L'epidemie ponu accade in periodi da 4 ghjorni à 4 simane

L'epidemie ponu accade in ghjorni è settimane
L'epidemie ponu accade in periodi da 4 ghjorni à 4 simane

Università Altınbaş Facultà di Medicina Specialista in Malattie Infettive Prof. Dr. Kıvanç Şerefhanoğlu hà dettu chì e malatie infettive altamente contagiose ponu accade in 4 ghjorni à 4 settimane dopu à u terrimotu. Şerefhanoğlu hà rimarcatu chì ci era un aumentu di a frequenza di alcune malatie infettive in a regione di u terrimotu è hà datu infurmazioni nantu à e misure chì ponu esse prese in e cundizioni attuali.

A pianificazione di spazi viventi cullettivi hè impurtante per prevene l'epidemie.

prof. Dr. Şerefhanoğlu hà dichjaratu chì prima di tuttu, l'acqua in bottiglia deve esse furnita è l'excrementi è a basura deve esse eliminata in cundizioni adatte. Esprimendu chì u più grande risicu in a regione hè a mancanza di toilette persunali, hà dumandatu chì u numeru di toilette portable sia aumentatu. Hà sottolineatu chì l'alimentu seccu è l'alimentu in conserve deve esse usatu, i pranzi devenu esse preparati in u centru, è ogni famiglia ùn deve esse permessa di preparà i pranzi separatamente.

Dichjarà chì a cura deve esse presa in a pianificazione di l'insediamenti di 4 à 5.5 metri quadrati se pussibule, Şerefhanoğlu hà dettu: "Un gran numaru di rifugi deve esse furnitu per prevene insediamenti sovraffollati. Hè assai impurtante di aumentà u numeru di tende, alberghi, cuntenituri è pensioni per esse rifuggiati ". Hà mintuatu e cose da esse cunsideratu in i spazii di vita publica.

Şerefhanoğlu hà ancu fattu appellu à i citadini chì mandaranu aiuti à a regione è hà cunsigliatu chì i materiali di prutezzione persunale è di igiene cum'è assai guanti, maschere è sapone disinfettante deve esse datu priorità. Hà dichjaratu ancu chì hè necessariu di luttà contr'à mosche è roditori, chì sò efficaci in a diffusione di l'epidemie.

Vuliu avè droghe antimosche è repellenti dispunibuli, per cuntrullà i roditori, è per fà i pesticidi necessarii in i spazii di vita cumuni. Nutendu chì e squadre di salute anu assai travagliu da fà, Şerefhanoğlu hà dettu: "Hè vitale chì l'infezioni chì si verificanu in e vittime di u terrimotu sò seguite da e squadre di salute è trattate rapidamente".

"A stitichezza cresce trà e vittime di u terrimotu"

Şerefhanoğlu hà attiratu l'attenzione à a frequenza crescente di TB trà e vittime di u terremotu. Cundizioni di vita poveri, insediamenti sovraffollati, fatigue estrema è stress, è difficultà in u diagnosticu indicanu un risicu aumentatu di tuberculosi trà e vittime di u terrimotu. Ellu hà dichjaratu chì soprattuttu i zitelli, l'anziani è quelli cù malatie croniche sò in risicu.

Dichjarà chì l'infezioni di e vie respiratorie, i friddi, a gripe, a sinusite, a faringite è a pulmonite sò spessu visti dopu à u terrimotu, Şerefhanoğlu hà dettu: "U fattu chì e persone affettate da u terrimotu vivenu in cundizioni affollate in ambienti pocu ventilati apre a strada per queste infezioni di e vie respiratorie. ." disse.

Malattie trasmesse da l'acqua

Dichjarà chì l'acqua è l'infezioni di l'alimentariu si verificanu per via di a contaminazione di l'acqua è di l'alimentu cù patogeni provenienti da feci umani o animali, Şerefhanoğlu hà dettu:

"Diarrea, dissenteria, nausea, vomitu, hepatitis A è E sò infizzioni di l'acqua da l'alimentariu chì a so frequenza aumenta dopu à i terrimoti. L'aria calda, l'insufficienze in l'accessu à l'acqua pulita, l'incapacità di almacenà l'alimentu in cundizioni adattati (cum'è senza frigorifera), è a deteriorazione di l'infrastruttura di fognatura apre a strada per queste infizzioni è ponu purtà à epidemie. In questi pazienti, a diarrea è a dissenteria sò spessu causati da Shigella, Salmonella, Giardia, colera è Rotavirus, è l'hepatitis da l'hepatitis A è E virus.

Infizzioni vettoriali

Nutendu chì u tifu, a malaria è l'ebollizione orientale sò l'infezioni vettoriali più cumuni, Şerefhanoğlu hà dettu: "L'infezioni vettoriali sò infezioni trasmesse da a morsa di un artropodu cum'è una zanzara, una mosca, una zecca o un acaru. U deterioramentu di l'infrastruttura è l'aumentu di a pupulazione di roditori cum'è i topi sò trà e ragioni più impurtanti. disse.

Infizzioni di a pelle è di ferite

Dichjarà chì l'infezioni di a pelle è di a ferita si verificanu in e zone di ferite è traumu di u corpu durante u terrimotu, Şerefhanoğlu hà dettu:

"Queste infizzioni sò spessu causate da diversi batteri. L'infizzioni di ferite pò esse seriu è causanu a perdita di organi è di vita. U tetanos hè una minaccia significativa per e persone chì soffrenu di ferite da u terrimotu di gangrena di gas. A scabbia pò ancu causà epidemie per via di a deteriorazione di e cundizioni d'igiene è di a vita affollata, è custituiscenu un prublema di salute impurtante.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*