U trafficu di Bursa deve esse monitoratu cù 942 Camera

U trafficu di Bursa serà monitoratu da a camera
U trafficu di Bursa serà monitoratu da a camera

Cù i Sistemi di Control Elettronicu (EDS), chì saranu implementati in u scopu di u protocolu firmatu da a Municipalità Metropolitana di Bursa cù u Dipartimentu di Pulizzia, u trafficu serà messu sottu surveglianza cù un totale di 942 camere. Cusì, e duie violazioni di e regule seranu rilevate istantaneamente è a sincronizazione di u trafficu serà furnita.

A municipalità metropolitana di Bursa, chì si cuncentra nantu à prughjetti cum'è a prumuzione di u trasportu publicu, novi linee di u sistema ferroviariu, ottimisazione di signalizazione in u sistema ferroviario esistente, allargamentu di strada, strade novi è crucivia, per chì u trasportu ùn serà micca un prublema in Bursa, hè particularmente impurtante per u regulamentu di u flussu di u trafficu è l'eliminazione di e violazioni hè implementatu un altru prughjettu. A Municipalità Metropolitana, chì hà firmatu un protokollu cù u Dipartimentu di Pulizia di Bursa per l'implementazione di u prughjettu di u Sistema di Supervisione Elettronica, in quale hè previstu un investimentu di circa 100 milioni di lire, si prepara à l'offerta per u prugettu chì farà respirare u trafficu di Bursa.

Segui cù 942 camere

Mentre chì u sistema hè previstu per esse stabilitu in 1 annu, l'investimentu serà trattatu sottu duie rubriche separate cum'è Sistema di Supervisione Elettronica è Sistema di Gestione di u Trafficu Urbanu di Bursa. 942 sistemi di corridore di violazione di velocità seranu installati in a parte EDS di u prugettu, induve u trafficu pò esse monitoratu istantaneamente da un centru unicu cù un totale di 27 camere. Un sistema di violazione di u lume rossu serà stabilitu in 30 junctions signalized è 89 junction arms, indirizzendu 282 corsie. Mentre chì ci hè un sistema di violazione di parcheghju à i punti 15, 150 mobile è 450 camere fissi seranu aduprate per u sistema di surviglianza di a zona in a fase EDS di u prugettu.

In a parte di u prughjettu di u Sistema di Gestione di u Trafficu Urbanu di Bursa, ci saranu 240 camere di cunti di veiculi, 50 camere in muvimentu è 52 camere di distribuzione di direzzione per intersezioni. In questu cuntestu, seranu custruiti 52 intersezioni adattivi-signalizzate. Seranu installati schermi LED per 18 sistemi di missaghju variabile è 82 sistemi di rilevazione di veiculi basati in bluetooth.

A massima sicurezza di u trafficu

Cù u sistema di gestione di u trafficu, l'entrate principali di a cità è u trafficu in a regione cintrali seranu monitorati, survegliati, diretti è cuntrullati. L'infurmazione di densità serà ottenuta per mezu di sensori per esse posti nantu à e rotte stradali, è i flussi di trafficu più apprupriati seranu furniti secondu i carichi di trafficu cù segni elettronichi di missaghju variabile. Scenarii per a prevenzione di a congestione in l'arterie principali, a rilevazione automatica di a congestione è a so rimuzione da l'osservazione da e camere seranu attivate automaticamente è manualmente. Per mezu di segni di trafficu variabili basati nantu à a corsia da esse piazzati nantu à a strada, a vitezza serà cuntrullata secondu a densità di trafficu in l'arterie. I dispusitivi di cuntrollu di junction seranu gestiti da un centru. citadini è cunduttori; I pannelli di segni di missaghju variabili seranu infurmati nantu à prublemi cum'è a densità è l'infurmazioni di u tempu di viaghju via Internet, l'applicazione di telefuninu mobile è i media. Mentre assicurendu a massima sicurezza di u trafficu, ogni tipu d'informazioni statistiche nantu à u trafficu serà recullatu è evaluatu.

A sincronizazione serà furnita

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà visitatu a Direzzione di a Branca di Traffic chì opera sottu à u Dipartimentu di i Trasporti è hà datu infurmazioni nantu à u Sistema di Inspeczione Elettronica è u Sistema di Gestione di u Trafficu Urbanu di Bursa, chì sò per andà in offerta. U sindaco Aktaş, chì monitoreghja ancu u flussu di trafficu in diversi punti di Bursa cù i snapshots di e camere di a cità, hà dettu chì l'investimentu chì implementanu hè di grande impurtanza per assicurà a sincronizazione in u trafficu. Dichjarà chì u Sistema di Supervisione Elettronica è u Sistema di Gestione di u Trafficu, chì implementaranu in u quadru di u protocolu chì anu firmatu cù u Dipartimentu di Pulizzia, assicurarà chì u trafficu hè trattatu in generale, u sindaco Aktaş hà dettu: "U trasportu serà più còmode è più còmode. sana. Forsi avemu avutu vantaghji serii cum'è vede u travagliu chì pò esse fattu nantu à e regioni fallenti da una sola fonte. Di sicuru, implementeremu applicazioni cum'è intersezioni, linee di metro, strade di ottimisazione è applicazioni simili, ma hè a nostra priorità di monitorà queste applicazioni in modu sincronizatu in tuttu u ghjornu, 7/24. Credu chì inseme creeremu u puntu chì hè u nostru sognu è induve u sollievu di u trafficu si senterà in a cità in aprile 2021. Quandu e scole cumincianu in settembre, ci hè un travagliu chì avemu fattu inseme cù l'Uffiziu di u Guvernatore in quantu à l'urganizazione di l'ore di scola è di travagliu, se pussibule. Credu chì tutti questi seranu un strumentu impurtante per u trafficu di Bursa per travaglià più sincronizatu è più cunfortu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*