İzmir hà iniziatu u 1u Workshop Naziunale di i zitelli

L'Atelier Naziunale di i zitelli di Izmir hà iniziatu
İzmir hà iniziatu u 1u Workshop Naziunale di i zitelli

U primu Workshop Naziunale di i zitelli, urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per sviluppà è implementà i diritti di i zitelli, hè iniziatu. À a fine di l'attellu di 3 ghjorni, serà creatu un "Piano di Strategia di Pulitica di u zitellu".

U 1u Workshop Naziunale di i zitelli, urganizatu da u Dipartimentu di Prughjetti Suciali di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà iniziatu. Karşıyaka U Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, u Segretariu Generale Advice di a Municipalità Metropolitana di İzmir Ertuğrul Tugay, u Capu di u Dipartimentu di Prughjetti Soziali di a Municipalità Metropolitana di İzmir Anıl Kaçar, accademichi è invitati anu assistitu à u workshop di trè ghjorni tenutu in u Campus di Progetti Suciali Örnekköy.

"Eseguimu pulitiche chì cunzidenu u megliu interessi di u zitellu"

Mustafa Özuslu, vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà fattu u discorsu d'apertura di l'attellu, hà dettu chì una cità ghjunghjerà à a qualificazione di una cità chì pò custruisce u so futuru sempre chì pò offre un ambiente di vita bellu è sanu à i so figlioli. . Özuslu hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana di İzmir, facemu pulitiche chì cunsidereghjanu u megliu interessi di u zitellu. Ci cunfiemu di a Cunvenzione di e Nazioni Unite nantu à i Diritti di u zitellu. Cuntinuemu a nostra educazione è l'attività di prughjettu sottu a tutela di a Direzzione di a Branca di a Municipalità di i zitelli di u Dipartimentu di Prughjetti Suciali, tenendu in contu u principiu di a participazione di i zitelli. I zitelli sò l'architetti di l'umanità. Finu ch'è no pigliemu a luce in i so ochji, ùn ne stamu micca davanti à elli, abbracciamu in tutti i sensi. Sò sicuru chì ci sorprenderanu sempre cù u so tremendu putere di sviluppu è ci permetteranu di vede novi orizzonti cù i so ochji.

"Izmir hè una cità chì hà fattu un bellu travagliu nantu à questu tema"

prof. Dr. Oğuz Polat hà ancu mintuatu l'impurtanza di i diritti di i zitelli è hà dettu: "U mo corpu appartene à mè. Ùn pudete micca fà per mè qualcosa chì ùn vogliu micca. Questu hè applicà à i zitelli è adulti. Hè u dirittu umanu più basicu. In u scopu di sti diritti umani, ùn pudemu micca chjappà un zitellu sottu un altru nome o disciplina. Ùn avemu micca dirittu à questu. A prutezzione di i so diritti hè unu di i travaglii più fundamentali chì avemu da fà. İzmir ùn principia micca stu prublema da zero. Izmir hè una cità chì hà fattu un travagliu assai bonu in questu sensu. In più di questu, hè una ricerca più organizata, orientata à u scopu di "cumu pudemu fà".

L'accademici anu fattu presentazioni

À u 1u Attellu Naziunale di i zitelli, u Prof. Dr. Timur Demirbaş, Prof. Dr. Hikmet Sivri Gokmen, Assoc. Dr. Zehra Akdemir Veryeri, Prof. Dr. Serpil Baysal, Prof. Dr. Adem Aydin, Prof. Dr. Burcu Dönmez, Assistant Research Dr. Tuğba Canbulut hà fattu una presentazione. Un "Piano strategicu di a pulitica di u zitellu" serà creatu à a fine di l'attellu. U pianu serà una mappa stradale per e municipalità di u distrittu chì cooperanu cù a Municipalità Metropolitana di Izmir in questu tema.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*