Balıkesir hà u scopu di esportà 3 miliardi di dollari

Balikesir hà u scopu di esportà miliardi di dollari
Balıkesir hà u scopu di esportà 3 miliardi di dollari

A Camera di l'Industria di Balıkesir hà ospitatu a riunione "Incontri di l'Esportazione di l'Egeu-Balıkesir" urganizata da l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu in cuuperazione cù u Giornale Economy. À a riunione, hè stata tenuta a "Cerimonia di Premiazione Balıkesir Stars of Export", in quale sò state premiate e 2022 cumpagnie chì anu più esportatu trà i membri di l'Associazione di l'Esportatori di l'Egeu in 5.

Mentre İşbir Sentetik Dokuma Sanayi Anonim Şirketi hè diventatu u Campione d'Esportazione Balikesir trà i membri di l'Associazione Esportatori Egei in 2022, Simtek Import Export Industry and Trade Limited Company hà vintu u premiu per u sicondu più grande esportatore in Balıkesir. Mentri Milano Wood Coating Industry and Trade Joint Stock Company hà pigliatu u terzu postu di u summit, D-Stil Marble Foreign Trade, Interior Architecture Industry and Trade Limited Company hà vintu u quartu postu è Kozaklı Tarım Ürünleri Ticaret Limited Şirketi hà pigliatu u quintu postu.

U presidente di u Coordinatore di i Sindacati di l'Esportatori di l'Egeu Jak Eskinazi è a so delegazione, chì si sò andati à Kuva-yi Milliye City Balıkesir per a riunione "Incontri di l'Esportazione Egea-Balıkesir", anu accoltu a Nazmi Race di u presidente di a Camera di l'Industria di Balıkesir durante u ghjornu. A delegazione hà fattu a so prima visita sottu a guida di u presidente BSO Nazmi Yaris; L'hà fattu à u guvernatore di Balıkesir, Hasan Şıldak. Durante a visita, hè stata discussa a pussibuli cooperazione trà Balıkesir è l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu.

A seconda tappa di a delegazione BEI in Balıkesir era e fabbriche di İşbir Holding, chì era u campione d'esportazione di Balıkesir in 3 trà i membri di l'EİB, chì hè stata stabilita da 500 espatriati chì travaglianu in Germania è Paesi Bassi unendu forze in 1968.

Parlendu à a visita à İşbir Holding, Metin Gültepe, presidente di u Cunsigliu Esecutivu di İşbir Holding, hà dichjaratu chì producenu filati semifiniti è tessuti per u pruduttu BigBag utilizatu cum'è materiale di imballaggio industriale in e so fabbriche in a Zona Industriale Organizzata di Balıkesir. Ellu hà dichjaratu ch'elli pruducianu tessuti di moquette per u 1968u è u 1u pianu per l'industria di a moquette muru à muru. Gültepe hà dettu: "Cum'è İşbir Sentetik, simu u primu fabricatore di stu pruduttu in Turchia. Isbir Sentik hà fattu vendite di 2 milioni di USD in 2022. Avemu esportatu u 110 per centu di e nostre vendite. Cum'è İşbir Sentetik, avemu purtatu 64 milioni di USD in valuta straniera in u nostru paese in 2022 ".

Delegazione BEI, in u scopu di u prugramma Balıkesir; U presidente di u Cunsigliu di a Camera di Cummerciu di Balıkesir Rahmi Kula è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Balıkesir Young Businessmen (BAGİAD), Emrah Bilcanlı, anu visitatu ancu.

"Hè estremamente piacevule per vede chì Balıkesir hà battutu u so propiu record in 2022 cù e so esportazioni chì avvicinanu 1 miliardo di dollari", hà dettu u guvernatore Şıldak, "A creazione di novi OIZ in Balıkesir OIZ è in tuttu Balıkesir, industria, agricultura, cummerciu è cummerciu. in Balıkesir. Hè eccitante chì altre aree si sviluppanu è chì i fundamenti di Marmara OSB, induve seranu pruduciuti prudutti d'alta tecnulugia, sò stati posti. Cù a participazione di u nostru Ministru di l'Industria è Tecnulugia, i fundamenti di 14 di e nostre fabbriche saranu quì. Questu hè un sviluppu estremamente eccitante. Avemu vistu ancu grandi muvimenti in u campu di l'agricultura. Vogliu dì chì i figuri di l'esportazione, chì sò pronunziati cum'è 1 miliardi di dollari oghje, ghjunghjeranu à 2-3 miliardi di dollari in pocu tempu, è se i registri di l'uffiziu fiscali sò in a nostra pruvincia, ponu facilmente ghjunghje à 5 miliardi di dollari. Balıkesir ùn hè micca solu una cità agricula, ma ancu una cità in sviluppu in l'industria, u turismu è i settori minieri.

