefiziu per tutti noi", disse.

"Cù e firme firmate, principia una nova era in Manisa"
Dichjarà chì una nova era hè iniziata in Manisa cù e firme firmate, u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, hà ricurdatu chì anu implementatu u pianu maestru in u trasportu durante l'ultimi anni 5, sia in a municipalità di Manisa sia in a municipalità metropolitana. U sindaco Ergün hà dettu: "Avemu ottenutu una trasfurmazioni in quale avemu ghjuntu à mille quartieri in 17 distretti è 88 quartieri in Manisa. Vogliu ringrazià una volta di più quelli chì anu cuntribuitu. Oghje, avemu principiatu i test drives di autobus elettrici, chì sò stati preparati per circa 2 anni, nantu à l'arterie principali in u centru di Manisa. Stu studiu hà solu un scopu. Per evità a congestione di u trafficu in Manisa in l'ore di a matina è di a sera è di ghjornu. Hè a nostra priorità di furnisce i citadini cun trasportu più veloce da un puntu à l'altru. Avà chì avemu diventatu una Municipalità Metropolitana, hè u nostru duvere di risolve i fatturi, i fatturi è i prublemi di l'anni purtati da a Municipalità Metropolitana. Sta cirimonia di firma hè u risultatu di e nostre cunsultazioni cù i rapprisentanti di a camera, l'associu è a linea quì oghje, è cumu pudemu furnisce un serviziu megliu à i nostri citadini per prevene è prevene questi prublemi in Manisa. "Prima di tuttu, ti pregu bona furtuna", disse.

"93 milioni di investimenti sò stati fatti per l'autobus elettrici"
U sindaco Ergün hà dettu ancu chì un grande investimentu hè statu fattu per l'autobus elettrici chì cumincianu prestu u serviziu, chì i studii di prova sò sempre in corso, è hà dettu: "Travaglieremu nantu à l'autobus elettrici in Manisa è u novu garage chì avemu custruitu. l'autobus elettrici in a Zona Industriale Organizzata, chì serà messu in opera dopu à aprile-maghju. "U costu tutale di stazioni di carica era di circa 70 milioni, di i quali 20 milioni eranu per autobus elettrici. Un investimentu tutale di 93 milioni hè statu fattu per a ghjente di Manisa. Attualmente, i nostri 20 autobus di 18 metri è 2 di 25 metri seranu cumpletati in u prossimu mese o dui. U numeru di autobus chì arrivanu attualmente in Manisa è ci sò consegnati, chì saranu nantu à u campu da u 1 di marzu, hè 13. In a prima tappa, a prova cuntinueghja nantu à e nostre linee longu a strada di l'Hospital di a cità è l'Hospital Celal Bayar. Cù a participazione di altri autobus in i mesi dopu, a nostra seconda applicazione in linea principiarà cù e nostre arterie principali da New Garage. "U nostru travagliu in quella regione hè quasi finitu", disse.

"Ci hè un grande sollievu purtatu da l'applicazione unidirezionale"
Dichjarà chì u trafficu hà cuminciatu à facilità cù l'applicazione unidirezionale chì hè stata implementata per circa una settimana, u sindaco Ergün hà dettu: "U protokollu firmatu oghje hè u protocolu di travagliu per i minibuses Cooperative N ° 1, chì appartene à i nostri veiculi 336, chì includenu 168 di i nostri fratelli in u centru di Manisa, da u 155 di marzu, in u corpu di MANULAŞ, in a so piscina. E nostre cunsultazioni continuanu à eliminà e carenze in u campu. In u risultatu di u protokollu, a cullizzioni di i veiculi in una sola piscina hè una precauzione per impedisce chì i nostri amichi chì travaglianu in queste linee ùn sò vittime. Cerchemu di capisce cumu fà cresce a tarifa di trasportu publicu in Manisa da 8 per centu à 15 per centu è sopra. Eccu i travaglii chì facemu per chì i nostri citadini ùn perde micca u so preziosu tempu in u trafficu di ogni ghjornu. Quandu guardemu à u stadiu chì avemu seguitu in a cità in l'ultimi ghjorni, ci hè un grande sollievu chì a linea unidirezionale da Moris Şinasi Hospital à Karaköy Line è Doğu Street, Seyfettin Bey Street hè stata allargata à Moris Şinasi via Malta. . Questu pò esse vistu nantu à u campu. I nostri citadini dichjaranu chì venenu à viaghjà assai più veloce quandu si mettenu in l'autobus elettrici, chì i so test drives sò in corso, è i veiculi 155 chì appartenenu à a cooperativa di trasportu n ° 168, utilizendu a strada preferenziale, è sò soddisfatti di i tempi di trasportu. ridutta à a mità. Ci sarà sicuramente prublemi di parcheghju. I nostri cummercianti averà lagnanza di parcheghju. S'è no campemu in una cità metropolitana, sti dui arterii, chì sò l'aorta di a cità, chì chjamemu l'arteria principale, seranu permessi, ancu temporaneamente, trà 09:00 di a matina è 15:00 di ghjornu. "Siccomu u parcheghju fora di queste ore pone un ostaculu à u trafficu in a cità, pigliaremu precauzioni contr'à questi aumentendu è migliurà u numeru di parcheggi", disse.

"Un parcheghju per 500 veiculi hè in arrivo"
U sindaco Ergün hà enfatizatu chì stanu travagliendu per riduce u prublema di parcheghju in a cità è hà dettu: "In 15 ghjorni, u travagliu hè fattu per urganizà u mercatu in u vechju garage è l'area di 500 mila metri quadrati induve circa 35 veiculi saranu. postu durante a settimana. I primi 24 ore seranu liberi, è a tarifa principiarà dopu à 24 ore per impedisce u parking constantu. Pensemu chì questu, almenu parzialmente, riducerà a densità di veiculi in Manisa. "Spergu chì u protocolu serà benefica", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*