L'unità di carica domestica di TOGG di l'Automobile Naziunale hà debuttatu

Unità di ricarica domestica toggun di vittura naziunale presentata
Unità di ricarica domestica toggun di vittura naziunale presentata

L'unità di carica TOGG di a vittura naziunale di Turchia sò state presentate. I prototipi di l'unità di carica chì seranu prudutte in Erzurum da settembre sò stati introdutti. Dopu à a pruduzzione di l'unità principia, stazioni cumincianu à esse stabilitu in tuttu u paese.

L'unità di carica di l'Automobile Naziunale TOGG, chì hè statu introduttu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan u 27 di dicembre di u 2019, sò ancu cuminciati à esse prudutte. Unità di carica seranu prodotte in a fabbrica, chì hè stata stabilita in Erzurum per circa 5 milioni di dollari, da settembre. I prototipi di l'unità di carica, chì seranu prudutte in partenariatu cù BEB 3D Design è GERSAN Elektrik, sò stati presentati. U disignu è u software di e unità, chì sò prudutte XNUMX% in u locu, attira l'attenzione. À a prima tappa, l'unità seranu prudutte in dui tipi cum'è tipu di stazione è tipu di casa.

HÈ OBJECTU DI ESSERE IN TUTTI L'INTELLI DOMESTICI PER 2023

Stabbilita nantu à l'autostrada Erzurum - Pasinler, hè previstu chì 250 persone seranu impiegate in a fabbrica in u primu locu. Dopu à u prucessu di produzzione, chì hè statu postponatu à settembre per via di u prucessu pandemicu, hà iniziatu, unità di carica domestica seranu stabilite cum'è stazioni in tuttu u paese. Hè destinatu à avè unità di carica in tutta a Turchia da u 2023.

"I DISPOSITIVI SONU CENTU PERCENTU LOCAL"

In a so dichjarazione nantu à u sughjettu, u Coordinatore di Investimenti di GERSAN Ensar Temur hà dichjaratu chì i dispositi sò centu per centu domestici è hà dettu: "Cumu a nostra cumpagnia hà capitu chì e vitture elettriche seranu in u mercatu in 2016, avemu decisu di pruduce unità di carica. À quellu tempu, avemu scontru Mustafa Ilıcalı, ex Deputatu di u Partitu AK Erzurum. Hà fattu una dumanda per noi di fabricà sti unità di carica in Erzurum. Avemu decisu di fà stu prughjettu quì. Avemu da travaglià quì cù 15 persone in u primu locu è dopu cù 250 persone. Producemu XNUMX% lucale. Avemu finitu u nostru travagliu in Istanbul. Se u nostru presidente vene quì à a fine di settembre, faremu una apertura seria cun ellu. Producemu una unità di carica naziunale è lucale, è i nostri ingegneri sò Turchi. I veiculi elettrici seranu più prominenti avà. Stu tipu di veiculu attraerà l'attenzione perchè ci hè menu malfunzione è menu prezzu di carburante.

"DU TIPI DI UNITÀ DI CARICA SERÀ PRODUTTATI"

Hakan Şahin, u pruprietariu di a cumpagnia BEB 3D Design, chì hà nutatu chì l'unità di carica seranu prodotte in dui tippi cum'è tipu di stazione è tipu di casa, hà dettu: "Avemu pruduciutu u dispusitivu in dui tipi. Sti dispusitivi seranu tramindui tippu di stazione è tipu di casa. Dispositivi cuntrullati cumplettamente remoti. Hè cuncepitu apposta per i veiculi appena liberati chì ponu esse aghjurnati continuamente. In un futuru vicinu, questi caricatori appariscenu in ogni locu. Seguimu u mondu sanu. Avemu aghjurnatu noi stessi in cunseguenza. Per questu, i nostri amichi sò fora. Hè l'unica unità di carica di centu per centu prodotta in Turchia. Quandu a vittura domestica esce in 2023, queste stazioni duveranu esse in ogni locu. L'automobili domestici ùn solu anu aumentatu a nostra velocità, ma anu ancu aumentatu e richieste da tuttu u mondu. Perchè a ghjente in u mondu dice chì se i Turchi pruducianu veiculi elettrici, anu ancu pruduce l'unità per questu. Hè statu decisu di realizà stu prughjettu in Erzurum sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*