I residui alimentari si trasformanu in imballaggi biodegradabili

I residui alimentari si trasformanu in imballaggi biodegradabili
I residui alimentari si trasformanu in imballaggi biodegradabili

U prughjettu "USABLE" sustinutu da l'Unione Europea hà u scopu di pruduce imballaggi biodegradabili da i rifiuti biologichi. U Gruppu di Cunsigliu di Cumpagnia, chì participa in u prughjettu in u quale participanu 11 paesi, cumpresa a Turchia, serà u primu usu in u nostru paese di imballaggi biodegradabili pruduciutu da i rifiuti alimentari.

U prughjettu USABLE*, chì nasce cù l'idea di sviluppà imballaggi sustinibili è biodegradabili, cuntinueghja a so ricerca cù 11 partenarii di 25 paesi, cumpresa a Turchia. U scopu di u produttu hè statu rializatu in u prugettu, chì hà da scopu di sviluppà bio-alternative d'altu rendiment à l'imballaggi in plastica utilizendu i sottoprodotti alimentari cum'è materie prime.

Prutezzione Chlor Alkali, chì serà u primu à utilizà l'imballu biodegradable, biodegradable sviluppatu da u prughjettu USABLE in u nostru paese, cuntribuisce à u riciclamentu di i rifiuti alimentari, riduce l'impronta di carbone è permette à l'imballaggio di decompone.

IMBALLAGGI RESISTENTI DA SOTTOPRODOTTI UTILIZZATI IN A PRODUZIONE DI PASTA

U prughjettu, in quale Korum Chlor Alkali, una filiale di u Gruppu di Cumpagnia di Kural, hè implicatu cum'è l'utilizatore finale, trasfurmerà materie prime à pocu costu è largamente dispunibili, cum'è i residui alimentari è u CO2 biogenicu, chì sò sottoprodotti di l'industria alimentaria, in poliidrossialcanoato (PHA), vale à dì, bio-plastica, utilizendu culturi microbiche. Pò esse usatu in imballaggi bio-plasticu d'alta resistenza.

BIO-PLASTIC RISPOSTE A MULTIPLE BISOGNI DI A NOSA NATURA

Elencu l'ugettivi principali di u prugettu, u Subdirector di Proteczione Chlor Alkali R&D S. Baran Öneren hà dettu: "U scopu cù u prughjettu USABLE, lanciatu in 2019, hè di creà soluzioni bio-packaging chì risponde à una larga gamma di bisogni di imballaggio per l'alimentariu. , bevande, medicina è vestiti, per eliminà i sottoprodotti di trasfurmazioni alimentari o Cunversione di residui è CO2 biogenicu in bio-imballaggi compostabili (decomposizione organica) è riciclabili per mezu di prucessi cù una bassa impronta ambientale, funziunalizazione è ottimisazione di PHA (bio-plastica) per risponde à i bisogni di l'usu finale in l'imballaggio, l'imballaggio cumplessu cumpresi i filmi multistrati "Ottenimentu di prudutti bio-basati, biodegradabili chì permettenu a realizazione di e so strutture è riducendu l'impronta ambientale di l'industria di l'imballaggi in plastica", disse.

"UNU DI I NOSTRI OBIETTI hè DI PREPARA PER L'ACCORDU VERDE"

In riferimentu à l'impurtanza di l'Acordu Verdi per l'imprese chì esportanu à l'Unione Europea, V. Ibrahim Araci, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Kural Group of Companies, chì hè l'utilizatori finali di u prugettu, hà dettu: "L'Acordu Verde stabilisce u u scopu di riduzzione di l'emissioni di gas di serra da 2030 per centu da 1990 paragunatu à 55. U Trattatu hà aumentatu a so impurtanza dopu chì avemu diventatu un partitu di l'Accordu Climaticu di Parigi. L'impositu di carbone chì serà applicatu se e nostre cumpagnie chì esportanu à l'Unione Europea ùn riducenu micca e so impronte di carbonu pone risichi significativi. Avemu da accelerà a trasfurmazioni verdi per mantene a nostra cumpetizione in u mercatu è lascià un mondu vivibile à e generazioni future. Ellu disse: "A nostra participazione in u prughjettu USABLE hè una parte di a nostra trasfurmazioni verde, è cum'è u Gruppu Kural di Cumpagnia, duvemu più à u nostru paese è u nostru mondu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*