U settore logisticu turcu cuntinueghja i so studii di crescita

U settore logisticu turcu cuntinueghja i so studii di crescita
U settore logisticu turcu cuntinueghja i so studii di crescita

U sviluppu di u settore logisticu turcu in l'ultimi anni in generale pinta una stampa positiva per noi cum'è rapprisentanti di u settore. Tuttavia, cum'è hè cunnisciutu, ùn hè micca pussibule di valutà a nostra industria indipindentamente di a dinamica mundiale. Sia i sviluppi pulitichi in diverse geografie è e fluttuazioni in u cummerciu mundiale affettanu u settore logisticu. In ogni casu, quandu guardemu u sviluppu annantu à l'anni, u settore logisticu hè diventatu più forte è cresce ogni annu cù i cuntributi di u settore privatu è ancu riceve una parte alta di l'investimenti publichi. In u 2019, avemu lasciatu un annu chì era sfida per l'industria, ma in quale novi passi sò stati fatti per u futuru. Vogliu valutà 2019 cù qualchi figuri è sviluppi.

Sapemu chì a nostra industria hà una parte di circa 12% in u PIB di u paese. À a fine di u 2018, u PIB hà aumentatu di circa 19% in paragunà à l'annu precedente è ammontava à 3 trilioni 700 miliardi 989 milioni TL. A dimensione di u settore logisticu, chì hè cunsideratu cum'è una parte di 12% in questa dimensione, hà righjuntu circa 2018 miliardi TL à a fine di 444. Hè stimatu chì l'attività di logistica realizata da e cumpagnie chì furnenu servizii di logistica diretta è e cumpagnie di cumerciu / produzzione straneri cuntribuiscenu à questa dimensione per a mità.

Hè evaluatu chì u rendiment di crescita di u settore logisticu à a fine di 2019 ùn serà micca diversu da u sviluppu di u PIB di Turchia. In u Monitor di l'Ecunumia Turca publicatu da u Bancu Mundiale in Novembre, ci hè una stima chì ùn ci sarà micca crescita in u PIB di Turchia per 2019. Ancu s'è sta stampa ùn hè micca cunfortu, puderemu vede u rendiment di crescita di u settore logisticu in parallelu cù u PIB quandu i dati di u PIB 2019 sò annunziati da TUIK.

Quandu valutemu u settore logisticu cù a distinzione di i modi di trasportu, vedemu chì u trasportu marittimu hà a più alta parte in termini di valore è pesu, cum'è hè stata per anni. In questu cuntestu, à a fine di u terzu trimestre di u 2019, a parte di a via marittima in l'impurtazioni nantu à a basa di valore hè di 65%, a parte di l'autostrade hè di 19%, a parte di e vie aeree hè di 15% è a parte di a ferrovia hè di 0,80% . In i spedizioni d'esportazione, a parte di a via marittima hè di 62%, a parte di l'autostrada hè di 29%, a parte di a linea aerea hè di 8% è a parte di a ferrovia hè di 0,58%.

À a fine di u terzu trimestre di u 2019, nantu à una basa di pesu, a via marittima hà una parte di 95%, strada 4% è ferrovia 0,53%. U pesu di a carica impurtata trasportata da l'aria hè assai bassu è currisponde à una tarifa di 0,05%. In u trasportu di l'esportazione, a via marittima hà una parte di 80%, a strada hà una parte di 19%, è a ferrovia è e vie aeree anu una parte di menu di 1%.

Mentre lasciamu 2019, vogliu sparte cun voi i sviluppi chì afectanu l'industria. In u scopu di l'Iniziativa di a Cintura è a Strada di a Cina, i sforzi per ottene u nostru paese azzione più grande da i corridori di trasportu emergenu cum'è unu di i sviluppi impurtanti per a nostra industria. Parallelamente à stu sviluppu, a parte di u trasportu ferroviariu è dunque i carichi di transitu chì passeranu per i nostri porti anu ancu cresce. Per quessa, a priorità deve esse data à l'accordi infrastrutturali chì assicureranu u trasportu ferroviariu ininterrottu nantu à l'asse est-ovest di u nostru paese, è deve esse fattu arrangiamenti legislativi chì aprenu a strada per i carichi di transitu per esse trasportati sopra Turchia in un tempu più breve. è più economicamente paragunatu à i paesi circundanti. Cù l'Aeroportu d'Istanbul, hè iniziatu un periodu in quale pudemu prufittà più efficacemente da a situazione di u nostru paese. Per chì a Turchia diventerà un centru di trasferimentu internaziunale in u trasportu di carichi aerei, sia a capacità attuale sia a capacità supplementaria chì serà messa in usu à l'aeroportu di Istanbul à longu andà darà un grande vantaghju.

Cum'è UTIKAD, i nostri sforzi per migliurà è sviluppà u settore logisticu cuntinueghjanu. In questu cuntestu, seguimu i sviluppi attuali per creà un sistema logisticu sustenibile chì hè sicuru, accessibile, ecunomicu, hà alternative, efficiente, veloce, cumpetitivu, amichevule à l'ambiente, ininterrottu, equilibratu, efficaci supply chain è gestione di a catena di valore basatu nantu à i servizii cuntempuranei. Passemu esempi à i nostri membri. À u puntu di stabilisce stu sistema, hè assolutamente essenziale per sviluppà u trasportu intermodale in Turchia. Allora chì avemu fattu per questu? Avemu destinatu à u benefiziu finale di u settore trasmettendu l'opinioni di UTIKAD nantu à u Progettu di Regulamentu di u Trasportu Cumminatu à u Ministeru.

Esprimemu i prublemi attuali di u settore in ogni piattaforma induve rapprisentemu u settore è enfatizemu i nostri punti di vista nantu à a suluzione. Unu di sti prublemi hè i Documenti d'Autorizazione richiesti da e cumpagnie chì volenu realizà attività di trasportu. U fattu chì i tariffi per i ducumenti dumandati sò elevati hè una situazione negativa per a nostra industria. I tariffi elevati di documenti affettanu profondamente e cundizioni di travagliu è l'ambiente cumpetitivu. Esprimemu e nostre obiezioni è ghjustificazioni in questu sensu nantu à ogni piattaforma. Di sicuru, simu in favore di u trasportu documentatu è affidabile, ma credemu chì hè essenziale per riduce u numeru è a varietà di documenti è per migliurà i tariffi di documenti.

Cum'è UTIKAD, avemu ancu preparatu 2020 rapporti per chì a nostra industria disegna una strada per u futuru in 2. Dokuz Eylul University Maritime Faculty Lecturer Prof. Dr. Cridemu chì i nostri membri è attori di l'industria ponu piglià passi più sicuri è più efficaci grazie à a Ricerca di Tendenze è Aspettative di Logistica preparata in cuuperazione cù Okan Tuna è a so squadra, è u Rapportu di l'Industria Logistica Turca 2019 preparatu da u Manager di Relazioni Settoriali UTIKAD Alperen Güler. Vogliu chì 2020 sia un annu sanu, pacificu è prusperu chì aprirà novi orizzonti per l'industria logistica turca è i so preziosi attori.

Emre ELDENER
Presidente di u Cunsigliu di UTIKAD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*