Palandoken Ski Center apre à u mondu

La stazione sciistica di Palandoken è pronta ad accogliere gli amanti del sci
La stazione sciistica di Palandoken è pronta ad accogliere gli amanti del sci

In u scopu di a cuuperazione di l'Agenzia di Sviluppu di l'Anatolia di u Nordu (KUDAKA) è l'Agenzia di u Sviluppu di Serhat (SERKA), i membri di a stampa è l'operatori turistici da l'Ucraina, a Russia è a Georgia chì ski in Palandöken Ski Center introduceranu Erzurum in i so paesi.

I visitori stranieri chì sò ghjunti à a cità cù u sustegnu di Turkish Airlines (THY) anu visitatu i salotti di pattinaggio di ghiaccio, Türk Telekom Jump Towers è i lochi storichi.

U Specialista di Promozione è Cuuperazione KUDAKA Emre Akdağ, in a so dichjarazione à u currispundente AA, hà dettu chì l'ospiti stranieri sò stati ospitati in Erzurum in u scopu di i studii realizati per prumove a regione è aumentà u putenziale in u turismu invernale.

Dichjarà chì in u scopu di u prugettu, i tour operatori chì ùn sò mai stati in Erzurum prima è i rapprisentanti di l'urganisazioni media chì anu un putenziale significativu in u so paese sò stati invitati à a cità, Akdağ hà cuntinuatu cusì:

"Ospitemu tour operatori stranieri è membri di stampa in a nostra cità ogni annu in u scopu di prughjetti di prumuzione è cooperazione. U nostru scopu hè di aumentà u putenziale di a regione à u livellu internaziunale. U ritornu di tali travagliu hè grande, è avemu sperimentatu sti ritorni l'annu passatu. U nostru scopu hè di aumentà u putenziale di cuscenza assicurendu a continuazione di tali urganisazioni in l'anni à vene. Trà l'invitati, ci sò micca sciatori chì ùn sò mai stati in Erzurum prima. Anu sciatu quì per a prima volta è anu sperimentatu u gustu di u sci è a neve. Hanu visitatu i lochi storichi è e facilità per i sport invernali. Dopu chì i rapprisentanti di l'urganisazioni di i media partenu quì, anu da ghjucà un rolu impurtante in a prumuzione di a regione cù e nutizie chì farà in i so paesi. Inoltre, i tour operators eranu affascinati da a vista chì anu scontru quandu anu vistu a bellezza naturale quì. Anu dichjaratu ch'elli ùn s'aspittavanu micca un tali ambiente. Di sicuru, ci face piacè di prumovelu trà tante bellezze.

L'Ucraina Anna Levchenko, unu di i tour operators chì anu sciatu in Palandöken Ski Center è hà avutu l'uppurtunità di scià in Erzurum per a prima volta, hà dichjaratu chì quandu u turismu hè citatu in Turchia, solu u mare vene in mente.

Dichjarà chì era statu in Turchia una volta prima, ma ùn avia mai vistu Palandöken, Levchenko hà dettu: "Stu locu hè veramente bellu. Vi cuntaraghju di Palandöken in ogni locu induve andaraghju è dirigerà i nostri invitati chì andaranu in vacanze durante a stagione invernale quì. Avemu ancu pensatu di fà una parte significativa di i nostri viaghji quì. I paisaghji naturali, u sci è Palandöken sò maravigliosi quì. U nome di Turchia si distingue solu cù u so mari. Tuttavia, ci sò belli più magnifichi quì. "U cunsigliu à tutte e persone di scià in Palandöken", disse. A ghjurnalista ucraina Tatiana Stetsenko hà dettu ch'ella hà skiatu in Palandöken per a prima volta in a so vita è chì li piacia assai di scià.