Torbalı divintò una basa logistica

Torbalı diventò a basa logistica: Dopu à CarrefourSA, ŞOK, Kipa, Pehlivanoğlu è BİM, A-101 hà ancu apertu u so centru di distribuzione in Torbalı. U presidente di TTO, Olgun, hà dettu: "Semu in un puntu impurtante in quantu à e cunnessione di trasportu Mediterraniu, Egeu è Marmara. "Semu diventati a cità d'investimentu più impurtante di u paese", disse.

Torbalı, induve grandi sviluppi sò stati sperimentati in ogni campu di l'industria, hè diventatu u centru di l'attenzione di l'imprese grazia à l'opportunità impurtanti chì furnisce in u trasportu. U distrittu, chì hà tutte e facilità di trasportu cum'è l'aria, u mare, a terra è a ferrovia, hè diventatu pocu attraente per i centri di distribuzione di cumpagnie cù catene di supermercati.
I più grandi catene di supermercati di Turchia stabiliscenu magazzini di distribuzione in u distrittu. Dopu à CarrefourSa, chì hè stata stabilita annantu à a doppia strada Kemalpaşa-Torbalı 2 anni fà, è u centru di distribuzione di BİM, chì hà iniziatu a so operazioni nantu à a strada Pancar, hà avà apertu u so magazzinu di distribuzione in a strada A-101, Çapak. Cù questu investimentu, u numeru di centri di distribuzione in u distrittu hà aumentatu à 6.

"U distrittu hè in crescita"
Dichjarà chì Torbalı hè à 25 chilometri da l'aeroportu è à 35 chilometri da u portu, u presidente di a Camera di Cummerciu di Torbalı (TTO), Abdulvahap Olgun, hà ancu attiratu l'attenzione à l'autostrada, a ferrovia è a cunnessione stradale di u distrittu. Olgun hà dettu: "Pronto diventeremu a basa logistica più impurtante di Turchia. A cunnessione İZBAN serà operativa in uttrovi. "Pensu chì Torbalı diventerà u centru logisticu più impurtante cù l'autostrada Istanbul-Izmir è u trenu d'alta velocità Ankara-Izmir, chì sò in custruzzione", disse.
Rimarchendu chì Torbalı hè una cità impurtante in quantu à e facilità di trasportu, Olgun hà dettu: "Semu in un puntu impurtante in quantu à e cunnessione di trasportu Mediterraniu, Egeu è Marmara. Semu à 25 chilometri da l'aeroportu di Torbalı è à 35 chilometri da u portu. Avemu cunnessione autostradale, ferroviaria è stradale. İZBAN serà operativu in uttrovi. Pensu chì Torbalı diventerà un centru logisticu impurtante cù l'autostrada Istanbul-Izmir è u trenu d'alta velocità Ankara-Izmir, chì sò in custruzzione. Avemu digià diventatu a cità d'investimentu più impurtante di u paese in termini di mobili, machini, industria agricula è fabbriche di trasfurmazioni di tabacco. "Tutti questi elementi sviluppanu è crescenu u nostru distrittu", disse.

A dimensione di 24 campi di football
Tesco Kipa hà righjuntu u putere di distribuisce 12 mila tippi di prudutti annu cù u so magazzinu Torbalı. U centru di distribuzione principale in Yazıbaşı hè statu custruitu cù un investimentu di 50 milioni di dollari.
U centru di distribuzione, custruitu nantu à una superficie di 240 mila metri quadrati è cù una zona chjusa di 41 mila metri quadrati, usa u software di infurmazione è tecnulugia più avanzata in u campu di distribuzione, trasportu è spedizione. Grazie à u centru di distribuzione di a dimensione di i campi di football 24, i prudutti sò rapidamente trasportati à i magazzini Kipa. In u distrittu; Imprese logistiche impurtanti cum'è Reysaş, Merinos, Mersinler furnisce servizii di trasportu.

2 grandi giganti in Pancar
U magazzinu di distribuzione di a catena di supermercati DiaSa, chì opera cù circa 1000 magazzini è 400 impiegati in tutta a Turchia, hè statu stabilitu in u quartiere di Pancar. In listessu modu, u centru di distribuzione principale di Pehlivanoğlu hè in Pancar. U centru di distribuzione furnisce servizii nantu à una superficie di 100 mila metri quadrati nantu à 30 decares di terra, cù machini equipati cù l'ultime tecnulugia. CarrefourSa hà ancu apertu u so centru di distribuzione 7 in Turchia in Torbalı 2 anni fà. Stu magazzinu servirà più di 50 mercati in e regioni di u Mediterraniu, l'Egeu è u Sud di Marmara. Cum'è parechji mercati maiò in Turchia, ŞOK hà stabilitu u so magazzinu di distribuzione cintrali in Torbalı. Una varietà di prudutti sò spediti in centinaie di magazzini ogni ghjornu da a facilità custruita nantu à a strada Pancar in Ayrancılar.

A scelta di A-101 hè ancu in favore di Torbalı
A101 Yeni Mağazacılık A.Ş hè stata creata u 28 di marzu di u 2008. A cumpagnia, chì hà apertu u so primu mercatu cù a marca A28 u 2008 d'aprile di u 101, hà superatu u so scopu di "101 mercati" in un mesi è hà apertu u so 121u mercatu. In i mercati A101, chì sò operati sottu u cuncettu di "scontu duru", i clienti sò offerti alimenti è consumabili à prezzu ma di alta qualità. A cumpagnia hà recentemente stabilitu un novu centru di distribuzione in Torbalı per fà e spedizioni più faciule à i so mercati in a regione Egea. Decine di camioni facenu spedizioni ogni ghjornu da u centru di distribuzione situatu nantu à a strada Çapak.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*