I cacciatori di virus disegnaranu una mappa di virus di u mondu

i cacciatori di virus cartografiaranu u virus mundiale
i cacciatori di virus cartografiaranu u virus mundiale

I principali "cacciatori di virus" di u mondu si riuniscenu per piantà a diffusione di l'epidemie in u futuru cartografiandu tutti i virus in animali salvatichi chì ponu infettà l'omu.

L'obiettivu di u prugettu, gestitu da l'urganizazione scientifica di cullaburazione Global Virome Project, hè di detectà più di un milione di virus potenzialmente periculosi in deci anni. I circadori dicenu chì u mudellu per esse implementatu hè simile à a cullaburazione scientifica in a lettura di l'ADN umanu in u principiu di l'anni 2000.

I circadori volenu cullà u materiale geneticu da u virus di a malatia in una basa di dati internaziunale per registrà in quale animali si trovanu è identificà l'ambienti di risicu per l'infezzione.

Paragunatu à l'enorme perdite ecunomiche in l'epidemie di corona, u budgetu di u prugettu hè stimatu à una quantità assai bassa, circa 10 miliardi di dollari, per un periudu di 1,5 anni.

Dennis Carrol, capu di u Prughjettu Virome Globale, hà sottolineatu chì u costu relativo di u Prughjettu hè assai bassu cunziddi l'impattu annantu à l'ecunumia mundiale durante u focu di covid-19. "U prughjettu ùn hè micca di aspittà chì i virus ci trovinu, ma di circa. fermenduli prima di infettà a ghjente ".

Dennis Carrol hà dettu: "U scopu hè di ottene teste, vaccini è droghe cartografiandu i virus più periculosi prima ch'elli chjappà l'umanità".

Carrol hà dichjaratu chì finu à avà, a Cina è a Tailanda anu dimustratu interessu à finanzià u prugettu è adattanu i so prugrammi naziunali secondu u prugettu.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*