Cuuperazione Ferroviaria in l'Organizazione per a Cooperazione Economica

cuuperazione ferroviaria in l'urganizazione di a cuuperazione ecunomica
cuuperazione ferroviaria in l'urganizazione di a cuuperazione ecunomica

Organizazione di Cuuperazione Economica, Istanbul-Teheran-Islamabad Container Train A 10a Reunione di u Gruppu di Travagliu d'Altu Livellu hè stata in Ankara trà u 20-21 d'Aostu 2019.

A riunione, chì hà assistitu da i rapprisentanti di u settore ferroviariu da i paesi membri di l'Organizazione di a Cooperazione Economica, hà iniziatu cù u discorsu di apertura di u Direttore Generale di TCDD Transportation Erol Arıkan.

U direttore generale Arıkan hà dettu chì 16 miliardi di lire sò stati investiti in u settore ferroviariu in l'ultimi 133 anni è hà sottolineatu chì TCDD Taşımacılık AŞ, chì hè statu stabilitu cum'è un operatore di treni ferroviari, effettua trasporti in una vasta geografia da l'Europa à l'Asia, da Russia à u Mediu Oriente.

Rimarchendu chì una nova era hè iniziata cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è Marmaray, chì furnisce una opportunità per u trasportu ferroviariu ininterrottu trà i cuntinenti, Arıkan hà dettu: Mentre u trasportu in Uzbekistan, Georgia, Russia è Cina, micca solu a nostra cooperazione ecunomica. ma dinù i nostri ligami d'amore cù i paesi amici è fraterni sò rinfurzati. disse.

"Trans Asia Express hà cuminciatu à operare trà Ankara è Teheran"

Dichjarà chì u trasportu di passageri è di merci hè miglioratu cù l'Iran, u membru fundatore di l'ECO, Arıkan hà dichjaratu chì a strada di u trenu Van-Tabriz hè stata allargata à Teheran, è chì u Trans Asia Express hà cuminciatu à esse operatu trà Ankara è Teheran. , "Cù l'applicazione di treni di bloccu lanciata in ghjennaghju 2019 cù l'Iran, dui In i primi 7 mesi, 40 mila tunnellate di più carichi sò stati trasportati trà i paesi cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. U trasportu annuale, chì hè 500 mila tunnellate, hè destinatu à ghjunghje à un milione questu annu. "dissi.

Arıkan hà dichjaratu chì i cambiamenti di u bogie sò stati fatti per superà e differenze tecniche in i trasporti fatti via BTK, cusì chì i vagoni largamente chì appartenenu à a Russia, l'Azerbaijan, a Georgia è u Kazakistan facianu u trasportu di merci in modu più veloce è ecunomicu.

"Un cambiamentu radicale hè statu fattu in a tarifa di e merchenzie"

"A nostra urganizazione hà fattu un cambiamentu radicali in a tarifa di e merchenzie, cambiendu da a tarifa basata in chilometri à u pesu reale è a tarifa di distanza reale, chì permette un usu più efficiente di a capacità. In novu, i prucessi doganali, chì anu pigliatu circa 24 ore, sò stati ridotti à 15 minuti cù prucedure doganali simplificate, è sta pratica hà cuminciatu à esse pigliatu cum'è un esempiu da parechji paesi. I trasporti ferroviari cù a Russia sopra BTK sò ancu in crescita, è ci hè un putenziale di carica significativu in questu corridore Nord-Sud. Inoltre, i vagoni di merci chì usemu sia in BTK sia in i nostri trasporti cù l'Europa attiranu ancu una grande attenzione è sò presi cum'è un esempiu in quantu à a produzzione ".

U direttore generale Erol Arıkan hà dettu ancu: "Considerendu chì u centru di produzzione s'hè spustatu in u Far East in u mondu globalizatu è chì ci hè un grande potenziale di carica trà l'Europa è l'Asia, ùn hè micca pussibule per i paesi di l'Organizazione di Cooperazione Economica di stà. fora di i sviluppi in a ferrovia. Hè chjaru chì i studii necessarii basati nantu à a cooperazione in parechji campi trà i membri di a nostra urganizazione deve esse realizatu ". hà dettu.

Sottulineendu chì i servizii di treni di container 29 trà u Pakistan è a Turchia in u passatu eranu un bon esempiu, Arıkan hà cunclusu e so parolle cum'è seguente:

"Trasportu di passageri trà Turchia - Iran - Turkmenistan - Uzbekistan - Tadjikistan - Kazakistan"

"Per allargà i servizii di u Trenu Trans-Asiaticu, chì sò inclusi in u Prughjettu di a Linea Ferrovia Principale Trans-Asiatica di a nostra urganizazione, à Bishkek / Almaty, un terminal di trasferimentu hè statu stabilitu à a fruntiera Iran-Turkmenistan per cambià i bogies di i carri. In u futuru, u trasportu di passageri trà Turchia è Iran, Turkmenistan, Uzbekistan, Tadjikistan è Kazakhstan serà pussibule. "

"U Pakistan sviluppa ancu a so ferrovia cum'è Turchia"

U Direttore di Trasportu è Comunicazione di l'ECO Ahmad Saffari, in u so discorsu, hà sottolineatu chì u Pakistan hà realizatu studii simili à quelli di Turchia in u campu di e ferrovie è chì anu obiettivi 2025, è hà dettu: "A linea ferroviaria Islamabad Teheran-Istanbul hè una linea assai impurtante. A cooperazione ferroviaria ECO offre ottime opportunità à i paesi membri ". disse.

Comu hè cunnisciutu, hè statu stabilitu in u 1985 cù a cooperazione di Turchia, Iran è Pakistan per cuntribuisce à u sviluppu di i paesi membri, per sguassà e barriere cummerciale in a regione ECO, per sviluppà u cummerciu intra-regionale, per incuragisce. l'integrazione di a regione ECO cù i mercati glubale, è di rinfurzà i ligami culturali è storici trà i paesi membri: l'Afghanistan, l'Azerbaijan, u Kazakistan, u Kirghizistan, l'Uzbekistan, u Tadjikistan è u Turkmenistan sò diventati membri di l'Organizazione di Cuuperazione Ecunomica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*