Covid-19 Aumenta u Disordine d'Ansietà

covid hà aumentatu u disordine d'ansietà
covid hà aumentatu u disordine d'ansietà

Specialista psichiatra. Dr. Tuba Erdogan hà datu infurmazioni nantu à u sughjettu. Chì pensate di l'effetti psicologichi di a pandemia, chì hè diventata evidenti cù a normalizazione graduale in l'ultimu periodu? Allora, chì hè u disordine d'ansietà è cumu si tratta?

Se guardemu i risultati visibili di l'epidemie di Covid 19, vedemu chì a più evidenti è chì causanu lagnanza psicologica di e persone hè a alta rata di morte. Sapemu chì u mutivu più impurtante chì aumenta l'ansietà di l'omu hè a morte. Questa ansietà esistenziale hè una situazione chì hè prisente in ognunu di noi, ma chì pruvemu à ignurà in u cursu di a vita. Ognunu di noi hè statu affettatu negativamente da u prucessu pandemicu. Mentre chì l'ansietà hè definita cum'è u putere chì deve esse normale o ancu in certi limiti in a nostra vita, pudemu apprussimatamente chjamà un disordine d'ansietà quandu provoca una disabilità severa, soprattuttu quandu a persona mostra cumpurtamenti di evitazione è pruduce scenarii di disastru mentale. Ùn sò solu u disordine d'ansietà, ma ancu e cundizioni psichiatriche attivate da scrupulosità eccessiva, disordine obsessive compulsive, paranoia corona è stress aumentatu.

Allora chì hè l'ansietà è cumu si tratta?

L'ansietà, chì hè ancu definita da nomi cum'è l'ansietà, hè in realtà un tipu di mecanismu di difesa chì entra in u ghjocu automaticamente in casu di periculu in l'omu è l'altri cose viventi. Questu hè u risultatu di u nostru prugramma di lotta o volu in tempi di periculu. Se ci hè una situazione periculosa in l'ambienti, per esempiu, a situazione chì l'animali viventi sperienze in faccia à un animali aggressivu hè l'ansietà. In un tali scenariu, u nostru sistema nervoso simpaticu entra in ghjocu. A nostra pressione sanguigna aumenta, a nostra respirazione si accelera, è i nostri pupi dilate. In un disordine d'ansietà, si trova quandu e situazioni chì ùn facenu micca chì stu mecanismu entre in u ghjocu sò definite cum'è periculu da distorsioni generale di u pensamentu o attivate da un avvenimentu simplice o quandu ùn ci hè micca raghjone. Pensu chì u più grande sbagliu in u diagnosticu hè di esse un duttore di Google. In questu cuntestu, cum'è in altre malatie, seria a suluzione più logica di cunsultà un duttore. U diagnosticu pò esse fattu facilmente per esame psichiatricu. In u trattamentu, sperienzemu risultati riesciuti cù l'antidipressanti è altre droghe psichiatriche, è ancu l'applicazioni di psicoterapia. In fatti, i ritorni di i pazienti sò cum'è vogliu avè ghjuntu prima, perchè vedemu chì i so tassi di successu sò à un livellu sustinibili. Di sicuru, questa hè una situazione chì deve esse interpretata specificamente per u paziente.

Chì saranu l'effetti psicologichi nantu à e persone quandu l'effetti fisichi di l'epidemie di coronavirus si facilitanu?

Si pò dì chì un cuncettu chjamatu coronafobia emerge dopu à u coronavirus. A fobia hè definita cum'è un sensu sproporzionatu di timore è di cumportamentu d'evitazione, ancu quandu ùn ci hè micca ughjettu o situazione per teme. Sapemu ancu chì i disordini psichiatrici cum'è u disordine di stress post-traumaticu pò accade in una persona dopu un terremotu, disastru naturali o un traumu. In listessu modu, pare chì i disordini obsessivi compulsivi s'aggravaranu o accadenu cù sintomi cum'è ansietà di recurrenza, igiene eccessiva è pulizia. Cunsiderendu a distruzzione di una malatia cusì longa chjamata pandemia, serà inevitabbile chì ci sarà un impattu psicologicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*