U Tunnel Phaselis nantu à a Strada Costiera Mediterranea hè statu messu in serviziu

U Tunnel Phaselis nantu à a Strada Costiera Mediterranea hè stata Messa in Serviziu
U Tunnel Phaselis nantu à a Strada Costiera Mediterranea hè statu messu in serviziu

U Tunnel di Phaselis hè statu apertu cù una cerimonia à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu via videoconferenza. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà enfatizatu chì u Tunnel di Phaselis hè custituitu da un tubu doppiu di corsia 305 × 2 di 2 metri di lunghezza, è hà dettu chì a strada stradale serà accurtata di 2 chilometri è u tempu di viaghju serà accurtatu di 10 minuti.

Phaselis Tunnel hè statu messu in serviziu in Antalya, u core di u turismu. U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà participatu à l'apertura via videoconferenza, hà dettu: "Stu tunnel nantu à a strada costiera di u Mediterraniu furnisce una grande comodità per u trasportu à i distretti occidentali di Antalya. Cum'è què; I nostri distretti cum'è Demre, Finike, Kumluca, Kemer, Kaş è Kalkan seranu in cuntattu cù u centru di a cità di Antalya più veloce è più sicura. In listessu modu, i prudutti di sta regione, chì hè unu di i centri di crescita di verdura più impurtanti di u nostru paese, ghjunghjeranu facilmente à e nostre altre cità. Stu tunnel salverà 31 milioni di lire annu per u nostru paese solu risparmiendu tempu è carburante, è riducerà l'emissioni di carbonu di 1,8 mila tunnellate.

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì cù i travaglii realizati dapoi u 2002 sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, una nova era hè stata ghjunta in a ricustruzzione di Antalya, cum'è in u restu di u paese. Avemu custruitu 197 tunnel cù una lunghezza tutale di 677 mila 21 metri è 473 ponti cù una lunghezza tutale di 20 mila 17 metri. Avemu fattu una grande cuntribuzione à l'ecunumia turca cù u cuntrattu di affittu di diritti operativi di l'aeroportu di Antalya. À u publicu cù u metudu di finanziamentu extra-budgetariu; Guadagnemu 753 milioni d'euros d'investimentu è 154 miliardi 1 milioni d'euros di affittu senza lascià un centesimu fora di e casse di u statu ", disse.

Nutendu chì a reta stradale divisa serà aumentata à 2053 mila 38 chilometri è a reta di l'autostrada à 60 mila 8 chilometri da u 325, in cunfurmità cù u scenariu ambientalista determinatu in u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, Karaismailoğlu hà dettu ch'elli miranu à a Turchia. un pioniere trà i primi 10 paesi in u mondu in u sviluppu.

IN L'ULTIMU MESI, PORTEmu OPERE GIGANTI À A NOSA NAZIONE

Indittendu chì u Tunnel Phaselis hè custituitu da un tubu doppiu di corsia 305 × 2 di 2 metri di lunghezza, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu ancu finitu e strade di cunnessione cù u tunnel. Karaismailoğlu hà enfatizatu chì una volta chì u tunnel hè messu in serviziu, a strada stradale serà accurtata di 2 chilometri è u tempu di viaghju serà accurtatu di 10 minuti. Karaismailoğlu, Ministru di i Trasporti, hà dettu: "Ogni strada chì mettemu in serviziu, cum'è un fiume, passa, è aghjunghje a vita à a produzzione, l'impieghi, u cummerciu, u turismu è a vita culturale di ogni locu" è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Cuntinuemu à travaglià ghjornu è notte per u nostru paese è a nazione per piglià u postu chì meritanu in u mondu in u 100 anniversariu di a nostra Republica. U megliu esempiu di questu hè i travaglii giganti chì avemu fattu in 20 anni sottu a vostra dirigenza. Solu in l'ultimu mese, avemu purtatu opere d'arti giganti à a nostra nazione. Avemu purtatu à a nostra nazione l'opere chì pruduceranu risultati riesciti è pruduttivi cum'è u 1915 Ponte Çanakkale, Tokat Airport, è Malatya Ring Road. Cù ognunu di i nostri prughjetti, mettimu una altra petra nantu à a strada chì a nostra nazione caminarà versu u futuru. Continueremu à cunnette u mondu à a Turchia fendu più travaglii cù i quadri di u Partitu AK chì anu riunitu cù a determinazione di travaglià ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*