U sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık hè un candidatu di novu

U sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık hè statu numinatu u candidatu di u sindaco di Beylikdüzü per a seconda volta da u Partitu Populare Republicanu in l'Elezzioni Generali di u Guvernu Locale chì si terranu u 31 di marzu di u 2024. Mehmet Murat Çalık, chì si distingue cum'è u primu sindaco urbanisticu di Istanbul, hà implementatu parechji prughjetti chì priorizanu i zitelli, i ghjovani è e donne in u distrittu cù u sensu cumunu, u sforzu cumunu è un approcciu participativu non partisanu durante u so mandatu. Çalık hà travagliatu in Turchia cù parechji prughjetti cum'è a "Valle di a Vita" focu annantu à e persone è l'ambiente, l'applicazione "Ora di Nutrizione" implementata cù a cunniscenza di "Nisun zitellu andrà in lettu fame", è a "Gestione di Disaster". "Model" implementatu cù u slogan "Resilient City Beylikdüzü" per minimizzà i risichi di disastru. Hà fattu un travagliu esemplare.

"PIENU AVANTI BEYLİKDÜZÜ!"

Dichjarà chì anu datu un esempiu per tutta a Turchia cù i prughjetti implementati, u sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık hà dettu: "Ùn avemu micca travagliatu solu cum'è municipalità in Beylikdüzü. Cù una nova comprensione, avemu revelatu a mente Beylikdüzü è a diffarenza Beylikdüzü. Avemu cullatu storie di speranza in i tempi difficiuli. Avemu purtatu avanti a bandiera chì avemu ricevutu da u nostru presidente Ekrem cinque anni fà, inseme cù a nostra municipalità metropolitana di Istanbul. Avemu fattu passi forti in u futuru cù i cuntributi, benedizioni è sustegnu di i nostri vicini Beylikdüzü. Avemu cumminatu a visione è l'azzione, l'intelligenza è a diligenza, a cuscenza è l'approcciu di gestione orientata à a suluzione, senza svià ancu un millimetru da a linea di u nostru eternu capu Mustafa Kemal Atatürk. Avemu fattu un esempiu per a Turchia cù i nostri prughjetti chì abbraccianu tutti i nostri vicini chì campanu in Beylikdüzü, in particulare i nostri figlioli. Avà, cercu l'uffiziu per un altru mandatu in Beylikdüzü, cù u favore di i nostri vicini è l'apprezzazione di u nostru partitu. Vinceremu ! Beylikdüzü vincerà! Istanbul vincerà! Turchia vincerà! Avanzate a piena velocità Beylikdüzü!" disse.

CHI È MEHMET MURAT ÇALIK

Natu in Trabzon Maçka in 1972, Mehmet Murat Çalık hà passatu i so anni di scola primaria è secundaria in u distrittu Maçka di Trabzon. Cumpiendu a so educazione di u liceu in Trabzon High School, Çalık hà iniziatu a so vita prufessiunale dopu avè graduatu da a Facultà di Architettura di l'Università Tecnica di Istanbul (ITU), Dipartimentu di Pianificazione Urbana è Regionale. Çalık, chì hà operatu in u campu di a pianificazione cù a cumpagnia chì hà fundatu in u 1998, hà intrapresu prughjetti è travaglii impurtanti chì anu fattu un nome in u settore.

Çalık, chì hà participatu à parechje urganisazioni non governamentali nantu à questioni prufessiunali è suciali, hà servitu cum'è manager è vicepresidentu in diverse unità in a Camera di City Planners Istanbul Branch trà 2008 è 2014. Duranti questi anni, hà participatu à prucessi assai impurtanti riguardanti Istanbul, difendendu i diritti di a cità è i so citadini, è ancu l'etica è i principii prufessiunali.

Çalık, chì hà fattu cuntributi significativi à Beylikdüzü in parechji prughjetti prufessiunali dapoi u 1999, hà spessu participatu à l'attività di a sucità civile è à i travaglii preziosi chì cuntribuiscenu à u sviluppu di a cità. in Beylikdüzü Ekrem İmamoğluCù u so appuntamentu cum'è sindaco di , hà pigliatu u postu di Coordinatore Tecnicu è Vice President, chì hà una impurtanza critica in u prugettu è u sviluppu di l'istituzione. Mehmet Murat Çalık, chì hà participatu à prughjetti impurtanti è rinumati durante stu periodu, hà ottinutu un grande successu in l'Elezzioni Locali è Locali 2019 è divintò u Sindaco di Beylikdüzü. Çalık hà servitu cum'è sindaco di Beylikdüzü da u 2019. Mehmet Murat Çalık hè maritatu cù Zehra Evin Çalık è hà dui figlioli.