A funivia di Boztepeye serà custruita

A funivia di Boztepeye serà custruita: i membri di a Cummissione Giudiziaria, Sicurezza è Reporters, chì cuntinueghjanu e so attività in u corpu di l'Associazione di i ghjurnalisti di Trabzon (TGC), anu visitatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, u sindaco di Ortahisar Ahmet Metin Genç è u distrettu di Ortahisar. U guvernatore Osman Ateş in u so uffiziu.

I GIURNALISTI RIFERI E SO OSSERVAZIONI A GÜMRÜKÇÜOĞLU

U presidente di a Cummissione Osman Şişko, i membri di a cumissioni Gürkan Ata, Hasan Demir, Özgür Özdemir, Serkan Kılınç è Fatih Turan, è ancu u vicepresidentu di a Cummissione Nevzat Yılmaz, u sindaco metropolitanu Gümrükçüoğlu hà parlatu di e cundizioni di travagliu è di a ramificazione di i ghjurnalisti. Şişko. Durante a visita, i ghjurnalisti trasmettenu e so osservazioni nantu à i travaglii realizati in a cità à u presidente Gumrukcuoglu. Esprimendu chì u rinnuvamentu di l'autobus municipali è u numeru aumentatu di elli, i membri di a stampa anu dettu chì era una satisfaczione assai impurtante per u publicu, mentre chì esprimenu chì era una decisione ghjusta di piglià l'avvenimenti di Ramadan tenuti in a valle di Zağnos per 5 anni à a fiera di Yenimahalle quist'annu, anu ancu attiratu l'attenzione à l'interessu di i citadini in l'avvenimenti, esprimendu chì anu aumentatu ancu u numeru di autobus municipali chì operanu in trasportu publicu, u sindaco Gümrükçüoğlu hà trasmissu i motivi per l'urganizazione di l'avvenimenti di Ramadan in Yenimahalle. Fairground quist'annu à i membri di a stampa è disse: "I nostri amichi anu urganizatu u locu in pocu tempu. Anu cacciatu 15 camioni di scavi da quì in 3 ghjorni. Semu assai felici di l'interessu manifestatu da i nostri citadini à l'avvenimenti ".

I TRAVAILI VANTANU RAPIDAMENTE QUÈ PIANIFICATI IN KANUNİ BULVARI

Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa nantu à u Boulevard Kanuni, chì hè sempre in custruzzione, Gümrükçüoğlu hà ricurdatu chì a custruzzione di trè di i quattru tunnelli nantu à u boulevard era digià principiata è chì u tunnel di Bahçecik hè stata iniziata in i primi ghjorni di Ramadan, aghjustendu: "Kanuni Boulevard aghjunghjera un altru Trabzon à Trabzon. E cose vanu più veloce di ciò chì era previstu avà. Ùn truvamu micca assai apprupriatu per dà una data anticipata per a fine di tali investimenti grandi. Ci hè parechje ragioni per questu. Per esempiu, se a stabilità ecunomica in u paese si deteriora, i pagamenti sò ritardati. In questu casu, l'impresa di u cuntrattu ùn pò micca travaglià. Ci sò parechji paràmetri chì deve esse osservatu per revelà a data di fine di tali opere. Tuttavia, vi possu dì questu: Quandu avemu principiatu u travagliu, avemu calculatu per esse cumpletu in 5 anni. Avà, pensemu chì Kanuni Boulevard pò esse finitu à a fine di 2017, principiu di 2018. "Semu più veloci di u previstu", disse.

Un telefericu serà custruitu in BOZTEPE

Informendu i membri di a stampa nantu à u prughjettu di a funivia, Gümrükçüoğlu hà dettu chì, per via di intense cunsultazioni annantu à questu tema, anu decisu di custruisce a funivia da u Parcu Meydan à Boztepe, chì i travaglii di a seconda tappa sò attualmente in corso in u Parcu Meydan, è chì A 2ª tappa di u prugettu di funivia principia dopu à a fine di u travagliu, hà dichjaratu chì a visita di i membri di l'Associazione di i ghjurnalisti di Trabzon (TGC) Corrispondenti di ghjudiziarie, di sicurezza è di notizie à u presidente Gumrukcuoglu hà finitu cù una foto di souvenir fatta, u presidente Gumrukcuoglu hà visitatu. u centru di stampa in u tribunale di Trabzon durante a visita, hà prumessu à i membri di a stampa per migliurà e so cundizione fisiche.

COME MUNICIPALI D'ORTAHISAR, NEMU ATTENZEmu À I PROGETTI DI RESPONSABILITÀ SUCIALE

Visità u sindaco di Trabzon Ortahisar Ahmet Metin Genç in u so uffiziu, i membri di a cumissioni anu desideratu u sindaco Genç successu in u so novu duvere. U presidente di a Cummissione Osman Şişko è u vicepresidentu di TGC, Nevzat Yılmaz, anu furnitu infurmazioni à u sindaco di Ortahisar Genç nantu à e cundizioni di travagliu di i ghjurnalisti, e so attività di branching è di cumissioni. Quandu una foto di u Primu Ministru Erdoğan è uni pochi di giovani di Trabzon, chì eranu solu nantu à a scrivania di u sindaco di Ortahisar Ahmet Metin Genç, hà attiratu l'ochju di i membri di a cumissioni. U presidente Genç hà spiegatu: "Semu assai sensibili à i disabili. Avemu purtatu a fotografia inseme cù uni pochi di giovani sorditi, u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan. In u primu locu, rinuveremu i so edifici di associu è migliurà e so cundizioni fisiche. Cum'è a ghjente di Trabzon, duvemu mubilizà tutti i mezi chì pudemu per elli. A nostra priorità serà i prughjetti di rispunsabilità suciale ".