Sistema di segnalazione installatu Ma

U Sistema di Segnale hè statu stabilitu Ma: U sistema di signalazione, chì hè stata custruita dopu a morte di u maestru, chì a dumanda di un sistema di signalazione hè stata rifiutata à a junction induve e scole sò situate in Adana, ùn hè micca travagliatu per ghjorni.
Siccomu e residenze è e scole sò state custruite ghjustu accantu à Yeşil Boulevard in u distrittu di Merkez Sarıçam di Adana, un ponte hè statu custruitu per attraversà a strada versu l'entrata è l'uscita di a scola di u boulevard. Ancu s'ellu hè unu di i boulevards più utilizati di Adana, a junction formata dopu à a custruzzione di u ponte ùn hè micca signalata. Mentre chì u periculu di parechji accidenti hè statu superatu durante i tempi d'entrata è di uscita di i studienti, ci sò ancu accidenti. Allora, u maestru di u liceu TOKİ Köprülü Uğur Avşar hà dumandatu à l'amministrazione di a scola di dumandà à a municipalità per signalà l'intersezzione. L'amministrazione di a scola hà dettu ancu à u Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOME), "A nostra scola si trova in e residenze DSI TOKİ in Yeşil Boulevard. L'absenza di un sistema di segnalazione di semafori à l'entrata è à l'uscita di e residenze è u trafficu relativamente veloce ponenu un periculu per i nostri studienti. Esigemu a custruzzione di un sistema di signalazione in u locu dettu. "Dì una petizione scritta.
À a petizione presentata u 22 di nuvembre di u 2013, UKOME hà datu a risposta u 31 di nuvembre di u 2013, "Ùn hè micca appruvatu di installà a signalazione in u locu sopra menzionatu per via di u mudellu di trafficu, ma hè statu decisu di installà 3 fila di terra d'acciaio. buttoni nantu à a strada Kozan, a linea Yeşil Boulevard per assicurà a sicurità di u trafficu ".
Dopu à sta data, i studienti cuntinueghjanu à attraversà a strada senza signalà, risicatu a so vita. 2 mesi dopu à sta risposta, u 24 di ferraghju di u 2014, u maestru Avşar, chì hà fattu una dumanda di signalazione per chì i studienti ùn morenu micca, hà persu a so vita quand'ellu hè statu culpitu da una camionetta mentre attraversava a strada.
Dopu à a nutizia di sta situazione, UKOME hà cuminciatu à travaglià à l'intersezzione u 28 di marzu di u 2014 è hà stallatu un sistema di signalazione. In ogni casu, ancu dopu à 10 ghjorni, u sistema di signalazione ùn puderia micca esse operatu. Per quessa, in u locu duv'ellu hè mortu u maestru, i studienti anu da andà in i so scoli per paura di a so vita perchè a signalazione ùn hè ancu micca travagliatu. I studienti chì sò ghjunti à a scola dichjaravanu chì si sentianu assai dispiaciuti per i so prufessori è chì a strada era assai periculosa è dissenu: "Ùn ci hè nunda di fà u signale dopu à questu tempu. Vivemu u nostru dulore dentru. A signalazione ùn funziona in ogni modu ", disse.
L'ufficiali di l'UKOME, invece, anu dichjaratu chì i travaglii di l'infrastruttura di a signalazione ùn sò micca stati finiti, cusì i lumi ùn sò micca travagliatu è seranu finiti u più prestu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*