Ferrovie austriache hà apertu a mostra HOLOCOST

Ferrovie austriache hà apertu una mostra di l'HOLOCAUST: A mostra intitulata "Anni di ripressione" aperta da e Ferrovie austriache documenta l'invio di ebrei in i campi di cuncentrazione è a "Nazificazione" di i treni.

A Cumpagnia di a Ferrovia Naziunale Austriaca hà apertu una mostra in u Parlamentu Europeu chì mostra a rispunsabilità di a cumpagnia in l'olucaustu. A mostra intitulata "Anni di Repressione" hè stata aperta cù una cerimonia à a quale anu assistitu l'impiegati di u Cungressu Ebraicu Europeu è i funzionari di e Ferrovie Federali Austriache.

In u so discorsu à l'inaugurazione, Christian Kern, CEO di Ferrovie Federali Austriache, hà dettu: "In a nostra prima riunione per portà a mostra quì, i nostri funzionari di u dipartimentu di marketing anu a paura chì a mostra dannu a reputazione di a cumpagnia.

Tuttavia, avemu bisognu di a reputazione di a nostra cumpagnia per esse pulita. "Esibisce ciò chì hè accadutu in l'olucaustu hè un requisitu per sta purificazione", disse.

Una sezione di l'esposizione include un vagone di vacche chì hà trasportatu decine di millaie di ebrei austriachi è altri gruppi cundannati da u regime nazista à i campi di cuncentrazione è di morte in Europa.

II. In u periodu dopu à a Sicunna Guerra Munniali, i pulitici austriachi sustinienu chì u so paese era sottu occupazione, mentre chì i funzionari s'opponenu à a compensazione à e vittime di l'olucaustu. Tuttavia, in u 1991, u Primu Ministru di u tempu, Franz Vranitzky, annuncia chì u so paese diventerà un membru di a Sicunna Guerra Munniali. Si scusò per l'uccisione di u 200 per centu di a pupulazione di a Cumunità Ebraica, chì era 90 mila prima di a Siconda Guerra Munniali, durante l'olucaustu.

Curatore di a mostra, Milli Segal, chì hè un Ghjudeu austriacu, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di a mostra dicendu: "Questa mostra ùn conta micca solu ciò chì hè accadutu in l'olucaustu, ma ancu u sfondate di ciò chì hè accadutu, a nazisazione di i ferroviari. , l'assassiniu di dissidenti è altri elementi trascurati ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*