Un altru invernu bellu in Bosnia è Herzegovina

L'inguernu in Bosnia-Erzegovina hè un'altra bella: a neve caduta ieri è diventata bianca in Bosnia hà creatu viste di cartolina in Vrelo Bosne, induve u fiumu bosniacu vicinu à a capitale Sarajevo emerge.

A neve caduta ieri in Bosnia è cupertu tutti i lati cù u biancu hà creatu viste chì vale a pena vede in Vrelo Bosne, induve emerge u fiumu Bosnian, vicinu à a capitale Sarajevo.

In Bosnia-Erzegovina, chì hè famosa per i so zoni boscati è i risorsi d'acqua, u "vestitu biancu di nozze" chì a natura piglia cù a neve caduta ieri fascina a ghjente. Vrelo Bosne, à u pede di u Monti Igman, vicinu à a capitale Sarajevo, induve a surgente di u fiumu bosniacu hè urigginatu, pare una altra bella vista sottu a neve. Quelli chì venenu à visità sta regione, chì hè famosa per e so bellezze naturali, passanu u so tempu camminendu in a regione. Certi famiglii passanu u tempu à alimentà i cigni è l'anatre in i stagni formati da l'acque da quale u fiume nasce.

I visitori, affettati da u friddu, si pusonu intornu à u focu ardente in l'unicu ristorante in Vrelo Bosne è fighjulavanu e bellezze naturali di a regione da a finestra.

-I prufessiunali di u turismu anu sorrisu in Byelashnitsa

A stazione di ski in Byelashnitsa, una di e muntagne vicinu à Sarajevo chì hà accoltu l'Olimpiadi Invernali 1984, hè stata ancu inundata da parechji visitatori dopu a nevicata. I vacanzieri di diverse cità di Bosnia-Erzegovina è di altri paesi godenu l'inguernu in Byelashnitsa per ski è sledding.

In Bosnia-Erzegovina, induve a stagione di ski hà iniziatu u 15 di dicembre, i prufessiunali di u turismu, chì anu avutu difficultà per a mancanza di precipitazione in i mesi d'invernu, anu ancu dichjaratu ch'elli eranu surrisu cù a nevicata.