I Ferrovie Statali sperimentanu a so età d'oru

E Ferrovie Statali Vive a So Età d'Oro: U Manager di Operazioni Erzurum di Ferrovie Statali Yunus Yeşilyurt hà dettu chì 2014 mila passageri anu viaghjatu cù e Ferrovie Statali in 121.

Yunus Yeşilyurt, u direttore di l'Operazioni di Ferrovie Statali di Erzurum, hà dettu chì 2014 mila passageri anu viaghjatu cù e Ferrovie Statali in 121.

Dichjarà chì a qualità di u serviziu in Ferrovie cresce ogni annu, Yunus Yeşilyurt, Manager di l'Operazioni di a Ferrovia Statale Erzurum, hà dettu chì ci hè statu un aumentu significativu in u nùmeru di trasportu di passageri paragunatu à l'anni precedenti. Yeşilyurt hà dettu: "Cum'è Ferrovie Statali, avemu trasportatu 2014 mila passageri in 21. Quandu guardemu u numeru di trasporti di passageri, hè pussibule di dì chì ci hè un aumentu significativu in u numeru di persone chì preferiscenu a ferrovia. State Railways hà sperimentatu a so età d'oru quist'annu. L'interessu di u nostru populu per i treni hè rinasce. Ci hè un aumentu significativu in u numeru di trasportu di passageri paragunatu à l'anni precedenti. In particulare in i mesi di l'estiu, i Ferrovii statali sò a prima scelta di i citadini. Facemu u nostru megliu per furnisce un serviziu di qualità à i nostri citadini chì ci dicenu chì u viaghju più sicuru hè via ferrovia. "Cù l'arrivu di u trenu d'alta veloce à a nostra cità in l'anni à vene, ci sarà una splusione in u viaghju in trenu". disse.

I FERROVII STATALI SONT IN U PRIMU LOCU Frà E PREFERENZE DI I PASSAGGERI

Dichjarà chì e Ferrovie Statali hè trà e prime scelte di i passageri, u Manager di Operazioni Erzurum di Ferrovie Statali Yunus Yeşilyurt hà dettu chì viaghjà in trenu hè economicu è affidabile. Yeşilyurt hà dettu: "In u passatu, solu i studienti universitari è i citadini à pocu redditu preferiscenu i treni. Oghje, i citadini di tutti i strati di a vita, da i burocrati à i pulitichi, in breve, preferiscenu a ferrovia. A dumanda di ferrovie hè in crescita. A ferrovia hè assai dumandata perchè hè ecunomica è affidabile. In i primi anni di a republica hè stata fatta una grande scuperta in ferrovie, è passi impurtanti sò stati fatti durante u periodu Atatürk. "Oghje, u travagliu hè fattu per sviluppà e ferrovie, è dopu à u travagliu fattu, a ghjente puderà andà induve vulete andà in un tempu più breve è più cunfortu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*