Descrive Balıkesir cum'è una destinazione turistica è gastronomica eccellente cù i so terreni spargugliati in e nostre duie regioni geografiche, e so sponde à i nostri dui mari, è decine di prudutti chì anu ricevutu o cercanu d'ottene indicazioni geografiche, Jak Eskinazi, u Coordinatore di l'Esportatori di l'Egeu. 'Associazioni, disse, Art Center. In i prudutti alimentari; in un sforzu di corona i so 34 sapori diffirenti cù indicazione geografica. L'indicazioni geografiche sò state ottenute per certi sapori, mentre chì i sforzi sò in corso per altri. In breve, hà parlatu cum'è "A cità chì soddisfa a Turchia" cù 10 sapori da l'alivi Edremit à l'Ayvalık papalina, da Susurluk buttermilk à u risu Gönen, da l'oliu d'oliva Ayvalık à a crema Balıkesir.

Esprimendu chì l'esportazioni di Balıkesir, chì eranu 2021 milioni di dollari in 794, anu aumentatu da 18 per centu à 934 milioni di dollari, Eskinazi hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente:

"L'impurtazioni di Balikesir sò; Restava à $ 613 milioni. U rapportu di l'esportazioni di Balıkesir à l'impurtazioni hà righjuntu u 152 per centu. Credu cun tuttu u mo core chì se pudemu furnisce un terrenu adattatu per i nostri esportatori da Balıkesir, supereranu a soglia di 100 miliardo di dollari in esportazioni in u 1 anniversariu di a nostra Republica ".

Eskinazi, chì hà dichjaratu chì "Balıkesir hè una cità chì si distingue cù a so identità industriale cù 5 Zone Industriali Organizzate, 8 di e quali sò in opera", hà dettu: "Ci sò 152 cumpagnie chì operanu in a Zona Industriale Organizzata di Balıkesir. 17 mila persone sò impiegate in Balıkesir OIZ. A figura di l'impieghi righjunghji 8 mila à a fine di 40 anni. Balıkesir, cù a so gastronomia, u turismu, a storia, a cultura, l'arti, l'agricultura, l'industria, u cummerciu, a minera, l'esportazioni, è più impurtante, cù a so ghjente di successu è ospitale, hè una cità cù 10 ingenuità nantu à 10 dita, micca solu cù a so licenza. numeru di targa, ma ancu in ogni aspettu ".

Informendu chì 2022 cumpagnie anu cuntribuitu à l'esportazioni di Balıkesir in 494, Eskinazi hà dettu chì Balıkesir hà guadagnatu 2022 novi cumpagnie esportatrici in 88 è chì queste cumpagnie anu ricevutu una parte di 11 milioni di dollari da l'esportazioni di Balıkesir.

Cumparendu chì i trè paesi chì Balıkesir esporta più in Iraq, USA è Germania, u presidente di a Camera di l'Industria di Balıkesir, Nazmi Racing, hà dettu chì i settori chì esportanu più da Balıkesir sò; Hà nutatu chì ci sò l'aquacultura è i prudutti animali, l'electricità è l'elettronica, i settori di l'industria automobilistica.

Dicendu: "Vogliu parlà brevemente di e difficultà chì avemu sperimentatu quandu avemu evaluatu l'annu 2022 cum'è cumpagnie esportatrici", Racing hà cunclusu e so parolle cusì:

"In più di l'inflazione alta è di difficultà à accede à i finanzii; L'electricità, u gasu naturale è i costi di u travagliu anu ancu aumentatu significativamente. Cumu ùn pudemu micca riflette stu aumentu di i nostri costi di u produttu, e nostre cumpagnie esportatrici cuminciaru à sperimentà difficultà per via di u scambiu micca cumpetitivu. In particulare l'imprese chì pruducenu in u settore tessili anu manifestatu i so lamenti nantu à ogni piattaforma. Comu sapete, a maiò parte di e nostre esportazioni sò fatte à a zona Euro. In i mesi passati, a parità ci hà messu in più prublemi. In ogni casu, a parità, chì hà righjuntu u livellu di circa 1,07 à dicembre, hà furnitu à i nostri esportatori l'uppurtunità di respira un pocu. In novu, l'obbligazione di scambià u 2022 per centu di i prezzi di l'esportazione in 40 hà creatu grandi difficultà in particulare per l'imprese cù inputs d'importazione è u debitu di valuta estera. Inoltre, a guerra Russia-Ucraina, chì hà iniziatu in u 2022 è hè sempre in corso, cuntinueghja a causari preoccupazione in i mercati mundiali. U regulamentu EYT da esse fattu in u primu trimestre di u 2023 è l'aumentu di u salariu minimu è i riflessi di l'ecunumia elettorale anu a pussibilità di spinghje i prezzi di novu ".

Türk Eximbank Aegean Regional Manager Gülom Timurhan hà dichjaratu ch'elli furniscenu servizii d'assicuranza di prestiti è di creditu à l'esportatori turchi cù l'obiettivu di una Turchia cù un surplus di cummerciu esteru, è hà enfatizatu chì à a fine di u 2022, anu furnitu $ 19,6 miliardi in supportu di creditu esportatori. Timurhan hà dettu: "À a fine di u 2022, a quantità di crediti assicurati di l'esportatori hè di 25,4 miliardi di dollari. In u 2022, avemu furnitu 45 miliardi di dollari di sustegnu à l'esportazioni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*